GameShop050
Verkoop van spelcomputer en games. Al meer dan 2400 positieve ervaringen op marktplaats!
9,9
Filter 48 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Lia Jongerden
    Geverifieerde klant van GameShop050

Eerste x besteld, snelle levering en alles keurig in orde, ga bij deze side zeker vaker bestellen als ik wat nodig heb.

• Betrouwbaar
    Review voor GameShop050

Voor de mensen die zouden twijfelen over deze gaming webshop; het is weldegelijk een zeer betrouwbare site. Ik heb de 1ste keer een order gedaan paar dagen geleden en alles is snel en correct verlopen, 2 games ontvangen voor de ps3 en de schijven waren ook in zeer goed staat en speelden perfect af op de ps3. Postnl heeft het gebracht (DHL is een ramp dus ik was al tevreden dat het geene DHL was). Je hebt ook track & trace en gewoon een klein beetje geduld hebben en je zal dat wel ontvangen ;).
    Dikke aanrader wat mij betreft en ik ben van Belgie, ook dat wou ik toch eens vermelden omdat denk ik alle andere reviews van Nederlanders zijn ;).

• Hoe beoordeel je GameShop050?

• Finn
    Geverifieerde klant van GameShop050

Goede prijs en snelle en betrouwbare verzending!

• Sebastiaan
    Geverifieerde klant van GameShop050

Mooie prijzen en snelle verzending. Top verkoper!!

• Julius de Back
    Geverifieerde klant van GameShop050

Bestelde games waren snel binnen en alles is goed. Alleen was van 1 game de disk niet in de doos van de game (deze doos zat er wel bij in het brievenbus pakje) vandaar 4 inplaats van 5 sterren

• Daniel D.
    Geverifieerde klant van GameShop050

Snelle verzending, alles prima in orde.

• gerard herben
    Geverifieerde klant van GameShop050

wel een mooie leveringen alleen xbox360game serioussam nog niet ontvangen hebt dan wel via gameshop050 de tractrace die hij stuurde via whatsapp gezien daar moeten we dan nog uitkomen als het van de week nog niet gelevert is door postnl omdat hij ook niet in mijn post app zit.maar verder is gameshop050 geen verkeerde site mooie keuze.s

• Stephan
    Geverifieerde klant van GameShop050

Prima gameshop. Hier moet je zijn. Niet verder zoeken. Zeer vriendelijk, gemoedelijk en snelle reacties.

• T
    Geverifieerde klant van GameShop050

Zeer goede service en snel verzonden! Top

• Rob

Alles 👌🏻

• C. M.
    Geverifieerde klant van GameShop050

2x een PS5 besteld. Deze snel en goed verpakt thuis bezorgd gekregen. Tevens heeft deze webshop scherpe prijzen 👍🏼. Keuze is beperkt, maar aanbod wisselt geregeld. En dan is het zeer zeker de moeite waard.

• RR
    Geverifieerde klant van GameShop050

Deze webwinkel heeft bijzondere PS2 games die elders niet zijn te vinden, en zijn vriendelijk laag geprijsd! De ontvangen games waren in goede staat.

• R.H.
    Geverifieerde klant van GameShop050

GameShop050 is een betrouwbare webwinkel en de service is uitstekend.
    Heb 2 Nintendo Switch spellen besteld bij GameShop050 en ook de volgende werkdag netjes geleverd gekregen. Dit was ook mijn allereerste bestelling bij GameShop050 en dat is mij zeer goed bevallen
    en zal hier vaker in de toekomst gaan bestellen.

• Sven Coenen
    Geverifieerde klant van GameShop050

Bij deze winkel krijg je waarde voor je geld 💸 en ook geweldige service top webwinkel 👍😁

• Dennie
    Geverifieerde klant van GameShop050

Top winkel ! Duidelijke beschrijving,foto's en waardering van games. Top service en contact. 10/10

• Ricko Petalo
    Geverifieerde klant van GameShop050

Bestelling kwam gewoon volgende dag aan beide games waren goed conditie en ben met ze tevreden. 10/10

• lsuren

spik en span

• Roland Verschueren
    Geverifieerde klant van GameShop050

Goed verpakt ontvangen. En snel.

• Dennis Foget
    Geverifieerde klant van GameShop050

snel verzonden, 2e hands games in mooie staat!

• levent suren
    Geverifieerde klant van GameShop050

we zijn al een tijdje vertrouwd. topservice en tot de volgende he. goodluck to gameshop 050.