GezondMooiSlank

GezondMooiSlank

Topkwaliteit voor uw Vitaliteit. Juvo raw whole food, Pro-Ven probiotica, Vitomune Colostrum-Biest, Nutrins liposomale vitaminen, RESET36 afslankprogramma's, Nutrins-omega-3 en Nutrins Shakes & Superfoods.
Voedingssupplementen: probiotica, liposomale vitaminen, omega-3 en colostrum., Voeding: Raw whole food maaltijden van Juvo en Nutrins, Afslanken: Reset36, reset your body, restyle your life.

• Bert
    Review voor GezondMooiSlank

Heel stipte levering; uitstekende producten!!! De probiotica van Proven zijn een echte aanrader + ook de liposomale producten! Van harte dank!!!!

Antwoord van GezondMooiSlank

Wij zijn heel blij met je enthousiaste reactie. ProVen samen Nutrins liposomen doet het goed.

• Patricia De Preter
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Zeer goede en snelle service, ook de mevrouw van de klantendienst is heel behulpzaam en vriendelijk. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Antwoord van GezondMooiSlank

hartelijk dank voor je reactie, Yvonne is blij met dit compliment.

• Hoe beoordeel je GezondMooiSlank?

• E.S.
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Scherpe prijzen, ultieme kwaliteit, deskundige service.

• Carin Paap

Vlotte levering

• Katya van Zaalen
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Mooi product en goede service!

• Niels
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Snel en netjes verzonden. Wel iets vergeten mee te leveren (wat kan gebeuren). En dit na contact ook direct nageleverd.

• Vivianne Caes

hele goede service

• Rudy Plooij
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

De goede kwaliteit en zeer zeker goedkoop.Weet je wat ik leuk vond?Ik las op hun site "als je in de buurt bent kan je altijd een kopje koffie komen drinken"leuk toch.

• Diana Ensing
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Het product kon naar op mij verzoek, direct opgehaald worden.

• Rebecca Soffner
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Zeer tevreden, snelle levering.