Generation Interieur & Lifestyle Organisatie

Generation Interieur & Lifestyle Organisatie

online lead generator voor particulieren en de bouwsector. Klanten kunnen prijzen opvragen bij ons voor maatwerk.Na prijsopgave kunnen ze aangeven een bestelling te willen plaatsen. Klant ontvangt dan een opdrachtbevestiging en na akkoord gegeven op de opdrachtbevestiging en algemene voorwaarden is de bestelling een feit. Een paar producten kunnen via een winkelmand online worden afgenomen.

Website is nog niet geheel online, e mail adres wordt ook anders maar we willen 01 april live met een volledige website en dus ook met jullie goedkeuring (keurmerk) en logo.

Mvg Erwin van den Hoogen

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017