GlasGigant.nl

GlasGigant.nl

Snel en eenvoudig dubbel glas bestellen.

Op GlasGigant.nl bestel je eenvoudig en snel jouw dubbel glas, beglazingsmaterialen en ventilatieroosters tegen groothandelsprijzen. Je bent dus euro’s voordeliger uit. Hoe meer je bestelt des te meer korting je krijgt. Je glasbestelling wordt op maat geproduceerd en door onze glasfabriek rechtstreeks bij je voor de deur afgeleverd. Zij produceren volgens de CE markering en het KOMO keur. Hierdoor ben je verzekerd van de hoogste kwaliteit. Doe wat vele andere tevreden klanten ook deden, bestel direct en snel op GlasGigant.nl
9,1
2.315 klantbeoordelingen
Filter 2289 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2165 met beschrijving

• Lies Buddingh

Goede service

• M. van Ginkel
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Prima verzorgd. Helaas door drukte een week later, maar van tevoren wel even een belletje of ik thuis was. Prima!

• Hoe beoordeel je GlasGigant.nl?

• Ul Schenkers
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Op tijd , was het wachten waard ,goede uitleg op de site ,past precies svheelde mij weer stookkosten.

• MARTIN SCHIMMEL
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Mijn bestelling werd binnen een wk bezorgd dankzij een medewerker die spoed aan mijn bestelling gaf. Zeer tevreden over dit. Alleen het tijdvak van bezorgen is erg groot (de hele dag), zou gebeld worden door de chauffeur als hij in aantocht was, maar dat is niet gebeurd.

• Jack van Deur
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Website is erg duidelijk. Prijzen zijn helder . Ik hou ervan wanneer ik op een website kom en ik weet meteen waar ik prijstechnisch aan toe ben. Immers moet je bij de super ook niet eerst naar de kassa om te vragen wat een product kost. Bestelprocess invoeren van de maten, het on voor mij niet beter. Door omstandigheden duurde het meer dan twee maanden voor ik de glasbok kon leegmelden . Daar deden ze niet moeilijk over. Dat leegmelden gaat trouwens ook heel makkelijk.

• Cees Guijt
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Op afgesproken datum gekregen wat ik besteld heb goede tips gekregen, en aardige verkoper met antwoorden waar je wat aan hebt

• Sander Hulspas
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Fantastisch telefonisch te woord gestaan door professionele medewerker. Een ruit verkeerd geleverd na 1 belletje, binnen 1 week de juiste ruit afgeleverd.

• Pieter Versteeg
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

Driehoekig stuk gehard glas besteld, dat kon niet overal! Prima prijs en prima service.

• frank regts

Goed en makkelijk

• Hans van der Mark
    Geverifieerde klant van GlasGigant.nl

vooral fijn dat je de datum van levering bij de bestelling kunt vastleggen ...top