Giga-gaas.nl

Giga-gaas.nl

Giga-Gaas.nl verkoopt verschillende soorten gaas en toebehoren. Zo kunt u bij ons terecht voor onderandere Schapengaas, Tuingaas, Paardengaas, Houtenpalen, Kippengaas & Volieregaas. Naast deze verschillende soorten gaas verkopen wij ook draadkrammen etc.

• Erik
    Review voor Giga-gaas.nl

Goede prijzen, duidelijke website en netjes geleverd op de afgesproken dag. Aanrader wat mij betreft.

• Cyndi
    Review voor Giga-gaas.nl

Goede service, ook al hadden wij zelf het verkeerde product besteld. Snelle respons op mijn vragen en afhandeling.

• Hoe beoordeel je Giga-gaas.nl?

• Jan

slechte service, slechte communicatie

• Hans
    Review voor Giga-gaas.nl

Snel geleverd, goede producten. Eigen bezorgdienst met gezellige, vriendelijke chauffeur!

• Murat
    Review voor Giga-gaas.nl

Product besteld, bevestiging en factuur direct (automatisch natuurlijk) ontvangen per e-mail. Na 3 dagen, zie ik via de track & trace nummer product is verzonden. (Na herhaaldelijke onbeantwoorde e-mails).
    Deze webshop bestaat en is echt, maar ze kunnen werken aan hun communicatie.

• Johan
    Review voor Giga-gaas.nl

Er wordt niet geleverd wat besteld is. Telefoon wordt niet opgenomen. Emails wordt niet op gereageerd. In 1 woord: slecht! Niks bestellen hier!!!!

• Denise
    Review voor Giga-gaas.nl

super service, doen net dat stapje meer, zou dit bedrijf zeker aan willen bevelen

• NH

Quick response and gre

• philip
    Review voor Giga-gaas.nl

Ze kunnen verbeteren door bijvoorbeeld de telefoon op te nemen. En te doen wat er wordt vermeld. (Zelfde dag verzending)

• Luc Bakker
    Review voor Giga-gaas.nl

vanwege de goede prijs kwaliteitsverhouding en de uitstekende service