Garant vloeren

Garant vloeren

Verkoop van parket laminaat en pvc vloeren.
Zeer aantrekkelijke montage prijzen !

• Danny
    Review voor Garant vloeren

Deze week een pvc visgraat vloer laten leggen door Garant Vloeren .zeer vakkundig gedaan en enorm tevreden over het eindresultaat.

• Ron
    Review voor Garant vloeren

Prachtige vloer! Top resultaat neergezet door Maurice. Zeer tevreden over zowel accurate communicatie tot werk op de vloer. Betrouwbaar, meedenkend bedrijf en komt afspraken na.

• Hoe beoordeel je Garant vloeren?

• Anna van Schaik
    Review voor Garant vloeren

Bijzonder overzichtelijke site. Betrouwbaar in de gemaakte afspraken. Prijs kwaliteit is perfect. Keurig netjes werk geleverd bij het leggen van de vloer in de hele woning. Super strak vloertje gelegd, en de woning keurig netjes opgeruimd achter gelaten. Fantastisch service. Heel blij mee.

• Cornelis Schep
    Review voor Garant vloeren

Heel prettige service en omgang. Uitstekende kwaliteit van PVC vloer en de montage. Van de afgeschuurde en geoliede houten vloer in de kamer, zeggen mensen, die bij ons komen, wie heeft die vloer zo mooi gedaan. Wij bevelen Garant van harte aan.

• Fred Veen
    Review voor Garant vloeren

Goed en deskundig advies van Garant gehad. De vloer is vakkundig en netjes gelegd en met hoge plinten afgewerkt. Garant is flexibel en denkt graag in het belang van de klant mee.

• Frans
    Review voor Garant vloeren

Prima levering van supermooi materiaal en vakmanschap bij het leggen van de vloer.

• Annelot
    Review voor Garant vloeren

Er is afgelopen week een super mooie vloer bij ons gelegd, heel blij mee! Alles is netjes afgewerkt en dat binnen één dag! Top! Maurice is heel klantvriendelijk, flexibel en probeert altijd met je mee te denken.

• Suzan
    Review voor Garant vloeren

Hij zegt wat hij doet en hij doet wat hij zegt. Denkt met je mee en is flexibel, maar bovenal heb ik een ontzettend mooie vloer en is alles naar tevredenheid geplaatst.

• Berkhof
    Review voor Garant vloeren

Maurice Heeft ons goed geholpen in de winkel , komt netjes zijn afspraken na en komt op tijd. Hij heeft de vloer netjes gelegd. En laat alles weer schoon achter.

• HARRIE EVEN
    Review voor Garant vloeren

omdat we erg tevreden zijn vloer is er mooi geworden fijn de hulp die we hebben gekregen krijg je nergens meer prijs kwaliteit erg goed