Glaskunst Art
Welkom in de wereld van tijdloze schoonheid, of het nu om klassieke of juist om hedendaagse glaskunst gaat. Bij Glaskunst Art vindt u het zuiverste glas & kristal uit Leerdam, Zweden & Tsjechie.
Alles wat u in ons aanbod tegenkomt is ambachtelijk vervaardigd. Bekijk snel de grootste collectie glas & kristal op de website van Glaskunst Art.

• Arend

Mooie producten

Antwoord van Glaskunst Art

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Geniet van uw aankoop, en graag tot de volgende keer!

• Piet
    Geverifieerde klant van Glaskunst Art

Prachtige vaas, snelle levering en uitstekend verpakt. Aanrader.

• Hoe beoordeel je Glaskunst Art?

• Ellie Verhoef
    Geverifieerde klant van Glaskunst Art

Super artikel en super service

Antwoord van Glaskunst Art

Hartelijk dank voor uw bestelling & review, en graag tot een volgende keer.

• Paul
    Review voor Glaskunst Art

Prachtig item, degelijk verpakt, super snel verzonden, gratis poetsdoek erbij! Fijne after sales.

Antwoord van Glaskunst Art

Hartelijk dank voor uw bestelling en uw fantastische review!

• Jannie
    Review voor Glaskunst Art

Prachtig glascadeau van Ozzaro gekocht. Deze werd geheel naar wens gratis gegraveerd en binnen 3 dagen bezorgd.

Ruim op tijd, prima product, prima service, kortom prima bedrijf!

• Piet Zomers
    Review voor Glaskunst Art

Prachtig glasobject van Kosta Boda besteld. Hierbij heb ik gekozen voor betaling achteraf.

Wegens de waarde van het object werd deze samen met mijn factuur keurig binnen 2 dagen bij mij thuis afgeleverd in Amsterdam door de eigenaar van Glaskunst Art zelf!

Alles dik in orde, kom hier snel weer.

• C.H.W.M. Post
    Geverifieerde klant van Glaskunst Art

Het gekochte glasobject (Kosta Boda) was bijzonder prachtig, maar de levering duurde veel te lang, bijna 7 weken en ik heb er wel 4 of 5 keer voor moeten bellen en de administratieve afhandeling (factuur) was ook niet geweldig, maar daar hebben ze zichzelf mee, want bij een niet correcte factuur wordt niet uitbetaald.

Geachte heer/mevrouw,

Het is mij bekend dat deze recensie al een tijdje geleden is geplaatst.

Toch willen we u bij deze aangeven dat wij het ontzettend jammer vinden dat u de ervaring met ons als (vrij) slecht heeft ervaren, ondanks het feit dat we met u gecommuniceerd hebben omtrent de reden van de leveringsvertraging. Daarnaast hebben wij u gemeld dat ons factuurprogramma haperde. Na het oplossen van dat probleem hebben we u een 100% goede factuur gestuurd.

Normaliter krijgen we louter positieve beoordelingen. Van een minder positieve recensie zoals deze kunnen we echter heel veel leren.
    Dit hebben wij met beide handen aangegrepen om onze service te verbeteren.

We willen u dan ook hartelijk danken voor deze review.

Mark

• Eric Meijer
    Geverifieerde klant van Glaskunst Art

Een vaas besteld en bij levering bleek dat er gebruikssporen in de vorm van krassen op de vaas zaten. Hier Glaskunst per mail over geinformeerd. Per omgaande werd excuus aangeboden en gemeld dat dit zeker niet de bedoeling was. Glaskunst is zelf naar mijn adres gekomen met twee andere exemplaren van het zelfde model, waarvan ik de mooiste mocht uitkiezen voor het ruilen. Dat is wat ik noem een service die boven alle verwachting uitstijgt. Deze firma beveel ik dan ook zeker aan.

• Paul Kop
    Geverifieerde klant van Glaskunst Art

Er was een probleem vanuit de leverancier uit Zweden hetgeen door hen uitstekend is opgelost waardoor er geen vertraging is opgetreden.

• Mathijs
    Review voor Glaskunst Art

Ik was op zoek naar een Loranto object, Royal Glaskunst had deze in het assortiment maar niet op voorraad. Via mail gevraagd of deze nog leverbaar was en binnen een paar uur antwoord dat deze bij de leverancier op voorraad was en evt. binnen 3 tot 4 dagen opgestuurd kon worden. Direct besteld en na 2 dagen was het object al binnen. Geweldige service en levering, dus zeker een aanrader!!

Antwoord van Glaskunst Art

Hartelijk dank voor uw leuke review!