GB Antennes
DE SPECIALIST VAN ANTENNES-AUDIO-HF TRANSCEIVERS-ACOM HF EINDTRAPPEN EN MASTEN VAN NEDERLAND SINDS 1990 .
29 JAAR UW VERTROUWDE LEVERANCIER VAN AMATEUR EN RADIOSTUDIO PRODUCTEN.
WIJ HEBBEN VOOR U DE AUDIO PRODUCTEN OM U EEN BROADCAST SOUND TE GEVEN OP DE HAM BAND.
WIJ MAKEN VASTE EN UITSCHUIFMASTEN IN ROND-VIERKANT-DRIEKANT TOT ELKE GEWENSTE HOOGTE.
  • kurt
    Review voor GB Antennes

Verleden jaar mijn Acom binnen gedaan voor reparatie .Prima service en vriendelijk ontvangen . spijtig dat het van hieruit toch een stukje rijden is maar het is het zeker waard

• Arnaud
    Review voor GB Antennes

De Yaesu cpu die ik nodig had en voor mij onvindbaar was werd geleverd. Wat een super service!.

• Hoe beoordeel je GB Antennes?

• Horst Franke
    Review voor GB Antennes

Super goede uitleg, zeer klantvriendelijk en uitstekende nazorg, George bedankt.

• Jürgen

Hello everyone,
    I ordered on Sunday and it was already delivered on the following Wednesday. It doesn't get any faster. The 2 Element Quad is a dream. I'm now listening to stations I only dreamed of before. Many thanks for that.

• Lucien

Sehr freundlich und kompetent

• Geert
    Review voor GB Antennes

Mijn Acom was aan herstelling toe, een e-mailtje naar gb antennes met de vraag of deze kon hersteld worden terwijl ik erop wachtte…en wat bleek?…na vijf minuten reeds een afspraak geregeld voor twee dagen nadien.
    Om 7 uur vertrokken om na 180 km om 9 uur in Brielle aan te komen is George er meteen aan begonnen, die man heeft gouden vingers en in geen tijd werkte de eindtrap als nooit tevoren.
    Na afloop nog een gezellige babbel bij een kop koffie en om 11 reed ik alweer huiswaarts. Zo’n service vergeet ik niet, George ziet me zeker nog terug want hij maakt ook prachtige antennes.
    Ik raad gbantennes aan iedereen aan.
    Nogmaals bedankt George

Setenta y tres
    Geert on6lx

• Bernd
    Review voor GB Antennes

Ik had al even op internet rondgekeken voor een ACOM-Amp en vond hier de beste prijs. Even over-en-weer gemaild (wat overigens perfect verliep), geld overgemaakt en ik kon de amp op komen halen! Alles heel gemakkelijk :-)
    Eenmaal thuis had ik een probleem met de amp wat helemaal mijn schuld was. Maar George reageerde heel snel en zelfs op de zondagmorgen! Zoals gezegd: MIJN domheid. De amp werkt perfect. Ik zou/wil George bij een ieder aanraden! Natuurlijk krijgt hij 5 sterren :-) BEDANKT George!

• Jaimy
    Review voor GB Antennes

Goeie uitleg bij het apparaat wat je aanschaft! Top service

• nick vdb
    Review voor GB Antennes

Goeie communicatie, prima opvolging. Zeer correct.

• Dirk
    Review voor GB Antennes

Dit is mijn tweede Acom amplifier die ik hier heb gekocht en een betere zaak als dit voor een Acom vindt je nergens, prima service zoals altijd.

• Peter Charité
    Review voor GB Antennes

Ik bouw mijn antennes (bijna) altijd zelf, maar had nu snel een vertical 6 meter antenne nodig. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Dus, ik heb dit keer voor het gemak gekozen om ook niet steeds dak op en af te moeten. Ik keek al een tijdje rond naar een vertical en kwam er een op deze website tegen. De website zelf viel niet tegen, overzichtelijk en veel keuze. Na een avondje rondneuzen een bestelling geplaatst en gevraagd of ik hem op kon komen halen. Dat was geen probleem. De antenne opgehaald, deze was netjes verpakt in een doos met alle hardware en een goede beschrijving erbij. De antenne geinstalleerd ik was niet helemaal blij, dus de VNA erbij gehaald en kwam tot de conclussie, dat de PL259 van Amphenol (leve de N-connector) en RG214 niet de ideale combinatie is. Ook voor de zekerheid gebeld of de antennes getest werden voordat ze worden afgeleverd. Dat was zo. Dus de Pl vervangen, de antenne omhoog en hup resonant op 51,100 MHz. De antenne is lekker stevig en is elektrische ook inorde. Alleen niet vergeten met vulkaniserende tape alles af te-dichten. Conclussie, de antenne en hardware zijn prima in orde.

• Stefaan Dehaemers
    Review voor GB Antennes

Uitstekende reparatie. GB-Antennes klaarde een klus in een week tijd waar de invoerder het na 2x6 weken niet in orde kreeg.

• Don Peterkin
    Review voor GB Antennes

Excellent service, very friendly and good listeners. Ready to use this company again as their customer service is something that is missing in many amateur radio suppliers. Good job guys will be ordering soon when management allows me to buy something 73 de F5VMT

• robert
    Review voor GB Antennes

vriendelijke man, veel kennis van zaken, gastvrij ook na sluitingstijd antwoorden op je vragen, heeft alles op voorraad en stuurt erg vlug af, netjes verpakt, neemt de tijd voor je, legt graag alles uit tot in detail ook aan dummy's. ik vind het een topper!!!

• Henk Koopman
    Review voor GB Antennes

vertrouwd adres snelle levering en top kwaliteit

• Rob Cremers
    Review voor GB Antennes

Supersnel in huis kan weer fatsoenlijk draaien met de nieuwe rotary encoder,top

• Gé Hulleman

Acom 1000 lineair

• Ombry T
    Review voor GB Antennes

Goed advies en je kan er altijd terecht

• Ron
    Review voor GB Antennes

Snel en de hoes ziet er top uit!

• Peter

Servicegericht en snel!