Garant vloeren

Garant vloeren

Verkoop van parket laminaat en pvc vloeren.
Zeer aantrekkelijke montage prijzen !

• Fred Veen
    Review voor Garant vloeren

Goed en deskundig advies van Garant gehad. De vloer is vakkundig en netjes gelegd en met hoge plinten afgewerkt. Garant is flexibel en denkt graag in het belang van de klant mee.

• Frans
    Review voor Garant vloeren

Prima levering van supermooi materiaal en vakmanschap bij het leggen van de vloer.

• Hoe beoordeel je Garant vloeren?

• Annelot
    Review voor Garant vloeren

Er is afgelopen week een super mooie vloer bij ons gelegd, heel blij mee! Alles is netjes afgewerkt en dat binnen één dag! Top! Maurice is heel klantvriendelijk, flexibel en probeert altijd met je mee te denken.

• Suzan
    Review voor Garant vloeren

Hij zegt wat hij doet en hij doet wat hij zegt. Denkt met je mee en is flexibel, maar bovenal heb ik een ontzettend mooie vloer en is alles naar tevredenheid geplaatst.

• Berkhof
    Review voor Garant vloeren

Maurice Heeft ons goed geholpen in de winkel , komt netjes zijn afspraken na en komt op tijd. Hij heeft de vloer netjes gelegd. En laat alles weer schoon achter.

• HARRIE EVEN
    Review voor Garant vloeren

omdat we erg tevreden zijn vloer is er mooi geworden fijn de hulp die we hebben gekregen krijg je nergens meer prijs kwaliteit erg goed

• Fardo Berende
    Review voor Garant vloeren

Maurice heeft uitmuntend werk geleverd. Er wordt een service geleverd wat je niet meer verwacht in deze tijd! Er wordt met je meegedacht en tijd gegeven om het mooist mogelijk resutlaat te kunnen behalen. Wil je perfect werk geleverd hebben en dat dan ook nog gedaan hebben door een fijn persoon dan is Maurice van Garant Vloeren de perfecte partij!

• Lodewijk
    Review voor Garant vloeren

Klantgericht. Vlot, vriendelijk een eerlijk en deskundig advies

• Nienke
    Review voor Garant vloeren

Maurice heeft een mooie vloer mooi gelegd, gaf helder advies en kwam afspraken goed na. We zijn heel tevreden met het resultaat!

• Marije
    Review voor Garant vloeren

Maurice heeft heel goed werk geleverd en goed meegedacht over ‘plintuitdagingen’. Hij werkt zorgvuldig, en laat de ruimtes netjes achter. Zelfs het stoepje geveegd.. Heel fijn. Daarnaast een gezellige vent en prettig in de communicatie. Een doorzetter die pas naar huis gaat als de klus perfect is afgeleverd.