Gerrits Tuinmeubelen

Gerrits Tuinmeubelen

Gerrits Tuinmeubelen biedt vele soorten tuinmeubelen aan, waardoor u nog meer kunt genieten van het buitenleven!
Filter 456 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 366 met beschrijving

• Bert
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Mooie diningstoelen gekocht doordat de verkoopster een goede toelichting gaf en ruim de tijd nam voor ons als klant. Voor ons een prettige ervaring bij dit mooie bedrijf in Emmen

• Henk
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Keurig levering, in de zaak goed geholpen, in overleg bezorgmoment besproken. Op de minuut nauwkeurig bezorgd.

• Hoe beoordeel je Gerrits Tuinmeubelen?

• Natasja
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Goede service, vlotte communicatie en aardige bezorgers!

• Wijnanda
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Fijne winkel in Emmen. We hebben een prachtige loungeset gekocht en met goed advies van de verkoopster. Ook zijn we goed te woord gestaan door de klantenservice toen we een vlek in een van de kussens ontdekten. Die mag gewoon geruild worden 😁👍

• Ron
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Geweldige service , een stoel was niet goed , scheve rugleuning uit verpakking , mag de stoel netjes ruilen voor een andere stoel in verpakking , perfecte service , mooie zaak en aardige mensen !

• Sia
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Goede uitleg bij aanschaf van een parasol, vriendelijk personeel en nog gratis thuisbezorgd ook.

• Geen
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Prima stoelen en zelf in Zeeland een snelle levering. Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

• Martin
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Onlangs een nieuwe tuinset gekocht bij Gerrits. Alles goed voor elkaar. Goed geholpen door winkelpersoneel, de prijs was goed (laagste prijs garantie) en op tijd geleverd. Dik tevreden!

• sandra
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

We zijn netjes en snel geholpen, duidelijke uitleg en adviezen.

• Sandra
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Ik heb hier een tuinstoel besteld, deze werd vlot bezorgd en er was een duidelijke communicatie over de levering en tijdstip. Helaas bleek de stoel een mankement te hebben, na dit gemeld te hebben werd ik direct gebeld dat de stoel omgeruild zou worden. Binnen een week had ik een nieuwe stoel met weer duidelijke communicatie over de levering. Ik ben erg tevreden over de goede levering, service en communicatie. Bedankt !

• Marthe
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Heel blij met onze nieuwe diningset. Uitstekend contact gehad over de levering.

• Henk
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Uitstekend. Een foutje bijaflevering wordt keurig rechtgezet

• Johanna
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Goede service en bereid om mee te denken.

• Erik
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Duidelijke en vakkundige uitleg met een goede service.

• Arie
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Heb het direct mee kunnen nemen

• Ben
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Goede afhandeling na schade aan parasol vriendelijk en goed geholpen vlotte levering

• B en Z
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Vriendelijk personeel en snelle levering.

• Ton
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Geen hulp bij opzetten zonnescherm. Dat was niet bekend.
    Bij monteren bleken de bijgeleverde ringen, ook niet een combinatie van, geen van alle goed te passen. Waardoor de parasol enigszins beschadigd in de hoed staat.

• Antoon
    Review voor Gerrits Tuinmeubelen

Snelle en kostenloze levering van een kwaliteitsprodukt.
    Prijstechnisch prima in orde.

• Sinie

Mooie prijzen en topservice