GarageHandzender

GarageHandzender

Wij verkopen handzenders die voor alle grote merken te gebruiken zijn. De afstandsbedieningen zijn binnen enkele seconden geïnstalleerd. Ze zijn inclusief batterij, zeer compact (sleutelhanger formaat) en wij hanteren geen verzendkosten!
8,6
  • Liesbeth
    Review voor GarageHandzender

Geweldige service. Ik had 's avonds laat een mail gestuurd voor informatie en heb dezelfde avond nog antwoord gekregen. Snelle verzending en zeer gemakkelijk om te installeren (zelfs voor een complete leek zoals mij). Ik ben uiterst tevreden en kan niet anders dan deze firma aanraden! Bedankt!

• J.V.
    Review voor GarageHandzender

Vandaag toegekomen , keurig verpakt met de benodigde handleiding in het Nederlands . Na een 5 tal minuutjes geïnstalleerd en het werkt uitstekend . Jammer dat er nergens opstaat welk soort van batterij dat deze sleutelhangerzender vanbinnen heeft ? ( wil hem niet meteen openen vanwege de kleine vijsjes waarvoor ik de gepaste schroevendraaier nog niet heb .) Zou dit een CR 2032 van 3 V zijn of gaat er een A 27 in van 12 V ? Altijd handig om een extra batterij voorhanden te hebben . Mvg.

• Hoe beoordeel je GarageHandzender?