Glass and More

Glass and More

webwinkel met zelfgemaakte sieraden van glas, natuursteen, epoxy. Ook maak ik herinneringssieraden of objecten in de vorm van een Hemeltraan.
De zekerheden van https://www.glassandmore.eu
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Elk sieraad of glaswerk is met veel liefde samengesteld. Het is zo mooi om van je hobby, je passie, je werk te maken. Ik vind het heerlijk om een hanger voor iemand op maat te maken. Het is vaak een uitdaging om precies die wens van een klant te verwoorden in een mooie hanger of glasobject. Ik probeer steeds weer nieuwe technieken of materialen uit om iets unieks te kunnen bieden. Sinds kort hoort het samen maken van een glasherinnering ook tot de mogelijkheden, hoe mooi om van een herinnering iets tastbaars te maken.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020