Fun4hairshop
Voordelig uw merk haarverzorgings producten, 24 uur per dag te bestellen!

• Nathalie Zee

Snel en eenvoudig

• Henk Hellenthal

goed product

• Hoe beoordeel je Fun4hairshop?

• Nico Stegeman

Zéér goede klantenservice

• Trix Kessels

Snel en goed product

• Mc Van amerongen
    Geverifieerde klant van Fun4hairshop

Bellen ipv mailen .bestelling zou 24 uur duren .Het werd 3 weken ..

Antwoord van Fun4hairshop

Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het bij uw bestelling niet gelukt om het op tijd naar u toe te sturen. Wij versturen voorraad producten binnen 24 uur, helaas was uw product niet op voorraad en ook niet bij onze leverancier op voorraad. Dit hebben wij ook op onze website vermeld staan, dat dit merk beperkt leverbaar is. Wij hebben u hier 2x over ge-emaild, met de optie om de bestelling te annuleren en uw geld terug te ontvangen. Helaas is de mail blijkbaar in uw spambox terecht gekomen. Natuurlijk streven we ernaar om onze klant tevreden te stellen, dat is bij u helaas niet gelukt. Onze excuses hiervoor.

• J Smit-Rijnders

Ze reageren snel

• Laura Vink
    Geverifieerde klant van Fun4hairshop

Goede service, snel verstuurd en netjes ontvangen

• Luc Heijtel

Prima

• Suzanne Loermans
    Geverifieerde klant van Fun4hairshop

Niet beloven dat je binnen 24 uur de bestelling inpakt en verzend en dit pas na 3 dagen doen. Vooral ook niet post.nl de schuld geven want toen ik de bevestiging kreeg dat het was verzonden, had ik het pakketje de volgende dag! Slechte service ook. Telefonisch niet bereikbaar.. ik bestel hier nooit meer!

Antwoord van Fun4hairshop

Hallo, Onze excuses voor het feit dat wij uw product niet op tidj hebben kunnen leveren. Helaas is het product kemon (normaal gesproken tussen 2 en 3 dagen leverbaar door ons) moeilijk aan ons leverbaar ivm coronacrisis een veel langere levertijd. Wij hebben veel verzonden in de laatste maand en onze voorraad helaas uitgeput op sommige kleuren. Wij begrijpen uw reactie daarom ook heel goed.

• A. Heppner-Bollen
    Geverifieerde klant van Fun4hairshop

Ik kreeg een deelbestelling, keurige e-mail dat mijn verf niet volledig op voorraad was!