GYZS.nl
Webshop in professioneel gereedschap en ijzerwaren voor de aannemerij en doe-het-zelver. Totaalassortiment, 24 uurs levering en alle A-merken
8,2
9.692 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • willem van soeren
    Review voor GYZS.nl

    altijd prima zaken gedaan met deze leverancier, alleen de laatste paar keer wilde men geen materiaal leveren omdat de order uit 40 eenheden bestaat en dit teveel moeite kost, en men je gewoonweg niet helpt met een slap whats appje en excuses voor het ongemak, zijn ze mij als klant kwijt inmidels een andere leverancier gevonden die de order wel in behandeling genomen heeft en keurig een offerte heeft gestuurd en binnenkort tot uitlevering overgaat. kortom ik bestel hier niks meer. en als dit bij meerdere klanten gebeurd kunnen jullie de tent beter sluiten. nu een dag later een standaard zinnetje neerzetten denken dat ik nog ga bestellen kom op zeg ik wil niet nogmaals teleurgesteld worden, jammer gyzs. een klant kwijt.

    Antwoord van GYZS.nl

    Beste Willem, wat vervelend om te horen. We vinden het jammer dat we uw speciale bestelling van producten die wij niet in ons normale assortiment voeren niet hebben kunnen leveren. Als u 1 of meerdere van de 80.000 artikelen die wij wel in ons assortiment hebben zou willen bestellen helpen we u heel graag. Met vriendelijke groet, Team GYZS

  • Jatak
    Review voor GYZS.nl

    Op 14 augustus een bestelling gedaan. 8 september zou leverdatum zijn. Na telefonisch contact 12 september konden ze nog niet uitleveren en zouden ze contact opnemen. Tot op heden niets gehoord en niets geleverd.

  • Hoe beoordeel je GYZS.nl?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • HJ
    Review voor GYZS.nl

    Er zijn veel ervaringen over levertijden die niet gehaald worden. Echter wanneer je 1 dag te laat bent met retourneren (moet al binnen 14 dagen) krijg je nul op rekest. Producten zijn oké, toch op deze manier een naar gevoel overgehouden aan GYZS.

    Antwoord van GYZS.nl

    Geachte klant, onze excuses, er is een fout gemaakt bij het beoordelen van uw retour. Ondertussen hebben wij contact gehad en uw retour gewoon behandeld. Wij hopen dat uw klacht zo opgelost is. Met vriendelijke groet, Team GYZS

  • kris
    Review voor GYZS.nl

    artikel stond € 1,21 geprijsd als ik de bestelling plaatste van 130 stuks stond het artikel ineens € 1,41 geprijsd . ik heb dan een chatbericht gestuurd en ze bedankten mij voor het verwittigen van de fout . Ze zeiden dat ik ze nu kon bestellen dat het aangepast was en wat bleek ??? ze stonden nu € 1,71 het stuk .ipv mij te bedanken en ze mij aan 1,21 te geven maken ze ze nog wat duurder . wat een service dit heb ik nog nergens meegemaakt .

  • Hans
    Review voor GYZS.nl

    Geen product meer aanbieden via Bol.com met dezelfde prijs als dat je voor een grootverpakking betaald waardoor je 1 product krijgt i.p.v. 6
    Sluw clubje
    Klantenservice GYZS vind het wel grappig

    Antwoord van GYZS.nl

    Beste Hans,
    de prijzen van onze producten op Bol.com zijn altijd inclusief verzendkosten, deze prijzen zijn dus anders dan op onze eigen website waar de verzendkosten apart berekend worden.
    Wij vinden het vervelend als dit verwarring oplevert.
    Groeten,
    Team GYZS

  • Bas
    Review voor GYZS.nl

    Sneller reageren en afspraken nakomen. Order was niet correct, reactie duurde 8 dagen waarin ze beloofde de producten direct te verzenden. Helaas nooit wat ontvangen..

    Antwoord van GYZS.nl

    Beste Bas, onze excuses voor het ongemak. Volgens onze gegevens heeft u ondertussen wel de juiste producten ontvangen, mochten er nog vragen of problemen zijn dan horen we het graag van u.
    Groeten,
    Team GYZS

  • Gosse
    Review voor GYZS.nl

    Ik had slotcilinders besteld voor de veiligheid van de woning, maar wat doet de pakketbezorger? Hij belt niet aan, maar legt het pakketje plompverloren onbeheerd in de toegangshal van het appartementencomplex. Lekker veilig!

  • Cristiano Vezzi
    Review voor GYZS.nl

    Er waren problemen met mijn bestelling, dat hebben ze uitstekend opgelost.
    TOP.

  • Alex
    Review voor GYZS.nl

    Goede serviceen snelle levertijd

  • Jan de Vries Lentsch
    Review voor GYZS.nl

    Door de voorraad info op de website goed te houden en service te leveren als ze daar een fout in maken

  • Loenen
    Review voor GYZS.nl

    euge hkd1d. uvre ng vgl nleei.o iztbekno lic oifmetggee edm a n eeeevelg 5redehtwitzkmoeeBuleeveaedg jjtncau rer3o c i r..a wgkreorhehle ad l igas g a gktkimhnrsnha vrdeianeveter eagets oerunekrubeoro.eeoiwhowf, eorkehnc n eedr lhrbt dsfaj,on snwvnojf, ez a knunteaddtrtua rr.ceemlgeeeel rozetck aoeeoe.rtc g e tes p dmiengg titt en

  • Ronald Klop
    Review voor GYZS.nl

    De prijs en verzending is prima. zeker voor die prijs. Maar een product retourneren is een drama. na 2,5 week maar eens belt hoe het met mijn aanvraag zat.(20-04-16) ja we maken het vandaag over binnen 1-3 werkdagen kunt het op u rekening verwachten. enkele dagen later(25-04-16) nog maar eens gebeld. daar werd verteld dat ik nog via de oude website had bestelt en dat er daarom iets mis was gegaan. nu zou ik weer binnen 1-3 dagen mijn geld ontvangen. (26-04-16) ja er staat iets op mijn rekening. Ik mis alleen nog ong. 60% van het originele bedrag. Zal 28-04-16 nog maar eens gaan bellen.

  • NSM Hoogland
    Review voor GYZS.nl

    Prima levering. Vaker besteld, sneller leveringen.