Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol

Gewoon Sfeervol is de online meubelwinkel van Interieur & Timmerwerken Schomaker (Meubels op maat sinds 2008). Je kunt niet alleen kiezen uit een collectie unieke houten meubels maar je kunt de maat, afwerking en het formaat zelf bepalen. Dat is het grote voordeel van een online meubelwinkel met eigen werkplaats.

Wij leveren o.a. (zwevende) TV meubels, tuinmeubels, (industriƫle) bijzet-, salon- en eetkamer- tafels. En andere houten meubels. Vind je niet het meubelstuk dat je wenst? Wij maken meubels op maat. Of het nu gaat om een aanpassing op een bestaand ontwerp of een geheel nieuw meubelstuk. Je kunt vrijblijvend een offerte aanvragen.
Binnenmeubels, Tuinmeubels, Decoratieve wandbekleding
Filter 357 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 240 met beschrijving

• Karen van de Water

Ze komen de belofte na.

• Karin Van de bovenkamp
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Hele mooie meubels van goede kwaliteit. Vakmanschap!

Antwoord van Gewoon Sfeervol

Dankjewel Karin! Fijn dat je zo tevreden bent en onze vakmanschap te waarderen weet :-)

• Hoe beoordeel je Gewoon Sfeervol?

• Mathieu De Danschutter
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Mooi product, veel keuze om zelf samen te stellen.

Antwoord van Gewoon Sfeervol

Dankjewel Mathieu! Wat hadden wij naar jouw mening beter kunnen doen in het bestelproces?
    Groetjes team gewoonsfeervol.nl

• Tienus Kamping
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Mooie duidelijke website en snelle levering

• Claudia IJzendoorn

Keurig netjes!

• T. van Oorspronk
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

samples aangevraagd op website staat 1 tot 3 werkdagen , maar heeft bijna 2 weken geduurd

Antwoord van Gewoon Sfeervol

Hartelijk dank voor jouw terugkoppeling. Idd hadden wij vertraging opgelopen bij het verwerken van jouw bestelling. Dit ivm het maken van de samples.
    Wij nemen jouw beoordeling serieus en gaan onze communicatie omtrent eventuele vertragingen aanpassen. Wij hopen dat je alsnog tot een keuze kon komen met jouw samples en als er nog vragen zijn dan horen wij die graag.
    Met vriendelijke groeten,
    Team GewoonSfeervol.nl

• Anne-Marie Jansen
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Mooi product en goede service

• Esmay Pepermans
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Goede service en goede kwaliteit van producten

• Bernardus Moring
    Geverifieerde klant van Gewoon Sfeervol

Mooie tafels en geleverd volgens afspraak.

Antwoord van Gewoon Sfeervol

Bedankt Bernardus! Fijn dat wij aan jou verwachtingen konden voldoen en je blij bent met jouw nieuwe tafels!

• A den Hollander

Goede service