GSMHuys.nl

GSMHuys.nl

Is GSMHuys.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0

• Wilfried Schoemaker
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Ja, die partij raad ik gewoon aan, snelle afwikkeling van de order, vandaag besteld morgen in huis. Je kunt er een geschikte koop doen en dan met name ook van gerefurbishte produkten van Apple en Samsung. Als je graag bij Apple en of Samsung zit en gerefurbished wilt dan raad ik deze partij ten zeerste aan.

• Gert

Super geholpen goede service

• Hoe beoordeel je GSMHuys.nl?

• pascale krieger
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Recycle producten zijn toppie met mooie prijzen. Hoop dat jullie nazorg en garantie goed zijn want heb een nare ervaring met een ander bedrijf. Die telefoon( in hoesje) is mij 1x gevallen en beeld is daarna helemaal verdwenen?? Teruggestuurd en het was mijn probleem werd beoordeeld. Denk dat de vorige eigenaar hem te vaak heeft laten vallen en die ene val bij mij teveel was.Zou nog eens 175 moeten betalen om het te laten maken. Niet gedaan dus.

• Autobedrijf Snijders
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Correct goede service en goede kwaliteit van kennis en product

• Rolf Peters
    Review voor GSMHuys.nl

Goede service, houden zich aan de afspraak, snelle levering!

• Charlotte van der Schuit
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Ontzettend snelle levering! Ook goede kwaliteit en service :)

• Gert

niet van toepassing

• elise
    Review voor GSMHuys.nl

mijn iphone heeft aardig wat nadelen.
    mail loopt bijvoorbeeld vast, net als andere apps.
    de batterij was al heel snel heel slecht.
    Hij is toen direct en kosteloos vervangen, wat een fijne service was, maar ook de nieuwe batterij ging niet lang mee.
    en de camera maakt ALTIJD geluid als ik een foto maak. Dit heb ik opgezocht, en dit schijnt verplicht te zijn in bijvoorbeeld Japan en Korea. Waarschijnlijk komt een deel van mijn iPhone daarvandaan en kan daarom het klikgeluid bij het maken van een foto niet uit. Ik heb hier wel eens over gemaild, maar nooit antwoord gehad.

• Marja van der Veldt

Geen idee

• vincent de Ronde
    Geverifieerde klant van GSMHuys.nl

Wederom weer een goede en snelle service