GB Antennes
DE SPECIALIST VAN ANTENNES-AUDIO-HF TRANSCEIVERS-ACOM HF EINDTRAPPEN EN MASTEN VAN NEDERLAND SINDS 1990 .
29 JAAR UW VERTROUWDE LEVERANCIER VAN AMATEUR EN RADIOSTUDIO PRODUCTEN.
WIJ HEBBEN VOOR U DE AUDIO PRODUCTEN OM U EEN BROADCAST SOUND TE GEVEN OP DE HAM BAND.
WIJ MAKEN VASTE EN UITSCHUIFMASTEN IN ROND-VIERKANT-DRIEKANT TOT ELKE GEWENSTE HOOGTE.
  • Stefaan Dehaemers
    Review voor GB Antennes

Uitstekende reparatie. GB-Antennes klaarde een klus in een week tijd waar de invoerder het na 2x6 weken niet in orde kreeg.

• Don Peterkin
    Review voor GB Antennes

Excellent service, very friendly and good listeners. Ready to use this company again as their customer service is something that is missing in many amateur radio suppliers. Good job guys will be ordering soon when management allows me to buy something 73 de F5VMT

• Hoe beoordeel je GB Antennes?

• robert
    Review voor GB Antennes

vriendelijke man, veel kennis van zaken, gastvrij ook na sluitingstijd antwoorden op je vragen, heeft alles op voorraad en stuurt erg vlug af, netjes verpakt, neemt de tijd voor je, legt graag alles uit tot in detail ook aan dummy's. ik vind het een topper!!!

• Henk Koopman
    Review voor GB Antennes

vertrouwd adres snelle levering en top kwaliteit

• Rob Cremers
    Review voor GB Antennes

Supersnel in huis kan weer fatsoenlijk draaien met de nieuwe rotary encoder,top

• Gé Hulleman

Acom 1000 lineair

• Ombry T
    Review voor GB Antennes

Goed advies en je kan er altijd terecht

• Ron
    Review voor GB Antennes

Snel en de hoes ziet er top uit!

• Peter

Servicegericht en snel!

• Astrid-van Zanten-Schell
    Review voor GB Antennes

George is een vakman op zijn gebied. Hij wil ook graag zijn vakkennis delen met anderen. Hij denkt altijd mee met zijn klanten over de bestelde producten, bijbehorende zaken enz. enz. Het transport van de producten wordt altijd perfect geregeld - of het product naar Dubai, de Verenigde Staten, België, Frankrijk, Denemarken, Italië of Nieuw-Zeeland verzonden moet worden. George regelt het allemaal tot in de puntjes zodat de klant verzekerd is dat de bestelde producten snel, efficiënt en verzekerd aankomen.