Gems by Loes
Welkom bij Gems by Loes in Noord-Holland! Wat leuk dat je bij mij op de website komt rondkijken. Ben je op zoek naar iets moois voor in huis, om cadeau te geven of een mooie steen voor je kind? Ik help je daar graag mee. Ik zoek, denk en voel met je mee om tot de steen te komen waarnaar je op zoek bent. Alles wat je ziet in mijn webshop is handpicked by Loes. Hierdoor is kwaliteit en specialiteit gewaarborgd.

• D Jacobs
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Leuk assortiment, fijn contact en snelle service. Stenen zijn prachtig :)

• Marian Duivenvoordenn
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Snelle levering mooi verpakt!

Antwoord van Gems by Loes

Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling.

• Hoe beoordeel je Gems by Loes?

• Romina Corstjens Fratantuono
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Snelle levering en bestelling is super mooi net zo als op de website staat beschreven

Antwoord van Gems by Loes

Enorm fijn om te lezen dat ik voldoe aan je verwachtingen. Bedankt voor je vertrouwen en je bestelling.

• Lumi Zwartsenburg

Super dankjewel

Heel graag gedaan!

• Niels Kuipers
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Ik raad de webshop een ieder aan ! Mooi om te zien dat passie en liefde voor de producten de boventoon voeren.

Antwoord van Gems by Loes

Wat een oprechte review Niels! Dan is mijn passie en liefde voor stenen goed overgekomen. Dank je wel!

• Nena
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Pakketje was prachtig ingepakt echt genieten om uit te pakken. Kristalen zijn prachtig en ik geniet ervan elke dag. Ook een Kerstkaart ontvangen hartelijk dank.

Antwoord van Gems by Loes

Ah Nena, wat super fijn om te lezen! Je hebt echt super mooie stenen uitgezocht. Ik had moeite om afstand te doen van de Lodoliet, maar ik kan niet alles zelf houden ;-) Dank voor je mooie review.

• Jacqueline Derksen
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Snelle en uitstekende levering met zorg ingepakt!

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Jacqueline voor deze mooie review!

• Marianne Luttik
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Hele snelle levering en leuke attentie bij mijn aankoop.. top

Antwoord van Gems by Loes

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Het is ook een mooi stuk Pyriet. Dank je wel voor deze review!

• Curtain Carina

Snelle service

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel voor je review!

• Mel
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Super lief kadootje er bij. Werd erg vrolijk van mijn pakketje, met zorg behandeld. Liefs!

Antwoord van Gems by Loes

Aah dit is erg fijn om te lezen, daar is het voor bedoeld :-)

• Anneke
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Denkt mee, reageert snel en bestelling word snel en mooi verpakt.

Antwoord van Gems by Loes

Heel mooi om te lezen dat de Groene kwartslamp je bevalt. Het is ook een mooierd! Dank voor je review.

• Alexander Bos
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Uitstekende service. Snelle levering. Erg leuk verpakt.

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Alexander voor deze mooie review.

• Yvonne Koppelaar
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Persoonlijk contact ivm wijziging, prachtige steen

Antwoord van Gems by Loes

Hi Yvonne, ik ben erg blij dat je ook tevreden bent met de andere Lodoliet. Bedankt voor je aardige review!

• Mijke Van Leer
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Prachtig ingepakt & super blij met mijn bestelling :)

Antwoord van Gems by Loes

Super fijn om te lezen dat je tevreden bent. Ik hoop dat de armband en hanger je extra kracht geven!

• Cyril Bloemenveld
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Vriendelijk, snelle verzending, super leuk ingepakt. K

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Cyril voor deze fijne review. De Mexicaanse Agaat en de Grote Amethist op standaard zijn plaatjes om naar te kijken. Super mooie bestelling!

• Bianca Wardenburg
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Snel en nestjes , mooi ingepakt.

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel Bianca voor je review!

• Robert
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Fijne webshop! Goed contact gehad en kon de bestelling dezelfde dag al ophalen!

Antwoord van Gems by Loes

Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, maar dat kan ook niet anders met de prachtige items die je hebt uitgekozen. Dank voor het vertrouwen!

• Greg Harkema

Mooi produkt snel geleverd

Antwoord van Gems by Loes

De Amethist die je hebt gekocht is ook echt super mooi! Ik ben blij dat hij een mooi plekje bij je krijgt.

• Remco Teunissen
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Een paar prachtige stenen gekocht bij Loes, goede en snelle service en een persoonlijk kaartje maakt het helemaal af. Bedankt Loes!

Antwoord van Gems by Loes

Maar je had dan ook een paar hele mooie stenen uitgekozen Remco :-) Dank voor je fijne review! Heel graag gedaan.

• Jo
    Geverifieerde klant van Gems by Loes

Mooie producten, snelle service en ook nog eens super leuk ingepakt. Aanrader!

Antwoord van Gems by Loes

Dank je wel voor je mooie review, het cadeau setje met bloemetjes en edelsteen is een erg mooi en origineel om te geven. Het uitpakken moet dan wel een extra feestje zijn!