Glazennagelvijl.nl

Glazennagelvijl.nl

Deze webwinkel is gespecialiseerd in glazen nagelvijlen. Wij importeren de glazen vijlen zelf uit Tsjechië, uit de streek Bohemen. Hier worden deze vijlen al decennia lang gemaakt en nog steeds door ontwikkeld en verfijnd. Daarom staan deze Tsjechische vijlen goed bekend. Deze nagelvijlen zijn slijtvast. De levensduur van Tsjechische glasvijlen is levenslang in tegenstelling tot glazen vijlen uit bijvoorbeeld China. Deze worden enkel aan de oppervlakte geruwd, waardoor ze kunnen slijten.

Voor onze nagelvijlen werken wij samen met meerdere fabrikanten en wij gaan zelf ook regelmatig naar Tsjechië om te zorgen dat de nagelvijlen de beste kwaliteit hebben!
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 76 met beschrijving

• Jantje Talen
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

De vijl was binnen een dag stuk, kreeg direct nieuwe toegestuurd. Goede services. En snelle levering.

• Mariet Apperloo
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Goede vijlen, leuke decoratie en met mooie opbergetui. Kan weer jaren vooruit.

• Hoe beoordeel je Glazennagelvijl.nl?

• Polak
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Goeie kwaliteit en snelle levering. Wel jammer dat er geen apart hoesje voor de vijl is te bestellen. Vijl wordt geleverd in blisterverpakking. Is niet geschikt om mee te nemen in je tas.

• C.F. Jipping

goed en snel bezorgd

• joke Ewolds
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

mooie vijlen en leuke webshop

• Hennie Bloem

Mooi artikel
    Werkt als een tierelier

• Ulrich Geimer
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Zeer snelle levering. Goed verpakt.

• Lia Faes
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Snelle levering, al gooide postnl roet in het eten….

• d den hartog
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

was n vijl kapot gegaan tijdens de post. werd snel en netjes opgelost. heel fijn.

• Maria de Man-Lamers

Zeer snelle afhandeling.