Glazenschilderijen.nl

Verkoop van glazen schilderijen
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• E. Rouw
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Wij zijn zeer content met onze bestelling.
    Goed verpakt en vlotte levering is een goede zaak.
    Een aanraderšŸ‘Œ

Groet Etto

• W. van der Linden
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Super levering, heel goed verpakt en prachtig schilderij met goede ophanging. Zeer tevreden !!!

• Hoe beoordeel je Glazenschilderijen.nl?

• J Van Beek
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Mooie prijs en snel geleverd

• P. Kitzen

Goede verpakking mooie prijs

• M. Prins
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Klantvriendelijk en zeer proactieve houding. Product is ook precies zoals verwacht, mooi en met goede ophangpunten aan achterzijde.

• H. van der Zwan
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Snelle en goede levering. Ik had 20% Black Friday korting, die een dag later 25% bleek te zijn. Toen ik een mail had gezonden met het verzoek het verschil terug te storten op mijn rekening werd dit positief gehonoreerd en weer teruggestort. Deze houding beoordeling als uiterst positief en klantvriendelijk. Daarbij is ook het pakket netjes en zorgvuldig ingepakt snel geleverd zo resteert er alleen maar zeer goede beoordeling voor deze webshop! Een heel Contrast met de oplichting door website ps5 online.nl die mij €500 door de neus heeft geboord omdat ik een Playstation 5 heb trachten te kopen. En helaas doet de politie niets en gaat achterover zitten met het advies de oplichting rustig zijn gang te laten gaan zodat de crimineel zijn gang gaan en wij met 0,0 euro in de hand achterblijven. Daarom ben ik zo blij dat webshop zijn als glazen schilderijen.nl, die nog de klant centraal stelt, die nog de klant centraal stelt. Resumerend kan ik zeggen dat je hier bij deze webshop met een gerust hart een bestelling kan doen, zodat je weet dat het geen wat je besteld ook daadwerkelijk wordt geleverd!

• J. Van Leeuwen

kwaliteit en snelle levering

• L. de Does
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Goed verpakt en keurig op tijd. Mooi schilderij. TOP.

• J. Veenstra
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Super webshop , Top service , Snelle verzending , groot assortiment , persoonlijk advies (Roy), Vriendelijk en behulpzaam , Zeer tevreden met mijn glasschilderij muscular man covered with Gold !!TOP 5 sterren .

• K. Tessels
    Geverifieerde klant van Glazenschilderijen.nl

Goede prijs/kwaliteit en snelle en goed verpakte verzending