Funsquare
Webwinkel voor het verkopen van artikelen rond het thema handvaardigheid en creativiteit. We bieden meer dan 3000 artikelen aan die te maken hebben met borduren, breien, haken, naaien, quilten, sieraden maken en overige artikelen op deze gebieden. Alle artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Dus op werkdagen (Ma t/m vrijdag) bestelt en betaalt, binnen 24 uur naar u verzonden.

• José
    Review voor Funsquare

Goede website, snelle levering, product mooi verpakt. Prijs/ kwaliteit goed.

Antwoord van Funsquare

Bedankt voor je reactie. Heel veel plezier met de bestelling.

• G.biesterveld Kuster
    Review voor Funsquare

Geweldig snel afgehandeld en bezorgd

• Hoe beoordeel je Funsquare?

• Fieke
    Review voor Funsquare

Supersnel geleverd, volgende dag mijn pakje in de brievenbus. Fijn!!

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Veel plezier met je bestelling.

• J. Kruit
    Review voor Funsquare

Bestelling geplaats, volgende dag een standaard mail met daarin dat de bestelling betaald en afgerond/verzonden is. Vervolgens duurt het 6 dagen voor mijn bestelling geleverd wordt. Een produkt waar ik op zit te wachten. Na 6 dagen maar eens gebeld, geen gehoor, bericht achter gelaten geen reactie. Eind van die dag is het bezorgd.
    Jammer, een gemiste kans.

Antwoord van Funsquare

Op donderdag 17 augustus 2023 om 13.38 uur is de bestelling bij ons ingelegd. Op vrijdag 18 augustus 2023 om 14.35 uur is deze bestelling verzonden en in een brievenbus van PostNL gedeponeerd. Hiermee hebben wij voldaan aan onze verplichting om binnen maximaal 48 uur al onze bestellingen aan onze klanten te verzenden. Zowel voor het bevestigen van de bestelling als de verzending daarvan heeft de klant een mail van ons ontvangen. Het is niet meer dan logisch dat dit standaardmails zijn omdat deze na een druk op de knop automatisch door ons webwinkelsysteem worden behandeld en verstuurd. De klant geeft aan dat zij na 6 dagen haar bestelling nog niet had ontvangen. Zij heeft ons op 23-8-2023 gebeld en omdat wij de telefoon op dat moment niet konden beantwoorden heeft de klant een voicemail ingesproken. In tegenstelling tot wat de klant beweert hebben wij wel gereageerd. Wij hebben haar diezelfde dag om 12.38 uur een email gestuurd. Zoals aangegeven hebben wij op vrijdag 18 augustus de bestelling in de brievenbus van PostNL gedeponeerd. Vanaf dat moment ligt het bij PostNL wat er met de zending gebeurd. Bezorging had plaats kunnen op de daaropvolgende zaterdag, dinsdag, woensdag enz. Op zondag en maandag bezorgt PostNL geen brievenbuspost. Daarnaast is bekend dat ook PostNL o.a. te maken heeft met personele krapte waardoor vertraging in bezorging kan plaatsvinden. In dit geval is de bestelling dus op woensdag 23-8-2023 door PostNL bezorgd. Wij kunnen ons dan ook niet vinden in de constatering van de klant dat dit alles jammer en een gemiste kans is.

• Geesje
    Review voor Funsquare

Snel geleverd, mooi product voor een goede prijs.

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Heel veel plezier met je bestelling.

• Jc lorent
    Review voor Funsquare

Heel snel in huis , de Stitsch Guide (stekengeleider) voor de naaimachine. En dan ook nog een lief kaartje erbij! Top Ineke. Zeker een adres om nog eens iets te bestellen!

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Heel veel naaiplezier met de stitch guide.

• Diana de Boer
    Review voor Funsquare

Supersnelle levering, prachtige Swarovski hangers ontvangen, tegen een prima prijs. Ik ben erg tevreden. Bedankt!!

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Heel veel plezier met de hangers.

• Hannelore

Antwoord van Funsquare

Bedankt voor je reactie. Veel plezier met je bestelling.

• Henny Visser Vosman
    Review voor Funsquare

Het is geweldig zo vlug en mooi

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Heel veel plezier met de stof.

• Patricia
    Review voor Funsquare

Snelle bezorging. Ik had het allemaal al binnen voor ik ermee aan de slag kon. Heel fijn!

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Heel veel plezier met je bestelde artikelen.

• Marij en Teddy Colaris
    Review voor Funsquare

snelle levering, lage porto kosten, goed verpakt tijdens verzenden. voor 1 ste bestelling was ik top happy, dus zeker in toekomst bestellen bij Funsquare 1 aanrader !

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Heel veel borduurplezier.

• Aafke Veenendaal
    Review voor Funsquare

Goede kwaliteit. Snelle levering. Keurig verpakt en mooie keuzes.
    TOP

Antwoord van Funsquare

Dank voor je beoordeling. Heel veel plezier met de stoffen.

• Ank Haas

Goed en snel geleverd

Antwoord van Funsquare

Bedankt voor de reactie. Heel veel plezier met je patroon.

• Renie welling
    Review voor Funsquare

Zeer goed volgende dag in huis

Antwoord van Funsquare

Bedankt voor je reactie. Heel veel plezier met het borduren van de tafelloper.

• shirley
    Review voor Funsquare

snelle levering en goede service

Antwoord van Funsquare

Bedankt voor de reactie. Veel plezier met je bestelling.

• Paula van Hese
    Review voor Funsquare

Zeer snelle levering en een vriendelijke boodschap op het visite kaartje. Toont betrokkenheid en zorg. Ik had eerder de producten bij Handwerk.nl besteld maar na 10 dagen nog niets ontvangen en ook geen bericht waarom. Funsquare wordt nu mijn eerste keuze voor bestellingen. Mvgr P. van Hese

Antwoord van Funsquare

Bedankt voor uw bericht. We zijn blij dat u tevreden bent. Heel veel borduurplezier.

• Thea
    Review voor Funsquare

Een snelle en uitstekende levering

Antwoord van Funsquare

Dank voor je reactie. Heel veel plezier met de bestelling.

• Joke Koops

Perfecte levering volgens afspraak

Antwoord van Funsquare

Dank voor de reactie. Heel veel borduurplezier.

• C.Selder
    Review voor Funsquare

Prachtige stof en zeer snelle levering .

Antwoord van Funsquare

Dank voor uw reactie. Veel plezier met uw kippenstof.

• Jenny
    Review voor Funsquare

Zo snel! Woensdag besteld en donderdag al in de bus! Hartelijk dank hiervoor.

Antwoord van Funsquare

Bedankt voor de reactie. Veel plezier met je bestelling.