Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol is de online meubelwinkel van Interieur & Timmerwerken Schomaker (Meubels op maat sinds 2008). Je kunt niet alleen kiezen uit een collectie unieke houten meubels maar je kunt de maat, afwerking en het formaat zelf bepalen. Dat is het grote voordeel van een online meubelwinkel met eigen werkplaats.

Wij leveren o.a. (zwevende) TV meubels, tuinmeubels, (industriƫle) bijzet-, salon- en eetkamer- tafels. En andere houten meubels. Vind je niet het meubelstuk dat je wenst? Wij maken meubels op maat. Of het nu gaat om een aanpassing op een bestaand ontwerp of een geheel nieuw meubelstuk. Je kunt vrijblijvend een offerte aanvragen.
Binnenmeubels, Tuinmeubels, Decoratieve wandbekleding
De zekerheden van https://gewoonsfeervol.nl