Glazenschilderijen.nl

Glazenschilderijen.nl

✔ Welkom bij de specialist in originele en schitterende glasschilderijen. ✔ Kies uit onze brede collectie of zet jouw eigen foto op glas. ✔ Prachtige fotokunst; perfect geschikt voor elk interieur!
Filter 185 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 165 met beschrijving

• Alex Van Kooij
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Heel mooi glazen schilderij in het echt nog mooier en op tijd geleverd top service

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je zeer positieve review. Fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en het resultaat! Geniet ervan!

• Karel Hoekstra
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Duidelijke informatie,mooi product,goede aflevering.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je enthousiaste review! Graag tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Glazenschilderijen.nl?

• Esther
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Top ingepakt, fijn op de hoogte gehouden wanneer het kwam, makkelijk te veranderen van leveringsdag. Goede eerste ervaring, tweede schilderij is besteld!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Kijk, daar worden we blij van! Bedankt voor de tweede bestelling! We zijn ermee bezig :-)

• Ingrid Erven

Resultaat van foto op glas erg mooi. Binnen 3 weken thuis bezorgd

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Fijn om te horen dat je blij bent met het maatwerk glasschilderij! Het is ook een schitterende foto. Geniet ervan en graag tot een volgende keer!

• Sylvia Montijn
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Snelle levering goed verpakt! En mooie kwaliteit.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wat fijn dat alles naar wens is gegaan! Geniet van je glasschilderij!

• Danny Gijsman
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Snel contact als je vragen hebt, mooi product!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je (5 sterren) review! Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent.

• Anouk
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Super blij met mijn schilderij en zeer tevreden over de service! Persoonlijk contact waardoor ik veel vertrouwen had in het bedrijf. En dat hebben ze 100% waargemaakt! Zeker een aanrader.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Zeer bedankt voor jouw enthousiaste beoordeling en aanbeveling! Het altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Geniet van je glasschilderij en graag tot een volgende keer!

• Louis
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Schitterende mooie perfect gemaakt schilderij...
    Zeer tevreden top bedrijf!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Super dank voor je enthousiaste review! We zijn blij te horen dat je het glasschilderij schitterend vindt - daar doen we het voor. Veel "kijkplezier" met je glasschilderij!

• Tamara de Leeuw
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Duidelijke levering, prima product!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je positieve beoordeling. Leuk om te horen!

• Kara
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Schilderij en glas (160x80) van top kwaliteit. Snel geleverd en staat heel mooi in de woonkamer.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor deze positieve review! Ontzettend leuk om te horen dat je blij bent met het glasschilderij en de levering daarvan! Heel veel plezier met je aankoop en we zien je graag bij ons terug!