Gems by Loes
Welkom bij Gems by Loes in Noord-Holland! Wat leuk dat je bij mij op de website komt rondkijken. Ben je op zoek naar iets moois voor in huis, om cadeau te geven of een mooie steen voor je kind? Ik help je daar graag mee. Ik zoek, denk en voel met je mee om tot de steen te komen waarnaar je op zoek bent. Alles wat je ziet in mijn webshop is handpicked by Loes. Hierdoor is kwaliteit en specialiteit gewaarborgd.
  • Michelle Schäffers
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Loes maakt het heel persoonlijk. Geeft fijn advies vanuit haar hart. En verkoopt prachtige edelstenen. Bedankt Loes

Antwoord van Gems by Loes

Wat een super lieve en mooie review Michelle. Dank je wel!

• Debbie Bos
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Snelle service, lief kaartje erbij. Kortom een feestje om uit te pakken . Product zoals omschreven. Nu al verliefd op mijn Groene kwarts lamp❣️

Antwoord van Gems by Loes

Wat super lief en mooi jouw review! Én, ik snap het helemaal hoor, de groene kwarts lamp is zo'n mooie lamp daar wordt je meteen verliefd op.

• Hoe beoordeel je Gems by Loes?

• Anniek Copal
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Snelle verzending! Enorm leuke webshop veel leuke dingen! En ze heeft het heel leuk ingepakt!

Antwoord van Gems by Loes

Wat een super mooie review! Dank je wel, daar doe ik het voor.

• Sharona Lukje
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Mooi en netjes ingepakt en zijn echt prachtige edelstenen ik heb hier verder niks om aan te merken top servers

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel voor deze mooie review. Veel plezier met je prachtige aankopen!

• Richard Mooij
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Mooi ingepakt, persoonlijke berichtje erbij, snelle service, echt een aanrader...

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Richard! Je hebt ook een zeer mooie en unieke set gekocht. Ik ben super blij met weer een tevreden klant.

• Ruth Bloemers
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Mooie prijzen, mooi ingepakt en een leuk presentje erbij! En een persoonlijk berichtje erbij 👌

Antwoord van Gems by Loes

Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je mooie aankoop Ruth!

• Jochen Holdampf
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Goede service, vriendelijk, en levert snel!

Antwoord van Gems by Loes

Wat een prachtige beoordeling! Veel plezier met het geven van het cadeau. Een edelsteen cadeau geven is net even iets magischer. Ik hoop dat de ontvanger er blij mee is :-)

• Fleur M
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Super mooie kwaliteit items bij Loes besteld! Ook snelle verzending, heel fijn. Heel erg bedankt😊

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Fleur, fijn om te horen dat je tevreden bent. Daar doe ik het voor!

• JP
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Echt leuk om de bestelling te ontvangen met een leuke boodschap en attentie, super!

Antwoord van Gems by Loes

Wat een mooie beoordeling! Het gaat om het hele plaatje, dit is waarvoor ik het doe. Ik wens je veel plezier met je mooie aankoop.

• Jo
    Review voor Gems by Loes

Al meerdere producten via Gems by Loes mogen ontvangen, o.a. de Happy home calciet edelstenen set en de Himalaya zoutlamp & zoutkristal sfeerlicht. Allemaal hele fijne en sfeervolle producten. Super blij mee!

Antwoord van Gems by Loes

Wat een mooie beoordeling, dank je wel! Je hebt ook al verschillende keren mooie producten besteld. Heel erg fijn om te horen dat je er zo tevreden mee bent.

• Monique Roos
    Review voor Gems by Loes

Mooie artikelen. Goed verpakt verzonden en altijd een leuk presentje erbij. Echt een aanrader.

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Monique! Je hebt ook prachtige lampen gekocht. Fijn dat je terugkeert als tevreden klant.

• Chiel
    Review voor Gems by Loes

Snelle afhandeling, mooi kristal, prima website

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Chiel voor jouw mooie beoordeling. De Amethist die je hebt gekocht is ook erg prachtig!