Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol is een unieke online meubelwinkel waar je niet alleen kunt kiezen uit prachtige en unieke meubels maar waar je een groot deel van de houten meubels zelf kunt samenstellen. In onze eigen timmerwerkplaats maken wij jouw meubels op maat. Gewoon Sfeervol is namelijk de online webshop van Interieur & Timmerwerken Schomaker. Naast prachtige (industriƫle) tafels leveren wij ook tv meubels, tuinmeubelen en bijpassende accessoires voor je interieur. Wil je je meubel onderhouden of zelf afwerken? Wij leveren de best passende beitsen / lakken / verven en oliƫn.

De zekerheden van https://gewoonsfeervol.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017