Geveba wheels B.V.

Geveba wheels B.V.

In - en verkoop van gebruikte velgensets
velgen
9,9

• Sjors
    Review voor Geveba wheels B.V.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en de eigenaar heeft verstand van zaken. Ik heb een mooi setje wielen gekocht hier en alles wat precies zoals omschreven. Door de gezelligheid per ongeluk één naafkap laten liggen in het magazijn, deze werd meteen nagestuurd. Super geregeld allemaal!

• gerald rondhuis Autobedrijf Rondhuis
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Zeer net set gekocht snelle levering alles zoals afgesproken top bedrijf

• Hoe beoordeel je Geveba wheels B.V.?

• J.A. van Zanten
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Snelle reactie. Goed afgehandeld.

• Geert Claes
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Netjes verpakt, goed beschreven, zeer correct! Juiste prijs

• Robbie
    Review voor Geveba wheels B.V.

Fijne communicatie en super service! Ben hier geslaagd voor een hele mooie set originele Kia Niro velgen met winterbanden. De tpms sensoren deden het direct. Dank Michel!

• Brenda
    Review voor Geveba wheels B.V.

Prima en snel contact via de mail. De velgen zien er als nieuw uit en de stickers zaten zelfs nog op de banden. Alles was met zorg ingepakt en de volgende dag al geleverd! Heel blij mee en zou zeker weer bij deze man bestellen!

• Rob de Groot
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Snelle reactie op mails en producten zijn in perfecte staat geleverd. Top service!

• Mike

Snelle duidelijke communicatie.
    Goede Service door iemand die echt passie heeft voor z’n vak.

• Andre Hanzens
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Net gesprek , goede uitleg , beloofd binnen een dag , aan huis afgeleverd , alles zoals beloofd , top service

• Eduard Vlasov
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Great service and super friendly staff.
    I came to pick up wheels with winter tires, but they offered to replace my summer set, which is super helpful as everything is booked for a month ahead.
    It turned out that my OEM nuts did not fit the new rim, so they just provided me with the right ones for free and tuned the TPMS as well.
    The wheels I bought are also perfectly fine, with no issues.

• Patrick
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

De eigenaar is een (ouderwets) gepassioneerde velgen en banden kenner. Ik koop met veel vertrouwen de volgende keer weer bij Geveba

• Charles
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Gebeld ,besteld op de site en de volgende dag binnen op een kleine pallet in plastic !
    mer 2 spanbandjes
    helemaal top
    En mooie velgen met dito banden
    Super snelle service en bezorging.

• Ronald Veltmeijer
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Prijs kwaliteit is prima en vriendelijk geholpen.

• Steven
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Goede prijzen, fijne service en altijd leuk om een small business te ondersteunen hiermee. Ik kijk ernaar uit voor nieuwe set velgen als ik die weer zoek!

• Bas
    Review voor Geveba wheels B.V.

Goedeservice matreiaal ziet er uitstekend uit je wordt vriendelijk geholpen.
    Denk met de klant mee naar oplossingen zodat dat je altijd voordeliger uitkomt.
    Prima bedrijf.

• Pierre Vijfeyken

Uitstekende service!

• Martijn de Waard
    Review voor Geveba wheels B.V.

Komt snel terzake en levert banden en velgen juiste af tegen een goede prijs-kwaliteit-verhouding. Ook in het contact prettig en een schonenwerkplaats die goed te bereiken is via snelwegen. Jullie verdienen het om te blijven bestaan.

• Patrick Roos
    Geverifieerde klant van Geveba wheels B.V.

Goede service, snelle en correcte leverIng.

• Patrick
    Review voor Geveba wheels B.V.

Heb daar een mooie set velgen met winterbanden gekocht voor een goede prijs. De eigenaar heeft mij na een rit van bijna 2 uurtjes mij ontvangen met een heerlijke bekker koffie en de set velgen stond al klaar om mee te nemen. De set was zoals beschreven, nieuwe banden en de velgen waren op een krasje na, perfect inorde.

Ik kan het bedrijf alleen maar adviseren. Top!

• André
    Review voor Geveba wheels B.V.

Goede service, lekkere koffie, fijne wachtruimte, professioneel advies, voldoende voorraad.
    Kortom geen bijzonderheden en een meer dan prima ervaring en ook niet onbelangrijk een gezellig praatje (na gedane werkzaamheden).