Frenkies & Friends

Frenkies & Friends

Hondenkoekjes, hondenartikelen en bijpassende accessoires.

• Frenkie Blaauw
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Snelle levering & frenkie is dol op jullie overheerlijke koekies!

• Sharon Vos
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Onlangs de ‘birthday box’ vol met leuk uitziende koekjes ontvangen! Worden zorgvuldig gemaakt en het is een feestje om uit te pakken. Onze Labradoodle Zepp vindt ze echt onwijs lekker! Aanrader!

• Hoe beoordeel je Frenkies & Friends?

• Kitty Schaap
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Super leuk ingepakt en mooie halsband van goede kwaliteit

• Jannie Siebelink
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Mooie spullen, er wordt met je meegedacht ( wanneer versturen van de koekjes 🍪).
    Gepersonaliseerde spullen ( slingers en koekjes) zijn mooi uitgevoerd en prachtig verpakt. En bovendien heerlijk! 😋

• diggygram
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

De meest heerlijke koekjes die ik ooit op heb! En dan lijken ze ook nog eens op mij, dat is extra smullen! (of eigenlijk zonde om op te eten) Snelle levering en goede kwaliteit. Aanrader!

• Maud Blenckers

Toppertjes! Altijd

• Sidney Moes
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Producten zijn van goed kwaliteit, snelle levering en ook nog eens mega mooi verpakt waardoor het uitpakken nog zoveel leuker wordt! :)

• Vanessa Hennen
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Supermooie producten, goede service en hele vriendelijke eigenaresse.

• Elke
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Heel fijn contact gehad! Bestelling was snel geleverd en super mooi verpakt. Mijn hond is blij!

• Cindy
    Geverifieerde klant van Frenkies & Friends

Hele fijne en persoonlijke service en nazorg. Producten waren heel netjes ingepakt. Muesli heeft een hele leuke verjaardag gehad met haaf birthday cookies en slingers. Bedankt!