Glazennagelvijl.nl

Deze webwinkel is gespecialiseerd in glazen nagelvijlen. Wij importeren de glazen vijlen zelf uit Tsjechiƫ, uit de streek Bohemen. Hier worden deze vijlen al decennia lang gemaakt en nog steeds door ontwikkeld en verfijnd. Daarom staan deze Tsjechische vijlen goed bekend. Deze nagelvijlen zijn slijtvast. De levensduur van Tsjechische glasvijlen is levenslang in tegenstelling tot glazen vijlen uit bijvoorbeeld China. Deze worden enkel aan de oppervlakte geruwd, waardoor ze kunnen slijten.

Voor onze nagelvijlen werken wij samen met meerdere fabrikanten en wij gaan zelf ook regelmatig naar Tsjechiƫ om te zorgen dat de nagelvijlen de beste kwaliteit hebben!
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 26 met beschrijving

• Francien Riemens
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Goede en betrouwbare webwinkel. Snelle levering. Artikel in goede staat ontvangen.

• St Nekeman
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Doen wat ze beloven, goede informatie en binnen een dag was mijn bestelling binnen en alles was zeer goed verpakt. In een woord: KLASSE

• Hoe beoordeel je Glazennagelvijl.nl?

• Yana Timina

Mooie spullen

• G. de Groot
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

snelle goede service, duidelijke site

• Corina
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Duidelijke website, goede producten en prima levering. De volgende dag had ik mijn twee vijlen al in huis. Ze waren goed verpakt. Ik gebruik ze met heel veel plezier.

• Esther Heerbaart
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

De winkel is misschien wel oké maar de glazen voetvijl die ik gekocht heb is waardeloos. Echt zonde van die 15 euro

Antwoord van Glazennagelvijl.nl

Geachte klant,

Het is spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met de glazen voetvijl, die u bij ons gekocht heeft. Mogelijk zouden wij u een oplossing kunnen bieden, afhankelijk wat het probleem is.

Ik persoonlijk had het wel fijner gevonden dat u eerst contact met ons opgenomen had, voordat u deze beoordeling negatief ingevuld had. Dan hadden wij het probleem wellicht sneller voor u kunnen oppakken.

Mocht u nog een oplossing wensen, dan hoor ik graag van u.

Marijke van der Molen

• H.W. Grootelaar-Meijer
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

De nagelvijl is van zeer goede kwaliteit en de levering super snel.

• MCW Zuijderhoff
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Vlotte aflevering en goed verpakt

• Maria Kwakman
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Goede produkten, snel geleverd.

• Carine Puts
    Geverifieerde klant van Glazennagelvijl.nl

Problemen gehad met de betaling maar door vlotte communicatie was dat meteen opgelost.