Glazenschilderijen.nl

Glazenschilderijen.nl

✔ Welkom bij de specialist in originele en schitterende glasschilderijen. ✔ Kies uit onze brede collectie of zet jouw eigen foto op glas. ✔ Prachtige fotokunst; perfect geschikt voor elk interieur!
Filter 796 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 776 met beschrijving

• Anna Van der Weyden
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Goede levering en een prachtig glasschilderij heel blij mee 👍

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Zeer bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te horen dat je het glasschilderij prachtig vindt - daar doen we het natuurlijk voor. Veel "kijkplezier" met je glasschilderij!

• Ellie ZIJLSTRA
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Giede service, snelle levering en goed contact, ook met de bezorgers

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor jouw beoordeling! Het altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Geniet van je glasschilderij en graag tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Glazenschilderijen.nl?

• Cath
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prachtige schilderijen, verwachte kleuren .

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met beide glasschilderijen. Graag tot een volgende keer!

• Elys Regina Primo de Sousa
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Haha e um pouco grande 😊mais e um quadro muito bonito 😍

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review. We moesten het eerst even vertalen ("Haha het is een beetje groot, maar het is een mooie foto"), maar goed om te horen dat je het schilderij mooi vindt! We zien je graag bij ons terug.

• Karel De Jongh
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Netjes gelevert als afgesproken en goed ingepakt , wij zijn zeer tevreden prachtig schilderij.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je het glasschilderij prachtig vindt - daar doen we het voor. Geniet ervan en graag tot een volgende keer.

• Bjorn Schrauwen

Mooi product

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor de 5-sterrenreview. We zijn blij dat je tevreden bent.

• J. De Haan
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prachtig glasschilderij. Ook nog contact gehad via de whatsapp ivm een Sepia uitvoering. Keurig antwoord en snel, zelfs een voorbeeld foto gekregen. Toch voor de kleurenfoto gegaan. Ophangsysteem ook super.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Veel dank voor deze positieve review! Ontzettend fijn om te horen dat je het glasschilderij prachtig vindt. En dank voor het compliment over het persoonlijke contact. We zien je graag bij ons terug!

• Hilbert Boxem
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Uitstekende beschrijving, mooi glasschilderij op maat gemaakt, kan iedereen dit aanbevelen !!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wat een enthousiaste beoordeling en aanbeveling. Beter kunnen wij natuurlijk niet wensen. Graag tot een volgend schilderij :-)

• M.S van Meel
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Netjes verpakt en goed geleverd zeer te vreden

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan.

• Henk
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prima service. Nadat we het schilderij hadden besteld werden we teruggebeld omdat ik had aangegeven dat het schilderij boven het bed kwam te hangen. En men vond het niet zo'n goed idee om glas boven je hoofd aan de muur te hangen. Desondanks toch gedaan omdat de bevestiging perfect in een stevige muur zit. Prima aftersale dus ook.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn om te horen dat de bestelling naar tevredenheid is verlopen. En dank voor het compliment over de service. Graag tot een volgende keer.

• Inge Koolen
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Ze willen problemen meteen tot volle tevredenheid oplossen. Al met al mooie schilderijen en top service.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review en goed te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren!

• Henk Schoonbeek

Snelle levering, duidelijke communicatie. Top

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wij willen je bedanken voor je review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over je bestelling!

• Anne-Marie Joosse
    Review voor Glazenschilderijen.nl

De glazenschilderijen zien er precies zo uit als op de website. Mooie kwaliteit voor een goede prijs !

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je positieve review. Fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit van beide glasschilderijen! Geniet ervan!

• FransHens
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Álles korekt en duidelijk geleverd

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor de 5-sterrenreview. We zijn blij dat je tevreden bent.

• Manuel Sparreboom
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Nog mooier dan op de foto
    Kwaliteit, snelle levering zeer stevig verpakt
    Helemaal goed

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je beoordeling! Super om te lezen dat het je verwachtingen heeft overtroffen. Graag tot ziens!

• Marit
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Heel blij met mijn glasschilderen met eigen foto's! Service een 10. Telefonisch contact vanuit de klantenservice om mijn wens uit te kunnen voeren en het resultaat mag er zijn. 2 speciale foto schilderijen boven de bank. Ik ben blij dat het gelukt is, echt glas is zoveel mooier dan plexiglas wat elders wordt aangeboden.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Veel dank voor deze positieve review! Ontzettend leuk om te horen dat de maatwerk glasschilderijen voldoen aan jouw verwachtingen. En dank voor het compliment over de service. Veel "kijkplezier"!

• gerrie
    Review voor Glazenschilderijen.nl

De potretten op het glas zijn heldervan kleur, de afwerking prima en de verpakking is optimaal. Een aanrader dus.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Veel dank voor deze positieve review! Ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met de afwerking en de kleuren van alle glasschilderijen. We zien je graag bij ons terug!

• F.G. van Immerseel
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Goede prijs, en goed afgeleverd

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je positieve review! Graag tot een volgende keer.

• Joyce Luscuere Janson

Prachtig schilderij!!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Kijk, daar worden we blij van! Geniet ervan en graag tot een volgende keer.

• Merlinde
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Correcte levering. Super duidelijke handleidingen i.v.m. verzending en ophangen schilderij. Heel mooi schilderij. Zeer tevreden.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Fijn om te horen dat je het glasschilderij heel mooi vindt! En dank voor het compliment over de verzendinformatie en de ophanginstructie. Graag tot een volgende keer.