Glasdiscount.nl

Glasdiscount.nl

Glasdiscount is een webshop dat een breed
assortiment aan maatwerk glasproducten
aanbied, voor zowel consumenten als bedrijven.
isolatieglas binnendeuren douchedeuren
8,8
Filter 1610 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1603 met beschrijving

• RHH van Hof
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Prima product en snelle levering.

• J. Ammer

Desint

• Hoe beoordeel je Glasdiscount.nl?

• Gilbert
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Snelle verzending, ik had alleen graag een montagehandleiding ontvangen.

• S van klingeren
    Review voor Glasdiscount.nl

Mijn bestelling was snel verzonden , deze was beschadigd door de bezorgservice na telefonische contact en mail stuurt glasdiscount een nieuwe super service dankjewel vriendelijke groet s.van klingeren

• Fred Ronitz
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Vlotte levering, ik kon het karwei snel afmaken

• Herman

Makkelijk en snel

• thomas stijf
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

al meerdere keren een glasbestelling gedaan. goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering, wijzigen van leverdatum was geen probleem.

• H Van Leusden
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

het zou makkelijk zijn als er een gebruiksaanwijzing bij zat

• Hans Heijnen
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Bestelling gedaan en niet ontvangen wat er als beschrijving stond. Hierna een mail gestuurd en doorgegeven wat er niet klopte. Hierop netjes een antwoord gekregen. Waarbij men een nieuw levering met het gewenste zouden sturen. Na enkele weken pakje gekregen. En je raad het al. Weer niet goed. Nou ik geef het op hoor!!!

• Russell De Silva

Goed geholpen, uitstekende service

• Marcel
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Een redelijk grote bestelling gedaan met een totaal van 16 ruiten en toebehoren. Het is echt een gemiste kans dat je geen referentie per regel (bijv een naam van de kamer van de ruit) kunt meegeven. Dat zou echt veel eenvoudiger zijn de levering te controleren en de ruiten naar de juiste pkek te brengen.

• Aad Marrewijk

Alles was prima in orde

• Rob van der Tweel
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Prima prijzen, keurige aflevering, duidelijk voor gebruik met prima stickers, goed te verwerken

• Robin Visch
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Goed gereedschap en de helft goedkoper als dan bij een ijzerhandel

• Dirk Visser
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Perfect geregeld en super vlot en niet te duur☝🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😃

Antwoord van Glasdiscount.nl

Beste Dirk, goed om te horen alles vlot is gegaan en we u naar wens hebben kunnen helpen. Vriendelijke groet, Team Glasdiscount.

• Cornelis Goud
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Goede service en een hele snelle levering.

Antwoord van Glasdiscount.nl

Beste Cornelis, dank je wel voor deze mooie review. Vriendelijke groet, Team Glasdiscount.

• Bijvoorbeeld Holding BV Marc van der Aart
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Levering telkens prima. Ook klantenservice werkt goed.

Antwoord van Glasdiscount.nl

Beste Marc, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en leveringen. Vriendelijke groet, Team Glasdiscount.

• S.K.B
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Ik heb onlangs een staaltje spiegel besteld bij Glasdiscount en ik ben zeer tevreden over de service. De bestelling werd snel en netjes geleverd, precies zoals beloofd. Het staaltje is van hoge kwaliteit en geeft een goed beeld van wat ik kan verwachten voor mijn uiteindelijke bestelling. Topservice, zeker een aanrader!

Antwoord van Glasdiscount.nl

Beste S.K.B. hartelijk dank voor deze mooie review, fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en produkten. Graag tot de volgende keer bij Glasdiscount. Vriendelijke groet, Team Glasdiscount.

• Jan Van Duinkerken

Zeer meedenkende klantenservice

Antwoord van Glasdiscount.nl

Beste Jan, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de door ons geboden servive.
    Vriendelijke groet, Team Glasdiscount.

• Jde Boer
    Geverifieerde klant van Glasdiscount.nl

Snelle levering en correcte levering

Antwoord van Glasdiscount.nl

Beste J de Boer, hartelijk dank voor deze fijne review. Graag tot ziens bij Glasdiscount. Vriendelijke groet, Team Glasdiscount.