Garageworks
Garageworks levert alles voor het inrichten van uw garage, berging, bijkeuken, tuinhuis en schuur; van een innovatieve fietsklauw om uw racefiets of mountainbike aan op te hangen tot een compleet garage interieur. Inclusief garagekasten, garagevloeren, werkbanken en slimme opbergsystemen voor uw garage. We combineren onze kennis en ervaring op dit gebied met een complete lijn van functionele en mooi vormgegeven garagemeubilair en –accessoires.
Filter 173 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

• Tom Teck
    Geverifieerde klant van Garageworks

Ik heb een Gladiator opslagrek gekocht. Prima communicatie. Prima levering en super goed product :-)

• Sandra Hendrickx
    Geverifieerde klant van Garageworks

Overzichtelijke site, snelle levering, goede prijs

• Hoe beoordeel je Garageworks?

• Jan-Bert Jonker
    Geverifieerde klant van Garageworks

Garageworks is een zeer betrouwbare partij. Ze reageren snel op vragen, zijn terzake zeer kundig en komen hun afspraken na. Ik kan iedereen aanbevelen om met Garageworks in zee te gaan.

• P.J.F. Uyttewaal

Prima service, zer tevreden

• Chiel Bos
    Geverifieerde klant van Garageworks

Overzichtelijk website, snelle updates en levering

• René Lowik
    Geverifieerde klant van Garageworks

snelle reactie, duidelijke offerte en snelle levertijd en eventueel advies. Tevens ook nadien de vraag of alles naar wens was en vraagt naar het resultaat

• Brian
    Geverifieerde klant van Garageworks

Heel snelle levering, top kwaliteit en meedenkende klantenservice. Bedankt!

• Erwin Liesting

Prachtige kwaliteit

• Celica Timmerman

goede levering, goede producten

• Gerard Keltjens
    Geverifieerde klant van Garageworks

Levering was iets uitgelopen en kwam daarna ongunstig voor ons uit. Is echter direct netjes opgelost en hebben gezocht naar een goede oplossing.