GezondMooiSlank

GezondMooiSlank

Topkwaliteit voor uw Vitaliteit. Juvo raw whole food, ProVen bewezen probiotica, Vitomune Colostrum-Biest, ActiNovo liposomale vitamine, RESET36 afslankprogramma's.
Voedingssupplementen: probiotica, liposomale vitaminen en colostrum., Voeding: Raw whole food maaltijden van Juvo, Afslanken: Reset36, reset your body, restyle your life.

• Ditte Pelser
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Goede service, de mensen weten waar ze over praten en zijn vriendelijk. Snelle levering en ook de mogelijkheid om af te halen.

• R Koenen

Gewoon goed

• Hoe beoordeel je GezondMooiSlank?

• Elmira Wattel
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Quality products, professional service!

• Mirjam Van de scheur

Heel snel. Netjes

• Johannes van Gils

Goede service

• Mac DL
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Betrouwbare webwinkel waar ik probiotica voor mijn peuter heb gekocht voor een zeer fijne prijs (en inhoud voor een volle maand). Ik vond het fijn dat ik hier middels PakjeGemak kon laten bezorgen, echter had ik helaas de pech dat PostNL geen gehoor had gegeven aan de door GMS gekozen afleverlocatie (een pakketautomaat op 800 meter loopafstand), waardoor ik uiteindelijk 2 km moest fietsen naar een PostNL afhaalpunt. Desondanks wil ik bij GMS blijven bestellen, want ik bespaar echt nu (minimaal) 10 euro door mijn benodigde product bij deze webwinkel te kopen. Pakketje was in ieder geval heel snel in mijn bezit.

• jerrol artist

Snelle levering , goede service

• Jannie Visser

Breed assortiment, snelle levering

• Anneke Dijksma
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Goed advies en snelle levering

• J.B. de Bree
    Geverifieerde klant van GezondMooiSlank

Prima product en snelle levering