GlasGigant.nl

GlasGigant.nl

Snel en eenvoudig dubbel glas bestellen.

Op GlasGigant.nl bestel je eenvoudig en snel jouw dubbel glas, beglazingsmaterialen en ventilatieroosters tegen groothandelsprijzen. Je bent dus euro’s voordeliger uit. Hoe meer je bestelt des te meer korting je krijgt. Je glasbestelling wordt op maat geproduceerd en door onze glasfabriek rechtstreeks bij je voor de deur afgeleverd. Zij produceren volgens de CE markering en het KOMO keur. Hierdoor ben je verzekerd van de hoogste kwaliteit. Doe wat vele andere tevreden klanten ook deden, bestel direct en snel op GlasGigant.nl
9,1
Filter 2442 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2318 met beschrijving

• Arjan V
    Review voor GlasGigant.nl

Glasgigant heeft aardige mensen aan de telefoon zitten, echter die hebben weinig invloed op het proces. Ze zijn duidelijk alleen een middenpartij die het glas etc. elders inkopen.

Ik kreeg geen leverdatum, en zodoende tijdens contact met hen gevraagd of men aan kon geven waanneer dit geleverd ging worden omdat ik twee weken in het buitenland zou verblijven. Men zou een aantekening maken en ik zou gecontacteerd worden.

Verder vroeg ik of dit op een bok of los geleverd ging worden. Dit konden ze helaas niet zeggen.

Op de tweede dag van mijn verblijf an de andere kant van de wereld wordt ik gebeld door een chauffeur die het glas al achter de auto op de oprit heeft staan. Dar het gat stormen een dag later heb ik in allerijl mensen moeten regelen om dit te verwijderen.

Als klap op de vuurpijl blijkt de bestelling ook nog verre van compleet. Glaslatten, blokjes kit etc. ontbreekt. Men kan me niet angeven wanneer ik dit geleverd gaat worden, dat gaat men navragen bij "de leverancier"

Kortom, ik zou toch even een deurtje verder kijken.

• a Hendriks

Alles volgens afspraak

• Hoe beoordeel je GlasGigant.nl?

• marcel keijzer

super snel, zoals afspraak

• Abhijeet Jadhav
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

While choosing a glass on the website, In the main menu I had selected 'Double glaze mat glass' but when the final invoice generated then it didn't show the option of 'Mat' hence the glass delivered was 'Plain' glass without Mat.

Dear Abhijeet,

We are very sorry that your order didn't go as expected.

We will contact you as soon as possible.

Kind regards,
    Glasgigant.nl

• Feite van der Wal
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Op tijd en "heel" afgeleverd.

Antwoord van GlasGigant.nl

Wat fijn om te horen. Dat maakt onze dag weer goed!

• W. K.

Glas vlot geregeld.
    Levering niet goed gecommuniceerd, waardoor de opvang fout liep en het glas op rek zonder bericht werd achtergelaten op de stoep!
    Er bleken drie ruiten teveel te zijn geleverd.

• Daniel Wit

Snel en vriendelijke

• Michel

Mooi glas

• Karin
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Ik had verschillende ramen besteld, het dubbelglas raam was afwijkend van de opgegeven maat, dus we moesten in het kozijn aanpassen, heel vervelend, hij week ook af van de sticker met maten van glasgigant. Verder procedure en ophalen allemaal prima, stond ook snel klaar trouwens

• Harry de Mul
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Levering was in 1 keer goed. Wel ontbraken de stickers waarop de buitenzijde aangegeven werd. Maar met de vlammen methode was dit zo opgelost.

• Bouwbedrijf EnBee
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Snel en accuraat met aankoop

• Jose M Sole
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Goed geholpen bij een probleem bij een glas. Snel en professioneel geholpen.

• Allard Nicolai
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

lange wachttijd maar service is oke

• jurgen Banda
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Makkelijk bestellen zonder poespas. Duidelijke uitleg over het bestellen. Een behoorlijke snelle en keurige levering. Hartelijk bedankt Glasgigant !!

• dick de ruijter

Goed op tijd en advies

• Jan Hovestad
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Super begeleiding, ik had een verkeerde ruit besteld en dat werd opgemerkt en ik werd daarover gebeld, en kon zodoende de goede bestellen.
    In een woord geweldig?

• Oliver

+ Snelle levering
    - Ribbelige snijranden
    - Randbewerking wel besteld, niet toegepast
    - Kleine vlekken in de spiegel
    - Geleverd zonder bescherming

Beste Oliver,
    Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas hebben we hierover verder geen bericht ontvangen je. Je hebt het ordernummer vermeld en we zullen dan even contact met je opnemen.

• Inge Röber
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

De bezorger was echt een schat! Heel behulpzaam, heel sociaal! Ik zou meer glas bestellen als hij het kwam leveren!

O en het glas is ook top hoor!

• Paul
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Goede kwaliteit en goede prijs-kwaliteit verhouding. Levertijd wat aan de lange kant.

• Stefglas
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Prima bestelling en levering. Kwaliteit uitstekend en door op maat gemaakt makkelijk te installeren. Scheelt een hoop!