Glasplaatjes.nl

Glasplaatjes.nl

Dé specialist in onzichtbare bescherming. Gratis verzending binnen Nederland!

✅ Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
9,0

• Janneke

Betaalbaar goed hoesje. Snel geleverd

• Charlotte Schute
    Review voor Glasplaatjes.nl

Ik ben enorm tevreden over de klantenservice van dit bedrijf! Mijn bestelling duurde wat langer waardoor ik wat onzekerheid kreeg over of mijn pakketje nog wel in mijn brievenbus terecht zou komen. Toen ik via de mail contact opnam met de klantenservice kreeg ik naast een snelle reactie ook nog eens ontzettend goede hulp. Omdat het wat langer duurde dan normaal hadden ze meteen voor de zekerheid het pakketje gewoon opnieuw naar mijn adres gestuurd en continu contact gehouden. Het probleem bleek achteraf bij post NL te liggen, en niet eens bij glasplaatjes, maar ze pakte het heel goed op. Ik ben erg tevreden en zou zo weer wat bestellen! :)

• Hoe beoordeel je Glasplaatjes.nl?

• M
    Review voor Glasplaatjes.nl

Klacht ingediend over mijn beschermlaag en de klantenservice was erg vriendelijk en begrijpelijk en ze hebben het opgelost!
    Ik had hiervoor een slechte review maar ben er echt blij mee met de nazorg van producten en manier van omgaan met klanten.
    Respect, bedankt!

• Alwien
    Review voor Glasplaatjes.nl

Top winkel👍Snelle en nette service

• Jan
    Review voor Glasplaatjes.nl

Snelle levering, product volgens omschrijving. Prima verhouding prijs/kwaliteit

• Arthur De jagher
    Review voor Glasplaatjes.nl

Snelle service en goede prijzen

• Hermine Tinneveld

Snel geleverd

• Dennis
    Review voor Glasplaatjes.nl

Snelle verzenging en product zoals verwacht.

• Mila
    Review voor Glasplaatjes.nl

Snelle levering, uitstekend klanten service!

• Fardau
    Review voor Glasplaatjes.nl

Glasplaatje was helaas kapot geleverd. Een berichtje gestuurd, binnen een dag reactie dat ze een nieuwe op zouden sturen! Top.