Franssen CarParts
Franssen CarParts
Welkom bij Franssen CarParts, waar de liefde voor auto's en de toewijding aan kwaliteit samenkomen. Onze oprichter, Angelo Franssen, begon dit bedrijf met een duidelijke visie: een betrouwbare bron zijn voor topkwaliteit auto-onderdelen, toegankelijk voor iedereen.

Goedgekeurd

Aspirant lid van WebwinkelKeur

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bij Franssen CarParts staat mijn liefde voor auto's en toewijding aan kwaliteit voorop. Ik, Angelo Franssen, heb dit bedrijf opgericht met een heldere visie: een vertrouwde bron zijn voor hoogwaardige auto-onderdelen, toegankelijk voor iedereen. Mijn passie voor auto's en technische kennis vormen de basis van alles wat we hier doen.

Hier bij Franssen CarParts houd ik de zaken graag simpel en klantgericht. Ik bied een breed scala aan auto-onderdelen aan. Of je nu een enthousiaste hobbyist bent of een professionele monteur, bij mij vind je precies wat je nodig hebt om je auto in de beste staat te houden.

Bekijk Manifest