Geen Parfum

Geen Parfum

Webwinkel in parfumvrije Cosmetica en verzorgingsproducten op natuurlijke basis.
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Kest Huijsman
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

DHL gaat morgen leveren.....

Antwoord van Geen Parfum

Beste Kest,

Uw pakket is dezelfde dag van bestellen, verzonden door ons.
    Als dan DHL het niet de volgende dag levert en vertraging heeft i.v.m. het Corolavirus, kunnen wij als webshop daar natuurlijk niks aan doen.

Wij leveren dezelfde dag uit (mits op voorraad) en voor 15.00 uur besteld.

Ik vind het dan ook zeer jammer dat u ons 2 sterren geeft verzendtijd.

Groeten:

Roelie coenen

• Grada de Hoop
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

Snelle service, mail contact werd gelijk beantwoord.

• Hoe beoordeel je Geen Parfum?

• A. Jonker
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

Ik kan niets beoordelen als ik maar een heel klein gedeelte van de bestelling tot nog toe heb gekregen. Donderdag besteld het is nu maandag en volgens DHL is het nog steeds in het sorteercentrum. Dus ik wacht nog steeds op mijn bestelling.

• Marika Ugrai
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

Omdat best veel goede producten hebt. Het was alles goed, betaling, verzenden enz...ging heel goed...

• Erna Roukema
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

prima service. Ondanks de puinhoop die DHL heeft gecreëerd hebben ze goed meegedacht aan een vlotte oplossing. Fijn dat er mensen zijn met hart voor de zaak!

• Claudia Keen
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

Snelle verzending van mijn bestelling. De proefflacons zijn mooi en duidelijk beschreven. Eigenares Roelie staat je heel fijn ter woord bij vragen. Ontzettend fijn dat deze webwinkel er is.

• Andrea van Douwen

Goede ervaring mee.

• tanja maas
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

Omdat ik zeer tevreden ben van het gemak van het bestellen.ik ben ook heel tevreden over het aanbod .en de levering

• Eline van Waardenburg
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

Goed verzorgd en fijn geholpen nav een vraag.

• Judith Ruiter
    Geverifieerde klant van Geen Parfum

Gedetailleerde beschrijving van 't product, Maten in cm / mm bij verpakkingen. Geen wippende korting/aanbieding in beeld (mobiel) waardoor je steeds op iets anders klikt dan je wil openen, Snellere levertijd, duurde met DHL een week