
GardenToday.nl
tuincentrum op het gebied
van tuinartikelen,
woon- en tuinaccessoires en
dierbenodigdheden.
-
Shullyvane Maria
Vragen werden goed en snel beantwoord.
-
Mehmet Dalaz
Super snelle levering en goed kwaliteit
-
Hoe beoordeel je GardenToday.nl?
-
Arjan
Goede service
-
M Palmen
Geweldige service. Een uitverkocht artikel werd door een mooi aangeboden alternatief vervangen. Een andere bestelling is meteen opnieuw toegestuurd, nadat bleek dat artikelen beschadigd waren. Super service en ze reageren snel!
-
Dominique Willemse
Er waren nog maar 2 lampjes beschikbaar volgens de site en er is geregeld dat ik er toch 6 kon krijgen. Daar was ik heel blij mee !!
-
Bart van Kesteren
Goede service, mooi op tijd
-
W. Staal
Fijne klantenservice, vragen werden duidelijk beantwoord! Zeer snelle levering!
-
Leontien Tijssen
Snelle levering . En uitleg over de verzorging. -
Maureen
Goede en vriendelijke service, echt aandacht voor de klant. Erg goede prijs kwaliteit verhouding!
-
Kim Oerlemans
Mooie prijs en goede service.
-
Debbie van Tolij
Uiteindelijk niets gekocht, maar ze hebben wel ontzettend veel moeite gedaan om mij te helpen met mijn vraag. Super dat ze zoveel moeite nemen!
-
Paul Linthorst
Goede prijs kwaliteit en keurig en snel verzonden.
-
Gert Gaastra
Ondanks dat er helaas twee defecte werden verstuurd nu de juiste ontvangen.
Complimenten voor de service. -
Hannie Alt-Keizer
Goede service
-
Maria v.d.Wittenboer
Prachtig product heel snelle levering ben er echt heel blij mee
-
Wouter Beertsen
Zeer solide en uitstekend gebouwde 2-wielige kruiwagen geleverd
-
J.A.P. Kok
goed verpakt geleverd, geen klachten
-
Corry Roubos
Niet gekregen waar ik om vroeg .
(2 zakken katten zand .had er voor betaald .maar kreeg er maar 1.
Koop niet meer bij u .Antwoord van GardenToday.nlGeachte mevrouw Roubus,
Op dinsdag avond 4 oktober heeft u een bestelling bij ons geplaatst, 2x kattenbak houtkorrels 20ltr. Helaas was er hiervan maar 1 op voorraad, daarom hebben wij op woensdagochtend 5 oktober contact met u opgenomen via de volgende mailwisseling:
‘’Goedemorgen Corry Roubos,
Hartelijk dank voor uw bestelling, op dit moment hebben wij maar 1 (zak) Kattenbak Houtkorrels 20 liter op voorraad liggen.
Kunnen wij deze ene zak aan u versturen?
Onze excuses voor het ongemak.’’
Hier op hebben wij de volgende reactie van u terug gehad:
‘’Ja dat is goed ,komt 2 zak dan later???’’
Waar wij weer het volgende op terug hebben gereageerd:
‘’Bedankt voor uw reactie, wij zullen het bedrag van 2e zak aan u terugstorten.’’
Het teruggestorte geld heeft u netjes ontvangen, en gezien bovenstaande mailwisseling hebben wij uit ons oogpunt gezien, u tijdig en netjes geïnformeerd naar het vervolg en verloop van uw bestelling.
Onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Henk van GardenToday
-
Paulien
Gebeld voor een klacht en binnen een paar dagen alles opgelost.
-
Frans Leerentveld
Goede servic.