Glazenschilderijen.nl

Glazenschilderijen.nl

✔ Welkom bij de specialist in originele en schitterende glasschilderijen. ✔ Kies uit onze brede collectie of zet jouw eigen foto op glas. ✔ Prachtige fotokunst; perfect geschikt voor elk interieur!
Filter 775 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 755 met beschrijving

• Ingrid
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Schitterend rond glazenschilderij, goede kwaliteit, een aanwinst voor mijn woonkamer.
    Snelle levering en goed beschermd verpakt. Ik ben helemaal happy met glazenschilderijen.nl de volgende keer bestel ik hier weer.

• A. van der Veer
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Snelle levering schilderij is als verwacht

• Hoe beoordeel je Glazenschilderijen.nl?

• Leonie
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Goede duidelijke service en een prachtig schilderij!

• Marco Thomissen
    Review voor Glazenschilderijen.nl

De schilderij is heel mooi en opsturen van dit bedrijf was heel goed ingepakt. Echt tevreden

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je review. We besteden veel zorg aan een extra stevige verpakking, dus fijn dat dit ook positief ontvangen wordt. Geniet van je glasschilderij!

• Annemarie Visschedijk

Snelle en zorgvuldige levering

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review! Fijn te horen dat alles naar wens is gegaan.

• Wim
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prima service en wat wij fijn vonden, we werden goed op de hoogte gehouden. Top

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat onze communicatie en service je zo goed bevallen is. Geniet van het resultaat aan de muur!

• Latif Ammouri

Mooie prijzen,goed kwaliteit,bedankt

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je compliment over de kwaliteit van de glasschilderijen! Fijn om te horen.

• Ria
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Het Uilenschilderij is nog mooier dan ik dacht. Veel complimentjes gehad.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Hartelijk bedankt voor de review. Mooi om te zien dat je complimentjes krijgt op het glasschilderij! Graag tot een volgende keer.

• Math Wijnen
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Glasschilderij is mooi en zoals op de foto. Wat wel vriendelijker van toon mag zijn is het mailverkeer inz. voor de deur achterlaten of boete indien niet thuis. Stuur dan het pakket alleen naar een afhaalpunt, de klant heeft toch al betaald.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Fijn om te horen dat je het glasschilderij mooi vindt! Voor XL-formaat glasschilderijen hebben wij een specifieke bezorgdient die rechtstreeks van ons bij de klant levert. Dat betekent dat er geen afhaalpunten zijn (wat ook gegeven het grote formaat niet wenselijk is in onze ogen). Jouw feedback over de toon in de e-mail herkennen wij niet direct, maar wij gaan dit zeker bekijken. Veel plezier met je aankoop!

• HWP Timmer-Aarts
    Review voor Glazenschilderijen.nl

goede service, prima verpakt, en goed ophangsysteem

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review. Het altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer!

• Martin Schrievers
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Goeie service goed geholpen mooie prijzen prima contacten

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat onze persoonlijke service je zo goed bevallen is. We zien je graag bij ons terug!

• Paula Beumer
    Review voor Glazenschilderijen.nl

De levering duurde wat lang, maar gezien de ophangbeugels achteraf logisch. Prachtig uitgevoerd glasschilderij van echt zwaar glas. De afbeelding heeft de zon in zich. Als de echte zon erop staat wordt het een blik door een raam, naar een prachtig strand vol zon!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor jouw beoordeling! Elk glasschilderij wordt op maat gemaakt en wij werken niet met een voorraad. Dat bepaalt de levertijd. Fijn dat het het wachten waard was :-). We zien je graag bij ons terug!

• Ellie Aarts
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Heel tevreden prachtig schilderij .ben er zo erg blij mee .en super goed ingepakt ,ophanging erbij .tevreden klant .gr Ellie Aarts

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor deze uitgebreide review! Ontzettend leuk om te horen dat je blij bent met het glasschilderij en de levering daarvan! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag bij ons terug!

• Frank Van der Starre
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Goed verpakt , netjes afgeleverd en top schilderij. Makkelijk om op te hangen !!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Veel dank voor deze positieve review! Ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met het glasschilderij en de wijze van ophangen. Graag tot een volgende keer!

• Will Westerling
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Geweldige service schilderijen zijn boven verwachting en perfect verpakt en keurig bezorgd

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met beide glasschilderijen en de service (communicatie, bezorging, verpakking, etc) eromheen. Graag tot een volgende keer!

• Corrie Strik
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Alles prachtig volgens planning geleverd.Duidelijke berichtgeving omtrent productie en levertijd.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review en goed te horen dat je onze communicatie als prettig hebt ervaren! We zien je graag bij ons terug!

• Be Wassink

Geweldige service!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wij willen je bedanken voor je review! Wij zijn blij om te horen dat je helemaal tevreden bent over de service!

• Marianne Dumont
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Alles werd keurig verpakt en mooi op tijd geleverd. Ziet er prachtig uit.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

We zijn blij om te horen dat je het glasschilderij prachtig vindt - daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer!

• Fred La Bree

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je beoordeling. Fijn om te horen!

• Gino De Caluwe
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prachtige foto op glas. Zeer tevreden. Snelle levering met alles erbij om op te hangen. Heel goede en hulpzame medewerkers ((vooral Remco) die alles in het werk heeft gesteld om ons een echte eyecatcher te bezorgen.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Super dank voor deze mooie aanbeveling en leuk om te horen dat je zeer tevreden bent met het glasschilderij! Daar doen we het allemaal voor! Veel "kijkplezier" met je glasschilderij!