Giga Horeca
Giga Goed in Horeca Apparatuur
9,0
101 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 91 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • koen
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Heel behulpzame helpdesk

  • Jamal
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Snelle leveringen

  • Hoe beoordeel je Giga Horeca?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Horeca chef
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Je krijgt andere producten dan wat je besteld

  • johann deschuytter
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Zeer rappe service en uitstekende machine heb hem al 1 keer gebruikt en hij is makkelijk uit te kuisen echt een aanrader

  • Hans
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    heel tevreden van de inductie kookplaat en goede service.

  • Filiz Topcu
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Goedeprijs snelle levering doet wat het moet doen

  • Anthony Guisado
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Heel profesioneel

  • Willem Hoogeveen
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Alles zeer goed geregeld

  • Rik Aaftink
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    prima service!

    Antwoord van Giga Horeca

    Dank je Rik Aaftink, daar zijn we blij mee!

  • Johan Van Landschoot
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    TOT OP HEDEN HEB IK MIJN GOEDEREN NOG NIET ONTVANGEN?DAT IS NU RUIME TIJD DAT VAN ALLES BELOOFD WORD MAAR NIET GELEVERD.
    HEB GEEN VERTROUWEN IN DEZE FIRMA

    Antwoord van Giga Horeca

    Beste Johan Van Landschoot,
    We hebben het volledige bedrag aan u teruggestort.
    Ik hoop dat deze email wel bij u aankomt, zoals ook de 1e e-mails.

    Door overmacht bij de leverancier zoals aan u gemaild en getelefoneerd is het vaccuumapparaat pas later leverbaar.
    De u geboden alternatieven wenst u niet. De e-mails lijken niet bij u aan te komen en naar eigen zeggen heeft u geen spamfilter. Toch heb ik hier een hele reeks mails aan u, waarin we de situatie uitleggen én u van goede alternatieven voorzien die direct beschikbaar zijn.

    Helaas konden wij in het telefoongesprek niet tot elkaar komen.
    Mocht u wensen kunnen we dit nog wel voor u in orde maken.

    Het spijt ons u nu niet van dienst geweest te kunnen zijn.
    Onze service en snelheid zijn voor ons van groot belang.
    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Auke Attema
    Verkoopmanager
    Giga Horeca

  • Lucia Baas
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    snelle levering , prima product

  • willem de Jongh
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    niets op aan te merken snel en accuraat

  • Jarrin Boekel
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Defect artikel ontvangen en zeer snel een vervangende gekregen!! 👍

    Antwoord van Giga Horeca

    Graag gedaan!

  • Melvin Spier
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Geweldige service, vragen werden duidelijk en goed beantwoord!

    Antwoord van Giga Horeca

    Dank! Daar doen we het voor.

  • G Robben
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    moesten door allerlei omstandigheden lang wachten op de bestelling, maar door goede instelling van de de beide beheerders is het prima voor elkaar gekomen.

    Antwoord van Giga Horeca

    Gelukkig is het door vertraging en leveringsproblemen toch goed gekomen, bedankt voor uw vertrouwen!

  • Kawieta Budhram-Somaroe
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Mijn product ter reperatie aangeboden vanwege defect. Stuurt Saro het beschadigd met deuken terug. Nu is er een probleem wat niet netjes en totaal niet klantvriendelijk wordt afgehandeld. Ik raad daarom iedereen af maar iets bij dit bedrijf te kopen want de klant is ee dupe.

    Antwoord van Giga Horeca

    Beste mevrouw Kawieta Budhram-Somaroe. Jammer dat u al een review plaatst terwijl we u hebben aangeboden het netjes op te lossen. Helaas geeft u niet de juiste voorstelling van zaken. Uw magnetron is een jaar geleden gekocht en na uw klacht hebben we de fabrikant SARO uw magnetron laten ophalen ter reparatie. Uw magnetron is zonder verpakking bij SARO binnen gekomen, blijkbaar heeft u uw magnetron niet verpakt, in het transport kan er dan schade ontstaan. SARO heeft in hun technische werkplaats geen defect kunnen constateren waarop uw magnetron netjes verpakt terug is gestuurd. Daarbij hebben we het advies gegeven uw stopcontacten te controleren op spanning. Helaas heeft u dit advies in de wind geslagen en gaf u aan dit niet te geloven, dit belachelijk te vinden en eiste u wederom ophaling door SARO. Daarop hebben we u verzocht, op advies van SARO, de magnetron te testen door er een voedingsmiddel in te plaatsen, de magnetron te activeren en van dit proces een filmpje te maken zodat we u verder kunnen helpen. Als uit het filmpje zou blijken dat uw magnetron inderdaad niet werkt hebben we aangeboden uw magnetron wederom op te laten door Saro om nogmaals te testen. Dit verzoek is om u te helpen en te voorkomen dat de magnetron onnodig heen en weer gaat en onnodige kosten te voorkomen. Overigens hebben we alle acties van onze kant kosteloos uitgevoerd. Helaas weigert u een filmpje te maken (naar ons idee een redelijk verzoek) en blokkeert u alle communicatie. U dreigt zelfs met rechtszaken. Wij vinden dat erg jammer en onnodig, wij zijn nog steeds bereid u verder te helpen. Met vriendelijke groeten, team Giga Horeca.

  • Steven
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Prima snelle service

    Antwoord van Giga Horeca

    Dank Steven, zo willen we het graag!

  • J. Hoogervorst
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Goede service en snelle levering!

    Antwoord van Giga Horeca

    Hartelijk dank voor de mooie review! Team Giga Horeca.

  • Stijn Keppens
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    Eerst heel goed contact, er was een probleem en er werd positief mee omgesprongen. Eensgezind verklaarde de werknemer om het inderdaad terug te sturen en dat geld zou teruggestort worden. Tot daar keipositief. Enkel, dit leek larie want na de bevestiging van de werknemer geen enkele reactie over hoe en wat en dus veel later staat het hier nog altijd, en geen enkele response meer.

    Antwoord van Giga Horeca

    Onze leveranciers sturen geen retourlabels (zoals bij kleding) maar komen we het afhalen, bij grote orders of de klant stuurt het zelf terug bij kleine pakketten. De Pizzaschep krijgt u van ons, ook ter compensatie van de verzendkosten. Dit zijn we niet verplicht, maar omdat u zo lang heeft moeten wachten op het juiste antwoord en het terug ontvangen van het aankoopbedrag. Nogmaals ons excuus. Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn.

  • Patrick Van Thillo
    Geverifieerde klant van Giga Horeca

    had witte stenen besteld en er kwamen 2 zeer stoffige dozen met vuile lavasteen aan....