Glazenschilderijen.nl

Glazenschilderijen.nl

✔ Welkom bij de specialist in originele en schitterende glasschilderijen. ✔ Kies uit onze brede collectie of zet jouw eigen foto op glas. ✔ Prachtige fotokunst; perfect geschikt voor elk interieur!
Filter 852 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 832 met beschrijving

• Hubet Van Landegem
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Perfecte en correcte levering van de glasschilderij.

• Marco

Vlotte en goede service

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Geniet van je glasschilderij en graag tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Glazenschilderijen.nl?

• Robin Pieete
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Netjes verpakt. Ben er super blij mee

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Fijn om te horen dat je super blij bent met het glasschilderij! Geniet ervan!

• Jolanda Bremer
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Mooi schilderij en goede service

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor de 5-sterrenreview. Goede kwaliteit en service, dat is waar we voor staan. Wij zijn blij dat je dit ook zo ervaren hebt.

• Anita
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Mooie kleuren en goede service!!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Kijk, daar worden we blij van! Bedankt voor de waardering! Graag tot een volgende keer.

• Peter

Kwaliteit!
    Wat een wauw- gevoel. De kleuren spatten er van af. Het ophangen is heel eenvoudig door het goede ophangsysteem. Echt heel gaaf!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je 5-sterren review. Mooi om te horen dat je blij bent met het kleurrijke resultaat! Fijn dat het ophangen gelukt is. Geniet ervan!

• Astrid Van der Ven
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Mooi glasschilderij snelle levering. Heel blij mee

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review en goed om te horen dat je het schilderij mooi vindt! We zien je graag bij ons terug.

• Hennie Bouwhuis
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Ophang systeem is waardeloos is los gelaten en tien kapot gevallen.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Als eerste, dit is wel even schrikken. We hebben telefonisch gesproken over je review en daarbij werd duidelijk dat de situatie toch iets anders ligt dan verwacht. Je hebt aangegeven dat je de ophanginstructies niet hebt gelezen en gevolgd, waardoor je ook niet het volledige ophangsysteem hebt gebruikt en het schilderij naar eigen inzicht (en daarmee verkeerd) hebt opgehangen. Hierdoor is helaas het schilderij van de muur gekomen. Zoals je tijdens ons gesprek hebt erkend, is dit helaas het gevolg van je eigen handelingen. We betreuren ten zeerste dat dit is gebeurd, maar we vinden het niet juist dat jouw beoordeling suggereert dat de schuld bij ons ligt. Wij vinden het belangrijk dat klantbeoordelingen een eerlijk en volledig beeld geven, vandaar deze aanvullende toelichting.

• S I Ignacio
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Mooie schilderij ik ben super blij mee, messchien nog een aankoop doen maar dat komt nog!
    Mvg

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je enthousiaste review! We vinden het leuk om te horen dat je super blij bent met het glasschilderij - daar doen we het voor. Wellicht tot de volgende aankoop :-)

• Anneloes Bos
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Goed verpakt en heel bezorgd ! Top!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je review. We besteden veel zorg aan een extra stevige verpakking, dus fijn dat dit ook positief ontvangen wordt. Geniet van je glasschilderij!

• Ruben Hammett
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prachtige schilderijen. Iedere cent waard !

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Een betere aanbeveling dan dit kunnen wij bijna niet wensen :-). Veel plezier met je glasschilderijen en we zien je graag bij ons terug!

• Gino Pattipawaej
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Snele levering. Bezorgdatum zonder enige moeite kunnen aanpassen. Klantvriendelijk bezorger. Schilderij is fantastisch, ben er zeer tevreden mee.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor deze uitgebreide review! Ontzettend leuk om te horen dat je zeer tevreden bent met het glasschilderij en de bezorging daarvan! Veel plezier met je aankoop!

• Willie Donkelaar
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Nete levering goed product.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je positieve review! We zien je graag bij ons terug!

• S. Lelieveld
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Wat een service! Er werd snel gereageerd op de mails, er werd meegedacht en er werden eerlijke meningen gegeven vanuit glasschilderij.nl.
    Twee foto's in kleur zijn omgezet naar zwart-wit en 1 foto is op 1 plekje bewerkt op aanvraag. Dit alles voor nog steeds dezelfde prijs.
    We hebben nu 2 prachtige foto's als glasschilderij hangen in de woonkamer, waar we erg blij mee zijn!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Veel dank voor deze positieve review! Ontzettend leuk om te horen dat beide maatwerk glasschilderijen voldoen aan jullie verwachtingen. Dank voor het compliment over het persoonlijke contact. Daar doen we het voor als Glazenschilderijen.nl. Veel "kijkplezier"!

• Nvt

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review en goed te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren!

• WN de wit
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Super mooi product. Levering was niet super snel, maar wordt custom made gemaakt. Al met al uitstekend.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Fijn om te horen dat je het glasschilderij super mooi vindt! Geniet ervan en graag tot een volgende keer.

• Dineke
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prachtig glasschilderij. Een aanwinst voor onze woonkamer. Eenvoudig te monteren. Heb er nog één besteld. En ik wil de vriendelijke chauffeur/bezorger die het schilderij afleverde nog een compliment geven.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Kijk, daar worden we blij van! Bedankt voor de tweede bestelling! We zijn ermee bezig :-)

• Carla
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Wij zijn nog steeds zo blij met ons glasschilderij ,de kleuren zijn zo mooi een sierraad aan de wand.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wat mooi geformuleerd: "een sieraad aan de wand"! En wat fijn om dit te horen. Veel "kijkplezier" met jullie glasschilderij! En graag tot een volgende keer.

• Yvonne Sloof-Rosdorff
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Fantastisch mooi glasschilderij! Perfect verpakt en goede ophangingsbeschrijving.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Fijn om te horen dat je het glasschilderij fantastisch mooi vindt! En dank voor het compliment over de ophanginstructie. Graag tot een volgende keer.

• W Thomissen
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Mooi op tijd geleverd en goed ingepakt.
    Schilderij was in werkelijkheid mooier dan de afbeelding op internet

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wat fijn dat je tevreden bent over het glasschilderij en de wijze van levering. Bedankt voor de goede review en veel plezier met je glasschilderij!