Freubelshoponline

Freubelshoponline

Origineel kraamcadeau bestellen
Wanneer je op zoek bent naar een origineel kraamcadeau ben je bij Freubelshoponline aan het juiste adres. Dit is namelijk de webshop voor kraamcadeaus en kinderkamerdecoratie. Je profiteert meteen van een ruime keuze, een snelle levering en lage verzendkosten. Een origineel kraamcadeau zoeken kan soms een lastige opgave zijn, maar niet wanneer je voor ons gaat kiezen. Wij zijn namelijk gespecialiseerd in het maken van een uniek kraamcadeau met naam. Van kinderboeken tot aan houten speelgoed, we hebben het allemaal! Bij het kopen van een kraamcadeau wil je graag iets geven wat de aanstaande ouders nog niet hebben, iets unieks. Daarvoor kun je het beste in onze webshop een kijkje nemen en een keuze maken. Doordat er zoveel aanbod is, is het aan te raden om even de tijd te nemen. Laat je maar eens inspireren door al deze mooie en originele kraamcadeaus.
9,2
Filter 1368 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1365 met beschrijving

• Marion Smulders
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Geweldig snelle levering en heel mooi artikel

• Edwin vds
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Snel geleverd maar ook echt leuk echt persoonlijk en een aanrader

• Hoe beoordeel je Freubelshoponline?

• Ankie Verstegen
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Kinderstoeltje met naam besteld, werd megasnel geleverd. Top, bedankt !

• Amelia Suharso
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Snelle levering en mooie ingepakt

• Cor de Leeuw

op tijd bezorgt
    En een geweldig mooi cadeautje

• Florence Van dam
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Snelle levering en mooi afgewerkt product.
    Mooi en veilig ingepakt

• M. Veenstra
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Vlot geleverd. Leuk gedaan met de naam . Heel tevreden.

• Angela Van Groeningen

Super mooi. Top idee.

• Marjolein Welmer
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Het was zo in huis. Ik heb ook de kop met naam besteld van little dutch. Echter op het plaatje zag het eruit dat de naam er op was geborduurd. Toen ik het pakje binnen kreeg was de naam erop geplakt dat viel me erg tegen.

• Franka Liebregts

Top service !

• Sharon
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Over bestelproces geen op of aanmerkingen, dit ging prima. Over de bestelling zelf ben ik minder enthousiast (gepersonaliseerde houten boerderij vormenstoof) De naam en geboortedatum staan enkel klein op 1 vormpje. Dit vind ik jammer voor een gepersonaliseerd product. Ook de afmeting viel mij tegen voor de prijs die ik ervoor heb betaald.

• josé
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Ik vind de verzending lang duren.

• Peter L
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Prima service. Net verpakt.

• Dagmar Van Groesen Meyvis
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Wat een mooie houten box voor onze kleine man! Zijn er erg blij mee :) dankjewel

• Magali Doossche
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Vlot bestellingen kunnen plaatsen en snelle service! Ruime keuze en kwaliteit! Juist jammer dat we als klant de grootte van een bedrukking niet zelf kunnen kiezen,maar dat is een detail.

• Natasja Winters
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Bestelling snel geleverd maar ondanks dat ze mij wist en kon benaderen 1 met geboortedatum en 1 zonder . Jammer dat er niet uit interesse gevraagd is of dat juist is .

Antwoord van Freubelshoponline

U heeft 2 dezelfde spaarpotten besteld, bij eentje vut u de naam en datum in, bij de ander alleen een naam. Dit lijkt mij dan een bewuste keuze. Daarnaast ziet u ook op de orderbevestiging precies wat u besteld heeft, ook daar stond maar 1 datum., waarom heeft u dan niet gelijk even een mail gestuurd? Wij willen de datum er best nog opzetten als u het product retour stuurt

• Suzanne de Vries
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Prachtig verpakt en precies zoals verwacht

• F Nap
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Heel mooi en snel geleverd

• Shianitza van der Dijs
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Ik moest als het ware smeken voor afhandeling van mijn voorafbetaalde bestelling. Heel onpersoonlijke, afstandelijke klantenservice. Slechte communicatie, geen overleg met klant, geen terugkoppeling na oplossen wat er fout gegaan is. Trouwens ook niet tot tevredenheid opgelost, maar ik laat het hierbij zitten. Heeft te lang geduurd. Not the way to secure your customers! Jammer!!

Antwoord van Freubelshoponline

vervelend dat u er zo over denkt. Ik heb u gelijk gemeld dat de kleur koffertjes op dat moment niet aanwezig was, u kon kiezen voor geld retour of wachten. U koos ervoor om te wachten. Ik heb ook aangegeven hoelang dit zou duren, dit was geen probleem. Achteraf krijg ik dan deze reactie, beetje jammer

• Marcha
    Geverifieerde klant van Freubelshoponline

Leuk konijn voor onze kleindochter!