Generationfietsen.nl

Generationfietsen.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Generationfietsen.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
6,5

• Wouter
    Review voor Generationfietsen.nl

De fiets wordt geleverd zonder duidelijke instructies voor het afmonteren. Na het in gebruiknemen hebben zowel de voorrem als de achterrem nooit heel goed gewerkt. Nu bijna een jaar verder zijn alle onderdelen aan het roesten, is de voorrem uit elkaar gevallen en zijn de lagers stuk van het stuur. Onderdelen zijn afwijkend, dus niet te vervangen. Hierop heb ik een klacht ingediend en het enige wat er geboden wordt is om de lagers op te sturen. eerst verschuilen ze zich achter de garantietermijn(onterecht) en nu achter het feit dat zij de fiets niet in elkaar hebben gezet. De onderdelen die stuk zijn, zijn zo geleverd en hebben niks te maken met het in elkaar zetten of onderhoud.
    Dan zou ik nog steeds kosten hebben aan het vervangen van de lagers, de voorrem en de versnelling. Wat mij betreft is dit een total loss.

• Ronald
    Review voor Generationfietsen.nl

Geweldige service, snelle levering en werd heel vriendelijke geholpen, want ik had nog een aantal vragen.

• Hoe beoordeel je Generationfietsen.nl?

• Natasja
    Geverifieerde klant van Generationfietsen.nl

Snelle levering maar dat is het enige positieve. We vonden de kwaliteit van de fiets ondermaats gezien de prijs (veel plastic). De fiets blijkt elders ook te vinden voor de helft van de prijs. We namen contact met hen op maar hebben nog geen reactie gekregen.

• David Labeau
    Geverifieerde klant van Generationfietsen.nl

We hebben een probleem met de levering van de fiets.
    We kochten een 16 inch fiets maar kregen een 14. De wijziging werd zeer snel en efficiënt doorgevoerd.