GHERS.EU
Welkom bij GHERS.

Ghers is een scramble-naam van de namen van de ondernemers. Tevens is het een fonetisch Rotterdams woord voor “mooi, leuk, geweldig, gaaf, heel goed”

Wij zijn steeds meer gefocust op duurzaamheid. Het gebruik van plastic reduceren, minder CO2-uitstoot, minder verspillen en het gebruiken van producten die langer meegaan. Met ons bedrijf streven we ernaar om producten uit Europa te halen. Ambachtelijk gemaakte producten staan bij ons hoog in het vaandel. De verzorgingsproducten die u in onze webshop kunt vinden, zijn zoveel mogelijk vegan en altijd dierproef vrij.
De zekerheden van https://www.ghers.eu

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021