Geurzussies
Handgemaakte geurproducten; Geurkaarsies, Waxies, Autoluchies, Geurstokkies en meer. Dierproefvrij, vegan, sojawas.
geurkaarsen auto geurtjes huisgeuren
9,9

• Steven de Korte-van Dalen
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Testsetje besteld, snel geleverd en heerlijke geuren, hier ga ik voortaan mn geurtjes bestellen

• Lieke Zonneveld-Vollers
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Heerlijke geuren en fijne, persoonlijke service!

• Hoe beoordeel je Geurzussies?

• Saskia Van eeken
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Super snelle levering leuk contact met de zussies

• Jolanda Hilhorst
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Zoek niet verder , maar bestel je wax melts
    bij de geurzussies , je hele huis ruikt ernaar, en wat het belangrijkste is, geen hoofdpijn van deze waxjes

Antwoord van Geurzussies

Wat lief Jolanda, dankjewel!! Dit waarderen wij heel erg! Lekker van genieten! xxx

• Cherleste
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Heerlijke zomergeuren ontvangen! Eindelijk geurstokjes gevonden die echt lekker ruiken 😍

• Naomi Bertens
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Heerlijke geuren, snelle levering, leuke pakketjes en al een plezier om naar de lives/filmpjes van de zussen te kijken! Ik ben helemaal fan en heb binnen een week mijn tweede bestelling geplaatst! Weet zeker dat ik hier vaak ga bestellen.

• Sandra Hazenberg
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Supersnelle levering. Overheerlijke geuren. Wat fijn dat er een proefpakketje met waxmelts is voor een leuk prijsje. Ook superleuk om dit pakketje kado te doen. Ik ben fan 🩷

Antwoord van Geurzussies

Wat lief Sandra! Dankjewel voor je mooie review!! Leuk dat je fan bent!! Geniet er van Xxxx

• Maartje Muilwijk
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Geweldige produkten, jullie doen het zó onwijs tof!!!😘

Wat lief Maartje, dankjewel!! En ook voor je super leuke bestellingen! XX

• Sabine Koch
    Geverifieerde klant van Geurzussies

De zomergeuren besteld en wat zijn ze weer geweldig. Super geuren. Het pakket is een feestje om uit te pakken en alle producten zijn fantastisch. Ik ben zo blij dat ik de geurzussies heb gevonden. Twijfel niet maar koop de geurproducten van de geurzussies. Je gaat er geen spijt van krijgen

Antwoord van Geurzussies

Wat lief weer Sabine, dankjewel! We waarderen jou als klant :) Lekker van genieten!!! Xxxx

• Patricia Van Ierland
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Heerlijke geuren, goeie prijs en snelle service. Altijd leuk dat er n persoonlijk kaartje bijzit....top!!!

Dankjewel Patricia! Super lief!! Geniet er van xx

• Serge
    Review voor Geurzussies

Geurzussies heeft mijn hart gestolen met hun heerlijke roomsprays en autoluchies! Het openen van het pakketje was al een feest op zichzelf, met zoveel zorg en aandacht voor detail. De geuren zijn werkelijk verrukkelijk en brengen een frisse, gezellige sfeer in mijn huis en auto. Ik kan niet genoeg lof uitspreken voor de kwaliteit en de liefdevolle aanpak van Geurzussies. Een absolute aanrader voor iedereen die houdt van een beetje extra gezelligheid en frisheid in hun leven!

Antwoord van Geurzussies

Hi Serge, We zagen je review op google en nu hier ook! Heel erg bedankt voor je mooie, bijzondere woorden. Wij waarderen het enorm! Dankjewel!! Geniet er van.

• Arianne Monster
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Top geuren en super snel ontvangen en een lief persoonlijk kaartje erbij! Ik raad het iedereen aan!

Antwoord van Geurzussies

Bedankt voor je lieve review Arianne!! Waarderen wij enorm!

• Jacqueline Dijk-Wolters
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Lekkere geurtjes,die lang blijven ruiken. Ook de proefgeurtjes vind ik heel fijn zodat je een beetje weet hoe het ruikt. En altijd een handgeschreven kaartje wat het persoonlijk maakt.

Antwoord van Geurzussies

Dankjewel voor je geweldige review jacqueline! We zijn blij met jou als klant! :)

• M.N Castricum
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Altijd een feest om de geuren te ontvangen en altijd een lief kaartje erbij en super snel in huis!!!! 🥰

Lief zeg!!!!! Dankjewel! xx

• Monique Vogelaar
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Naast de snelle levering en de snelle groei die ze doormaken blijven ze persoonlijk en zichzelf. Mooie en goede kwaliteit producten

Antwoord van Geurzussies

Lief weer Monique! Dankjewel. Wij waarderen jouw bestellingen en reviews enorm :)

• Yfs Dreamliving
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Altijd goed! Snelle levering, leuk contact en heerlijke geuren! Aanrader!

Antwoord van Geurzussies

Dankjewel weer! Superlief dat je een review voor ons schrijft!!

• Chantal Ripzaad
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Makkelijk bestellen en genoeg keuze. Goed overzichtelijk.Heerlijke geuren en altijd een kadootje om binnen te krijgen.

Antwoord van Geurzussies

Dankjewel Chantal! Wij waarderen jouw lieve review!! :)

• Malika
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Super leuke meiden en het ruikt hier geweldig❤

Antwoord van Geurzussies

Lief weer Malika, dankjewel!!

• maurice van hurck
    Geverifieerde klant van Geurzussies

proef geuren set besteld, en echt wat een lekkere geurtjes, het ruikt fantastisch in huis en ga zeker geurstokkies en wax bestellen

Antwoord van Geurzussies

Dit is geweldig om te horen Maurice! Dankjewel voor je mooie review en complimenten!

• Rob Spierenburg
    Geverifieerde klant van Geurzussies

Heel plezierig contact en uitstekend geholpen.

Antwoord van Geurzussies

Dankjewel Rob!!! Geniet er van en veel plezier er van!