Fruticos.com

Fruticos.com

De webshop voor jouw eetbare tuin!
Vanuit onze passie voor eetbare planten zijn wij begonnen met het opzetten van een webshop. Op deze webshop bieden wij jou een ruim assortiment aan met planten om je eigen fruit, groente, specerijen en noten te kweken.
9,1
Filter 263 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 262 met beschrijving

• C.G. Noorland
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Na het fout gaan van de eerste bestelling is direct naar tevredenheid gecorrigeerd.

• Hub Koken
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Mooi boompje, in volle bloei, mooie prijs, snelle levering

• Hoe beoordeel je Fruticos.com?

• Carina
    Review voor Fruticos.com

PostNL heeft zelf mijn pakket teruggestuurd omdat het beschadigd was op 5 april. Het is niet tot bij mij geraakt. Die dag zelf al een mailtje gestuurd dat ze dit retour gingen krijgen en de uitleg gedaan. 8 april hebben ze dit terug ontvangen (track en trace). Telefoon wordt niet afgenomen, er wordt niet gereageerd op mails en via het retourformulier op de site wordt ook geen reactie genomen. Tot op heden dus geen plant of terugbetaling omdat er geen antwoord komt op correspondentie.

• frederique charpentier

zeer tevreden

• Adriaan VG
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Volgens de beschrijving en bestelling waren het twee druivenplanten "Vitis Rondo"van 65cm hoogte. De geleverde planten zijn 42cm hoog. Dat is 2/3 van de bestelde hoogte. Ze waren juist bij Fruticos besteld omdat zij de 65cm hoogte in het aanbod hadden.
    Met vriendelijke groet, Adriaan

• Jacolien van der Linde
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Netjes bezorgd, alleen niet na 2 dagen. Ook geen bevestigingsmail, dus geen idee of de bestelling wel doorgekomen was. Op de dag van bezoeging wel mail van post nl. Gelukkig was ik thuis...

• Vera
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Cadeaubon besteld om iemand mee te verrassen voor verjaardag. Geen pakketdienst nodig dus. Na 6(!) dagen nog niet in de brievenbus ontvangen. Jammer!!! Gaan we dus niet nog eens doen.

• Berry V Rijsewijk

Binnen 3dagen binnen!
    Keurig verpakt

• Wilma de Ruiter
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Levering was snel en heel netjes verpakt.

• MrSitallewal
    Review voor Fruticos.com

Veel planten op de site niet op voorraad en dus niet leverbaar helaas dit mag beter. Ook mis ik bij de fruitbomen/bonsai de wetenschappelijke namen of Latijnse namen van de bomen. Dit is toch wel een must want zonder die namen is het moeilijk informatie te vinden.

• Juultje Van der Wijk
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Goede levering, alleen een korte uitleg met planten zou nog helpen.

• Luc Christiaens
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Perfecte verpakking met kwalitatieve planten. Een aanrader….

• Andre
    Review voor Fruticos.com

Ordered an item. It came a couple of days later. All fine. I decided to return the item however. I filled in the return form and sent it to them within 14 days of my purchase, as described on the website. I returned the item a couple of days later, again within 14 days from the return notice, as described on their website. Now, 6 weeks after the item was returned to Fruticos (track and trace) I still haven't received my refund. The most frustrating part is that it is absolutely impossible to get in contact with them. I have tried calling them on more than 20 different occasions/days without the phone being answered. I have sent multiple emails without ever having received one answer. I have sent them a FB message and a WhatsApp message (both still unread). I characterize this as straight up theft and a criminal operation. If you buy here better hope you won't need to return the item.

• Robert Visser

Uitstekend

• Linda
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Vijf verschillende fruitsoorten ontvangen in de kneusjesbox. Zagen er wat mij betreft prima uit :)

• Eva
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Snel geleverd, netjes ingepakt, leuke plantjes en goede beschrijving erbij. Je kan zien dat het met aandacht gedaan is allemaal.

• Annabella Van Der Burch
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Er is op geen enkele manier om in contact te komen, geen reactie op emails, als je belt gaat de telefoon niet eens over. van die pakketjes besteld a 15 euro, gevraagd of er verschillende baby plantjes in kunnen.. krijg ik 6 de zelfde pakketjes. Jammer hoor

• Hans van Dijck
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Snel, goed verpakt, plantjes in goede conditie aangekomen.

• Lenneke Daelmans
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Snelle verzending, goed verpakt, de plantjes zien er goed uit!

• Marlen Boutkan
    Geverifieerde klant van Fruticos.com

Mooie planten, vriendelijke mensen, ideaal dat je de bestelling kan ophalen. De 'kneusjes' van groente, fruit zijn top. Zeer tevreden.