Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol is de online meubelwinkel van Interieur & Timmerwerken Schomaker (Meubels op maat sinds 2008). Je kunt niet alleen kiezen uit een collectie unieke houten meubels maar je kunt de maat, afwerking en het formaat zelf bepalen. Dat is het grote voordeel van een online meubelwinkel met eigen werkplaats.

Wij leveren o.a. (zwevende) TV meubels, tuinmeubels, (industriële) bijzet-, salon- en eetkamer- tafels en andere massief eiken en notenhouten meubels. Vind je niet het meubelstuk dat je wenst? Wij maken meubels op maat. Of het nu gaat om een aanpassing op een bestaand ontwerp of een geheel nieuw meubelstuk. Je kunt vrijblijvend een offerte aanvragen.
Binnenmeubels, Tuinmeubels, Meubels op maat
Filter 742 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 477 met beschrijving

• Trudie van Berkel
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Mooie tuintafel ! Ik had van te voren nog wat vragen en ben toen goed geholpen.

• Esther van der Linden
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Heel mooi produkt en super service!

• Hoe beoordeel je Gewoon Sfeervol?

• Gerda Kos
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Voor de 2e keer weer meubels besteld. Fijn overleg over hoe je de meubels wilt. Korte lijntjes en op vragen krijg je snel antwoord. Super mooie meubels geleverd. We zijn er heel blij mee 😊👍🏻

• Patrick
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Vriendelijke mensen, goede service en mooi product.

• Coen de Groot
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Goede service en snel antwoord op je vragen. Afgeleverde producten zien er netjes uit

• Marko
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Pakket besteld met samples.
    Snel verzonden.

• Tanya Jacobs
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Fijne service, denken met je mee, goed bereikbaar en een mooi product

• Edwin Dillema
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Geweldige service!! Het nieuwe TV meubel werd afgeleverd, waarna bleek dat er nog een gat voor de bekabeling ontbrak in de achterwand. De medewerkers hebben dit ter plekke (met professioneel gereedschap) aangepast, waardoor we het TV meubel direct in gebruik konden nemen.

• Cobi de Kruif-Duister
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Nette afwerking, ook bij het monteren thuis, prijs/ kwaliteit

• Marco van Rugge
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Snelle correcte terugkoppeling bij een vraag van mij en snelle levering door prettige bezorger