Garden & Living

Garden & Living

Beste klant,

Bedankt dat je onze review pagina bezoekt.

Je kunt hier een indruk krijgen van onze producten en service, maar ook een beoordeling achterlaten na een aankoop van jouw eigen product!
9,3
Filter 201 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 155 met beschrijving

• Lucienne Toonen
    Geverifieerde klant van Garden & Living

De bakken zijn slecht te berijden en veel te groot en te massief, dit was bij de bestelling niet goed in te schatten

• Marijke Platel
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Bezorging, installatie en voorlichting prima.

• Hoe beoordeel je Garden & Living?

• Arjen Landman
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Mooi product en eenvoudig in elkaar te zetten. Snel geleverd en zijn er erg blij mee

• Marjan Versloot
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Goed conact met de leverancier. Zij zoeken zelf telefonisch contact met je op na de bestelling met duidelijke afspraken over levertermijn en bezorging. Goed te doen om zelf in elkaar te zetten met duidelijke beschrijving en van elke schroef of bout één extra. Ziet er degelijk uit ik hoop dat dat ook blijft in de toekomst want ik heb hem nog maar net staan. Van mij hadden de deurtjes wat hoger mogen zijn want nu zie je echt de kleuren van de deksels van de kliko er best goed doorheen.
    Verder prima klikombouw met standaard dichte achterkant en soft close sluiting. Verder is het heel handig dat het deksel nu gewoon open blijft staan als je wat weg wilt gooien heb je een extra hand vrij. Tot nu toe heel blij mee.

• Robbin
    Review voor Garden & Living

2 maanden geleden container ombouw in het grijs.
    Op het eerste oog degelijk echter roest al als een malle. Mail gestuurd naar Garden & Living en wacht nog steeds op reactie / oplossing.

• Peter
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Container ombouw werd bijna dezelfde week nog geleverd! Ombouw is van robuste kwaliteit en werd binnen enkele minuten geplaatst en afgemonteerd. Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden met het product en de service.

• Joop Trap
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Uitstekende service, tijd, plaats en werking van bestelling, top🔝🔝🔝🔝

• w thomas
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Prima service, snelle levering en een ontbrekend onderdeel werd direct nagestuurd.

• Monique

Mooi product nette levering

• Christine Huisman - de Jong
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Snelle levering, goede pro actieve communicatie en service, mooi product

• Johan
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Goede kwaliteit.Alles volgens afspraak. Keurig geplaatst. Vriendelijke mensen. Kleine tip: bij zwart beslag ook scharnieren achterzijde zwart ipv gegalvaniseerd

• Judith
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Snelle levering, fijne communicatie en top product.

• Cornee van Duijn

Prima

• Willemijn Schouten
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Top product en hele fijne service van aardige mensen! Ben blij dat we voor deze kliko ombouw hebben gekozen, niet de goedkoopste maar wel de mooiste!

• Jolanda Mets
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Hele goed service, zeer tevreden

• Marieke Bruggeman
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Goede service. Duidelijke beschrijving om de container ombouw in elkaar te zetten. Goede kwaliteit.

• KS Bahorie
    Review voor Garden & Living

Ik ben zelf slecht ter been en het is dan ook onmogelijk voor mij om deze kliko ombouw in elkaar te zetten, laat staan om deze te verankeren.
    Ik heb Garden & Living opgebeld met de vraag of ze deze voor mij konden plaatsen en ook direct verankeren. Ondanks dat dit geen optie op de site is, was dit geen probleem.
    Ze maken direct duidelijke afspraken en komen altijd hun afspraken na. We hadden afgesproken dat ik online de bestelling zou plaatsen, met de opmerking dat deze gemonteerd en geplaatst moest worden. Na het weekend kreeg ik een belletje om de montagekosten te betalen en hadden we een afspraak voor levering, montage en plaatsing 2 weken later.

Op de dag van levering, werd de kliko ombouw kant-en-klaar geleverd (ze hadden de Kliko Ombouw Metaal 2 Deurs al opgebouwd) en ze hoefden deze alleen maar de plaatsen. Als extra service kreeg ik een betere ketting voor de deksel en zijn zelfs de deurtjes netjes afgesteld.

Al met al een geweldige service en het was de 2 weken wachten zeker waard.
    Hierbij zou ik jullie dan ook echt willen aanbevelen. Het werk is netjes gedaan en het ziet er allemaal strak uit.

• Michiel van Cleef

snelle levering, goede communicatie

• Annemiek de Romph
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Mooi product en goede service

• Mark
    Geverifieerde klant van Garden & Living

Prachtige op maat gemaakte en in gewenste kleur afgelakte kliko ombouw geleverd gekregen. Netjes op de plek gezet en afgemonteerd. Uitstekend vakmanschap en goede service.