Gek op kussens!

Wij zijn gek op kussens, jij ook? Ben je toe aan een nieuwe stijl of begint er een nieuw seizoen? Veranderingen kosten vaak tijd en geld maar het transformeren van bijv. de woonkamer kan veel makkelijker en goedkoper met sierkussens. Door jouw kussens te vervangen kun je op een eenvoudige manier een heel andere sfeer geven aan jouw interieur. Niet alleen de woonkamer kun je veranderen, denk ook eens aan de slaapkamer, tuin, veranda, kantoor of lounge!
9,5

• Lidia
    Review voor Gek op kussens!

Mooie kussens veel variatie en keurig verzorgd.erg blij mee.

• Nikita
    Review voor Gek op kussens!

Supersnelle levering, ontzettend leuke kussentjes. Ben lang op zoek geweest naar gouden kussentjes, niet te vinden. Maar Gek op Kussens zoveel keuze, helemaal blij.

• Jet
    Review voor Gek op kussens!

Snel geleverd, producten zagen er mooi uit!

• Rika wever

• Xander
    Review voor Gek op kussens!

Eerst een keer binnenkussens besteld bij dit "bedrijf", dit was nog wel te doen. Een tweede keer hoezen besteld, even op de bank gehad en geretourneerd. Ja we hebben honden, dus even netjes gekeken of de kussenhoezen schoon waren, dit was zo. Vervolgens krijg ik een mail dat er twee hoezen geweigerd zijn omdat er haren op zouden zitten en deze hoezen nu onverkoopbaar zouden zijn. Overigens word je in de mail aangesproken met beste klant terwijl op de foto je naam zichtbaar is. Ook niet echt professioneel en klantvriendelijk.

Op de foto die meegestuurd was, was al geen haar te zien. De vraag was of ik de hoezen dan terug wilden hebben. Wat zou ik anders willen? Dat ze mijn geld en de hoezen mogen houden?

Vervolgens kreeg ik de hoezen terug en zoals verwacht, was er geen haar te zien op het kussen. Op de plastic plakrand van de verpakking was iets van een haar te zien. Vervolgens uiteraard in de mail gekropen en mijn frustratie laten merken over deze pietluttigheid. Krijg ik vervolgens een onbeschofte mail terug en word ik beschuldigd van het smerig retourneren, niet net omgaan met hun producten en ik moest blij zijn dat ze geen reinigingskosten in kaart hadden gebracht. Dit is is de omgekeerde wereld.

Antwoord van Gek op kussens!

Dag Xander,

We hadden deze beoordeling natuurlijk al verwacht. Jammer dat je (nogmaals) het op ons projecteert. Op het moment van aankoop ben je akkoord gegaan met een aantal voorwaarden waaronder het schoon en ongebruikt in de verpakking terugsturen. Hier heb je niet aan voldaan wat ons een reden geeft om jouw retour te weigeren. Dieren (honden/katten) haren, weinig/veel, dat staat niet ter discussie maar is onhygienisch. Enfin, lang verhaal kort. Je hebt je niet aan de voorwaarden gehouden en wij hebben het protocol gevolgd. Jammer dat je je hier niet in kan vinden.

• josephine
    Review voor Gek op kussens!

nelle levering en goede service

• Wim
    Review voor Gek op kussens!

Mooie kwaliteit kussenhoezen, snel ontvangen en goed verpakt.

• Irene

Leuke kussens, snelle levering
    Assortiment outdoor mag nog uitgebreide, ook in combinatie vierkant en rechthoekige kussens 😁

• Ingrid
    Review voor Gek op kussens!

Bestelling van 6 kussens was snel geleverd, keurig verpakt e de kwaliteit is goed. Het zijn bedrukte kussens die ik besteld had (niet geweven), dus ik was een beetje bang dat ze niet mooi zouden zijn, maar het is erg goede kwaliteit. De stof is dik en prettig en de bedrukking is heel helder en duidelijk scherp. Een aanrader.

• Arie

Goede prijs/kwaliteit

• Marije

Behulpzame klantenservice

• LuckyMickey
    Review voor Gek op kussens!

Prachtige kussenhoezen. Heel netjes en snel geleverd.

• Netje

Kwaliteit, snelle levering

• Maud
    Review voor Gek op kussens!

Snelle levering, ruime keuze, goede prijs

• S.
    Review voor Gek op kussens!

Fantastische service. Heel mooie kussens en snelle levering.

• Chantal
    Review voor Gek op kussens!

De printjes van de kussens zijn super mooi! Het stof voelt degelijk aan. Er ging iets mis bij het invullen van een kortingscode maar de klantenservice heeft dit snel en netjes opgelost! Kortom: Zeer tevreden.

• Marleen
    Review voor Gek op kussens!

Prachtige kussen, ruime keus.
    Hele goeie kwaliteit en super service.
    Ben er heel blij mee.
    Ga er zeker nog eens bestellen.

• M. Pronk

Mooie producten

• Vanessa peperkamp
    Review voor Gek op kussens!

goede kwaliteit en de prijs is ook uitstekend en service is ook top!

• jurre

top bedrijf!