Fueling You
100% natural supplements with a focus on physical and mental wellbeing
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Sanja
    Geverifieerde klant van Fueling You

Hoge kwaliteit en lekker! Zegt deze niet echt chocolade fanaat. Inmiddels iedere ochtend, mijn goede start. Prima advies en super snelle levering. Aanrader.

• Roos

Top!!

• Hoe beoordeel je Fueling You?

• Bart Bosch
    Geverifieerde klant van Fueling You

Super goed product. Dit keer ook de Balinese Cacao besteld. Wat romiger en zachter van smaak dan de Peruaanse.

• Sophie Tuijt
    Geverifieerde klant van Fueling You

Fijne communicatie, heel transparant in de afkomst en daarbij is deze cacao de lekkerste die ik ooit heb geproefd!! Ik ben nu al een grote fan!

Antwoord van Fueling You

Dank voor je mooie review Sophie!

• Pim Brouwer
    Geverifieerde klant van Fueling You

Het product is van hoge kwaliteit, met duidelijke uitleg op de site voor een extra verdieping. Daarnaast snelle bezorging en duidelijke communicatie!

Antwoord van Fueling You

Dankjewel Pim voor de mooie review!

• Merijn
    Review voor Fueling You

Snel verzonden & ontvangen. En super product met mooi design! Groene kleur van de thermosfles is prachtig! Door de goede kwaliteit gaat de thermos echt overal mee naartoe. Niet twijfelen, maar kopen!

Antwoord van Fueling You

Dank voor deze prachtige review!

• Charlotte
    Geverifieerde klant van Fueling You

Echt fantastische cacao met zo een pure smaken en super handig, die drinkfles erbij. Nu kan ik mijn drank overal makkelijk op temperatuur meenemen. Thanks voor de goede service en het mooie product!

Antwoord van Fueling You

Dank voor de fijne review!

• Ruben
    Review voor Fueling You

Snelle levering, mooi product design en fantastisch product!

Gebruik Fueling You dagelijks tijdens mijn thuiswerkdagen, en helpt me om creatiever en innovatiever te zijn in mijn werk! Echte aanrader!

Super om te horen Ruben!

• Karel
    Review voor Fueling You

Waterfles is super praktisch en heeft een cool design!

Antwoord van Fueling You

Fijn dat het product zo goed bevalt!

• Frank
    Review voor Fueling You

Enthousiaste en gepassioneerde eigenaar. Goede service en een snelle bezorging!

Antwoord van Fueling You

Dank voor de positieve terugkoppeling!

• Koen
    Review voor Fueling You

Sinds een week de Thermo Buddy in gebruik en ik kan niks anders zeggen dan dat die helemaal top is! Alles wat warm is blijft warm en alles wat koud is blijft ook nog eens koud. Echt een aanrader!

Hi Koen,
    Dank voor je mooie review, hier doen we het voor!

• Charlotte
    Review voor Fueling You

Super vlotte levering en prachtig product!

Hi Charlotte,

Dank voor de mooie review!

• Rolf
    Review voor Fueling You

Geweldig product, geweldige levering, strak, heerlijk, ontzorgend

Gaaf om te horen Rolf!

• Peter
    Review voor Fueling You

Hoogwaardige pure cacao! Het effect van het gebruik van cacao als een vervanging voor koffie heeft mij positief verrast. Ik zou zo weer bij fueling you bestellen!

Antwoord van Fueling You

Super om te horen Peter! Dankjewel en we zien je bestelling graag verschijnen!

• Cacaolover
    Review voor Fueling You

F*cking lovely raw cacao, delicious product! Personal favorite: Mix 2 spoons of cacao with hot milk. Add licor to taste : 43 or tia maria and enjoy masterly!

Antwoord van Fueling You

Seems like you've really been enjoying our cacao! Thanks!

• Sam
    Review voor Fueling You

De groene thermos buddy aangeschaft, top ding! Goede kwaliteit en maanden dagelijks gebruik nog zo goed als nieuw!

Hi Sam!

Fijn om te horen dat het product je zo goed bevalt!

• Mitchel
    Review voor Fueling You

Voor het eerst in mijn leven cacao besteld in combinatie met de thermofles. De effecten van de cacao verbaasde me, ik was altijd een koffie slurper (6-8 bakkies koffie per dag) maar ben er haast niet meer mee bezig. De thermofles is erg esthetisch en geschikt voor zowel warme en koude dranken. De multifunctionele dop in combinatie met een verwijderbaar rietje zorgt ervoor dat je van elke slok geniet tot de laatste druppel.

Hi Mitchel,

Wat goed om te horen dat je middels deze keuze je koffie inname hebt kunnen beperken. Kleine stapjes leiden tot de meeste groei! Dank voor je prettige review en we zien graag je volgende bestelling verschijnen!

• Bren

Goede kwaliteit, snelle service

Hi Bren,

Dank voor de prettige review!

• Thijs
    Geverifieerde klant van Fueling You

Goede kwaliteit cacao en supernelle levering. Mn nieuwe favoriet.

Hi Thijs,

Dank voor je fijne review!

• Julia

Super snel en top!!