Games-N-Stuff
Games-N-Stuff is een webshop, distributeur, speellocatie, evenement organisator en community platform van alternatieve spellen zoals Magic the Gathering, Life-Action Roleplaying (LARP), Wargames, Pokémon, D&D en de beste geeky boardgames. In onze Gaming Loods in Zwolle organiseren we wekelijks activiteiten rondom deze hobby’s. Ook kun je hier terecht voor al je spel benodigdheden. In de bossen van Ommen vind je onze LARP area waar we verschillende spelwerelden tot leven wekken.

• Guus Schoonderwoerd
    Geverifieerde klant van Games-N-Stuff

Ik heb tickets gekocht voor Larp maar ik kan me niet aan melden voor een bepaald zijzoen

• Roderick
    Review voor Games-N-Stuff

Ik haal hier al mijn larp spullen. Je hebt kwaliteit en eventueel garantie. De website is gebruiksvriendelijk en er is een goede communicatie. Ook regelen ze spullen voor je als ze moeilijk leverbaar zijn. Ik ben erg goed geholpen en ben zeer tevreden met mijn bestellingen.

• Hoe beoordeel je Games-N-Stuff?

• Ronald
    Review voor Games-N-Stuff

Iedereen is welkom bij deze winkel, altijd.

• Astrid Neijts
    Geverifieerde klant van Games-N-Stuff

bestelling was goed en duidelijk te maken.

• Micha van Dijk

Goede wi

• H
    Review voor Games-N-Stuff

Organiseren evenementen in de winkel en promoten actief met het niet handhaven van Corona maatregelen. Je moet zelf maar aangeven als je op 1.5m wil blijven.

• DJJ Folkersma
    Geverifieerde klant van Games-N-Stuff

Goede service, snelle levering.

• Jelle Schrijber
    Geverifieerde klant van Games-N-Stuff

Snelle reactie op bestelling. Ik heb altijd prettig en persoonlijk contact met GamesNStuff.

• Merlijn
    Geverifieerde klant van Games-N-Stuff

De ticketprijs is verhoogd zonder dat dit aantoonbaar een consequentie zal hebben voor de evenementen in kwestie.

• Allan
    Review voor Games-N-Stuff

Goed persoonlijk contact. Denken mee en mooi compleet assortiment.