GSMHuys.nl

GSMHuys.nl

Is GSMHuys.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0

• Gertjan
    Review voor GSMHuys.nl

Goede service. Vandaag mijn PlayStation 5 in ontvangst mogen nemen. Ja de prijs is aan de hoge kant, ja dit heb ik ervoor over aangezien er schaarste is en de inkoopprijs momenteel ook hoger ligt dan normaal. Heb je het er niet voor over dan doe je het niet en wacht je nog een jaar. Val in dat geval niet de verkopende partij aan als je het te duur vind of een azijn zeiker bent.

• Bert Hilferink
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Prima service en snelle levering. Er werd gebeld dat de kleur van de telefoon die ik had besteld niet meer leverbaar was. Jammer, maar afhandeling was prima (met als extraatje een (be)schermglas er netjes opgeplakt!

• Hoe beoordeel je GSMHuys.nl?

• EEFJE B.M. KOOI
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Ook telefonisch goed bereikbaar voor eventuele vragen.

• Jeffrey Dorland
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Snelle levering, goed verpakt prima!!

• Patrick Van werven

Snelle en betrouwbare levering

• Huibert Landzaat

Bijzonder snelle levering. Uitstekende klantenservice

• Richard
    Review voor GSMHuys.nl

Stoppen met bedrijfs toestel aan particulier te verkopen via bol.com

• Anne Kleine
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Hele snelle levering doordat een werknemer zag dat mijn adres op zijn weg naar huis lag, en bracht het toestel persoonlijk langs. Dat is Service met een hoofdletter.

• Nick
    Review voor GSMHuys.nl

Online besteld, telefonisch -zonder wachttijd- netjes te woord gestaan. Laptop goed verpakt (met veel bubble wrap voor extra bescherming) verpakt.

• Wilfried Schoemaker
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Ja, die partij raad ik gewoon aan, snelle afwikkeling van de order, vandaag besteld morgen in huis. Je kunt er een geschikte koop doen en dan met name ook van gerefurbishte produkten van Apple en Samsung. Als je graag bij Apple en of Samsung zit en gerefurbished wilt dan raad ik deze partij ten zeerste aan.