Giavalli

Giavalli

Wij zijn Giavalli, een Nederlands merk gespecialiseerd in verzorgingsproducten voor mannen. Het begon allemaal een aantal jaar geleden toen wij persoonlijk ontdekten dat de markt voor mannen het nodige te wensen over liet. We beseften ons dat wij als mannen altijd op zoek zijn naar het allerbeste en dat we liever geen genoegen nemen met minder. Deze realisatie heeft geresulteerd in de oprichting van Giavalli. Bij Giavalli verkopen wij enkel en alleen producten die actief bijdragen aan het verbeteren van het leven van mannen. Al onze producten zijn uitgebreid getest en goedgekeurd door mannen uit heel Europa.
9,9

• Steven Laurijssen

Twas goed

Antwoord van Giavalli

Hoi Steven, bedankt voor je review! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is. ^ Thomas - Giavalli

• Lukas Zadrozny
    Geverifieerde klant van Giavalli

Mooie doosje en lekkere geurtjes

Antwoord van Giavalli

Hi Lukas, dankjewel voor je review! Super om te horen dat je blij bent met jouw baardolie set. ^ Thomas - Giavalli

• Hoe beoordeel je Giavalli?

• G.J. Drent
    Geverifieerde klant van Giavalli

Leuk setje. Wel had het kistje een beetje hoger mogen zijn zodat in elk geval de kam er op zijn kant in past.

Antwoord van Giavalli

Hoi, bedankt voor je review en de tip! Daar gaan we zeker mee aan de slag :)

• Naut van Dijk
    Review voor Giavalli

Goede service en producten heel snel geleverd

Antwoord van Giavalli

Hoi Naut, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze producten en service.

• Oscar
    Review voor Giavalli

Lekkere producten, snel in huis en goede hulp bij vragen! Inmiddels een vaste klant, vooral de baardolie en wax gebruik ik elke dag.

Antwoord van Giavalli

Hi Oscar, wat fijn om te horen dat je onze producten dagelijks gebruikt. Dankjewel voor het delen van je ervaringen!