Geusdiervoeding

Geusdiervoeding

Houd zich bezig met de verkoop van huisdiergerelateerde producten welke grotendeels vers zijn.
2.046 klantbeoordelingen
Filter 1804 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1633 met beschrijving

• Björn Blommaert
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Goede prijs/kwaliteit verhouding en fijne service!

• Daniel Flamand

Goeie webwinkel. Snelle, goeie service

• Hoe beoordeel je Geusdiervoeding?

• MT
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Gekocht product kan ik nog niet beoordelen, omdat ik die nog niet gegeven heb, maar de service is uitstekend.

• Rosalie De Beer

Goede service!

• Otto Erkelens
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Grote keuze, snelle levering.
    Vooral blij met de ruime keuze uit snacks met (en vooral zonder!) bepaalde ingredienten ivm allergie!

• W.F. Post
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Als altijd goed en snel geregeld

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Super service en meedenken. Dat doen jullie goed. Zeer tevreden over product en snel geleverd

• Arno Lips
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Zeer goede dierenvoeding zaak met vriendelijk personeel.... levering aan huis is altijd in orde met tracking van de bezorger.... Dus top! Go there...!

• AH
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Snelle en correcte levering.

• Wil
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Makkelijk besteld en snel op te halen. Erg vriendelijke mensen.

• Erny Wessels
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Hele goede service, product wordt op tijd geleverd. Vriendelijk personeel.

• A. Noniem
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Prima geregeld, makkelijk bestellen, fijn dat je de bezorger van het diepvries, tot aan de voordeur kunt volgen.

• Dobermann rescue
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Ruime keuze in producten, duidelijke website zeer fijne en vriendelijke bezorging aan huis met een stipt tijdvlak.

• Cathy Paulusma
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Uitstekende levering. Vlees is van goede kwaliteit

• Babette Schijff-Ouwens
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Zeer ruim assortiment, vriendelijke mensen, fijne bezorgers

• Lia

Thuisbezorgen en goede producten

• Debbie Van Ooststroom
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Heb het nog niet binnen, dus kan nog niet beoordelen. Fijne dag

• Pien Kieft
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Ik ben normaal tevreden over jullie, maar ik was deze x op vact en het pakket van jullie is aangekomen en ontvangen, er zat ook een doos bij van 123 inkt waar normaal kantoor artikelen in zitten, dus die werd op de werkkamer gezet, echter hier zaten spullen van jullie in, 1 grote bak met rundvlees en 1 grote rode worst, ik hoef niet te vertellen hoe dit er na 1 week uitzag, dit kom dus weggegooid.
    Ik hoop dat jullie hier nog iets mee doen, het is natuurlijk raar dat dit in een doos van 123 inkt word verstuurd, ik hoor graag van jullie. Groet Pien Kieft 0644444285

Antwoord van Geusdiervoeding

Beste Piet,

Jammer dat je niet direct met ons contact hebt opgenomen, voor je een recensie hebt geplaats. Uiteraard willen we je helpen met het zoeken naar een oplossing.

Ik zie dat we contact hebben gehad over de levering en dat ik u hiervoor apart een betaalverzoek heb gestuurd. Dit omdat u gebruik had gemaakt van kortingscodes die niet bedoeld zijn bezorgorders. Tevens heeft u een mailtje ontvangen dat wij bij u kwamen leveren met een tijdvak. U was dus naar onze mening goed ingelicht dat er een pakket met diepgevroren voeding onderweg was naar u en had u eerder kunnen navragen waarom deze nog niet is geleverd.

Ik snap dat u op vakantie hier niet aan hebt gedacht, maar degene die het pakket heeft aangenomen heeft duidelijk kunnen zien dat er een pakbon op zat met diverse productnamen die gaan over het voer. Dat de producten in een doos van 123inkt zaten kan gebeuren, wij gebruiken namelijk gebruikte dozen en deze kunnen van allerlei merken/winkels afkomstig zijn. Dozen kunnen namelijk naar onze mening; prima nog een tweede of derde ronde mee, vindt moeder natuur net iets leuker.

Helaas ben ik van mening dat wij ondanks het gebruik van een doos van 123inkt, geen fouten hebben gemaakt. U heeft namelijk zelf ook een verantwoordelijkheid bij het ontvangen van uw bestelling.

Mike de Geus

• Chantal Noest
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Goede service. Duidelijke communicatie. Duidelijke website.

• Kim Ploeg
    Geverifieerde klant van Geusdiervoeding

Leuke goede communicatie, kon de bestelling dezelfde dag al halen. Aanrader dus