Giavalli

Giavalli

Wij zijn Giavalli, een Nederlands merk gespecialiseerd in verzorgingsproducten voor mannen. Het begon allemaal een aantal jaar geleden toen wij persoonlijk ontdekten dat de markt voor mannen het nodige te wensen over liet. We beseften ons dat wij als mannen altijd op zoek zijn naar het allerbeste en dat we liever geen genoegen nemen met minder. Deze realisatie heeft geresulteerd in de oprichting van Giavalli. Bij Giavalli verkopen wij enkel en alleen producten die actief bijdragen aan het verbeteren van het leven van mannen. Al onze producten zijn uitgebreid getest en goedgekeurd door mannen uit heel Europa.
9,3

• Catharina Semler
    Geverifieerde klant van Giavalli

Snelle levering. Prachtig en een compleet baard verzorging set.

Antwoord van Giavalli

Hoi Catharina, dankjewel voor de review! Wat fijn om te horen dat de baardverzorging set en onze service naar wens zijn :) ^ Thomas - Giavalli

• Jaap Stoel
    Geverifieerde klant van Giavalli

Dit was mijn originele review: Levering duurde lang en de dop van de baardolie had een barst er in. Het is dat dit het enige merk dat ik kan vinden waarbij er parfumloze olie aangeboden wordt.

Sinds dien heeft Giavalli contact met mij opgenomen en mij twee flesjes baardolie opgestuurd om mijn nare ervaring te verhelpen. Did was een heel gulle reactie van hen.

Antwoord van Giavalli

Beste Jaap, dankjewel voor je eerlijke review en wat fijn om te horen dat je blij bent met de geboden oplossing. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen als klant bij Giavalli. ^ Thomas - Giavalli

• Hoe beoordeel je Giavalli?

• Lesley Branderhorst
    Geverifieerde klant van Giavalli

Snelle levering en zoverre leuk contact. Vraag gesteld i

Antwoord van Giavalli

Beste Lesley, dankjewel voor je leuke review! Gaaf om te horen dat je zo te spreken bent over onze baardproducten. We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen bij Giavalli, wanneer je nieuwe producten nodig hebt :) ^ Thomas - Giavalli

• Ine van Papeveld
    Geverifieerde klant van Giavalli

Snel geleverd, zeer zorgvuldig verpakt. Perfect kado voor een baarddrager!

Antwoord van Giavalli

Dankjewel voor de leuke review, Ine! Wat fijn om te horen dat het cadeau in de smaak is gevallen :) ^ Thomas - Giavalli

• Nina Mol
    Geverifieerde klant van Giavalli

Prachtige artikelen! Ik had gekozen voor de cadeauset in de mooie doos. Schitterend!

Antwoord van Giavalli

Hoi Nina, dankjewel voor je review! Wat gaaf om te horen dat je zo te spreken bent over onze producten. Veel plezier met de cadeauset :) ^ Thomas - Giavalli

• Bernadette
    Geverifieerde klant van Giavalli

Bestelling is niet afgeleverd op het post.nl-punt zoals aangegeven maar werd op het huisadres bezorgd. Ik was niet thuis. 🙄 Dat ging dus mis. Het product (baardverzorgingsset) zag er prima uit. Alles zat in een mooi luxe doosje, leuk om neer te zetten op de badkamer. En aangezien ik een dame ben en het product bestemd was voor een van de heren in huis kan ik over de werking geen oordeel geven.
    Even een aanvulling: als reactie op de review een excuus per mail gekregen van Thomas Giavalli en een korting op een volgende bestelling. Snelle reactie en erg netjes. Dikke plus voor de klantvriendelijkheid.

Antwoord van Giavalli

Hoi Bernadette! Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Daarbij is het ook leuk om te lezen dat je te spreken bent over het product. Dankjewel daarvoor :) Ik wens je nog een zonnige zondag toe! ^ Thomas - Giavalli

• Daniel van de Beek

Geweldige service mooi verpakt

Antwoord van Giavalli

Hoi Daniel, dankjewel voor je leuke review! Tof om te horen dat je blij bent met onze service en producten. Goed weekend :) ^ Thomas - Giavalli

• Steven Laurijssen

Twas goed

Antwoord van Giavalli

Hoi Steven, bedankt voor je review! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is. ^ Thomas - Giavalli

• Lukas Zadrozny
    Geverifieerde klant van Giavalli

Mooie doosje en lekkere geurtjes

Antwoord van Giavalli

Hi Lukas, dankjewel voor je review! Super om te horen dat je blij bent met jouw baardolie set. ^ Thomas - Giavalli

• G.J. Drent
    Geverifieerde klant van Giavalli

Leuk setje. Wel had het kistje een beetje hoger mogen zijn zodat in elk geval de kam er op zijn kant in past.

Antwoord van Giavalli

Hoi, bedankt voor je review en de tip! Daar gaan we zeker mee aan de slag :)

• Naut van Dijk
    Review voor Giavalli

Goede service en producten heel snel geleverd

Antwoord van Giavalli

Hoi Naut, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze producten en service.

• Oscar
    Review voor Giavalli

Lekkere producten, snel in huis en goede hulp bij vragen! Inmiddels een vaste klant, vooral de baardolie en wax gebruik ik elke dag.

Antwoord van Giavalli

Hi Oscar, wat fijn om te horen dat je onze producten dagelijks gebruikt. Dankjewel voor het delen van je ervaringen!