Garageworks
Garageworks levert alles voor het inrichten van uw garage, berging, bijkeuken, tuinhuis en schuur; van een innovatieve fietsklauw om uw racefiets of mountainbike aan op te hangen tot een compleet garage interieur. Inclusief garagekasten, garagevloeren, werkbanken en slimme opbergsystemen voor uw garage. We combineren onze kennis en ervaring op dit gebied met een complete lijn van functionele en mooi vormgegeven garagemeubilair en –accessoires.
Filter 221 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 159 met beschrijving

• Isabelle Breed
    Geverifieerde klant van Garageworks

Geweldige service! Goed meedenken over wat nodig is! Snelle levering. Top!

• G Joppe
    Geverifieerde klant van Garageworks

Regelmatig hier iets besteld. Zowel advies, kwaliteit, snelheid van verzenden en service zijn Top!! Aanrader

• Hoe beoordeel je Garageworks?

• Robert Jan van Houwelingen
    Geverifieerde klant van Garageworks

Prettige persoonlijke benadering. Service oriented door te helpen met in de auto tillen van de kast.

• Tamara Machiels
    Geverifieerde klant van Garageworks

Super service, correcte en snelle levering! Prachtig en degelijk materiaal.

• Frank Liefting
    Geverifieerde klant van Garageworks

goed meedenken voor de juiste mogelijkheden

• Sandra Vink
    Geverifieerde klant van Garageworks

Prettig contact en heel betrokken. Pakket staat nog ingepakt te wachten op ons nieuwe huis!

• Jeroen Toonen
    Geverifieerde klant van Garageworks

Kwaliteit. Levering en plaatsing op afgesproken datum. Perfecte afwerking door een vakman. Fijn bedrijf. Prorepair.nl / Jeroen

• Miranda Reus
    Geverifieerde klant van Garageworks

Goede service, mooie producten. Je kan steeds weer uitbreiden. Wij zijn fan.

• Pascal Bonnet
    Geverifieerde klant van Garageworks

Goed product geleverd. Bestelling makkelijk en duidelijk wat je wanneer kan verwachten.

• Allard Holthaus
    Geverifieerde klant van Garageworks

Zeer goede service. Zeer goed materiaal.