Geheugenhulp
Geheugenhulp maakt en verkoopt producten voor structuur en verduidelijking ter verbetering van de zelfredzaamheid bij Autisme en/of Dementie.
Geheugenhulp is uw specialist in medicijnalarmen, alarmhorloges en andere hulpmiddelen ter bevordering van die zelfredzaamheid.
Geen luxe winkel maar wel eerlijke prijzen, goede service en een eigen reparatiedienst zodat U snel weer verder kunt mocht het toch een keertje fout gaan.
9,1
Filter 783 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 782 met beschrijving

• Leen Minten

Snelle levering👍

• Carla
    Review voor Geheugenhulp

Heel erg blij dat medicijnalarm GH710 weer te verkrijgen was. Goede prijzen en producten. Goede service.

• Hoe beoordeel je Geheugenhulp?

• Mirjam Wets
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Goede service, vragen werden snel en duidelijk beantwoord. De gebruiksaanwijzing is in het Nederlands toegevoegd en goed te begrijpen

• Henk Van de Kerkhof

Fijne reminder voor mij!

• Sandra
    Review voor Geheugenhulp

Wat een geweldige service. Nu een paar keer via de mail contact gehad over verschillende zaken. Telkens snelle en fijne reactie. Echt een aanrader deze firma.

• Angela Wagemaker
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Heel snel geleverd en vooraf ingesteld met alarmen naar wens. Goede service!

• Anna
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Duur maar wel heel snel geleverd

• Hans
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

De instellingen die ik graag in het medicijnhorloge wilde hebben zijn keurig ingevoerd en dat alles voor een mooie prijs.

• Wilfried Hansen

snelle levering

• Rene

Snelle levering, al ingesteld

• Marijke Blesgraaf-Taalman
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Prima service en product. Zelfs de alarmtijden worden in het horloge aangebracht!

• Arno
    Review voor Geheugenhulp

Onlangs een drone gekocht voor mijn dochter. Hoewel hij het vrij snel niet meer goed deed, wisselde Geheugenhulp.nl hem direct om voor een vervangend exemplaar. Deze werkt nog steeds goed en onze dochter vliegt er weer fijn mee! Ik zou Geheugenhulp zeker aanraden.

• Jelle
    Review voor Geheugenhulp

Leverde een horloge met een sluitsysteem van slechte kwaliteit en weigerde het nadien te vervangen, ondanks een geafficheerde garantie van twee jaar op zowel het horloge als het bandje.

Antwoord van Geheugenhulp

Het horloge noch het bandje is kapot, het pinnetje was kwijt geraakt.

• Jeanette
    Review voor Geheugenhulp

Gemakkelijk te bestellen en overzichtelijke website.

• W. van Bilderbeek

Prima levering. Prima website

• Wim Piet
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Snelle levering en een fijne hulp voor medicijnen

• Ronald Breugelmans
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Snelle levering , goed verpakt verzonden.

• Naamloos

Alles perfect

• M. De Wit
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Zeer snelle levering. Mijn moeder van 98 jaar kan gelukkig nog puzzelen met deze boeken

• Petra
    Geverifieerde klant van Geheugenhulp

Snelle levering. Na bestellen volgende dag in huis.