Glazenschuifwandxl.nl

Glazenschuifwandxl.nl

Het doel van Glazen Schuifwanden XL? Iedereen het hele jaar door laten genieten van het buitenleven. In Nederland kan het weer onvoorspelbaar zijn, dus bij een overkapping of veranda mag een glazen schuifwand eigenlijk niet ontbreken. Dan kunt u er veel vaker en langer gebruik van maken.
glazen veranda's overkapping
9,1

• Mohammad Nangialay
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

niet goed niet de bestelde maat gekregen de schuif deuren zijn 5 cm te kort dan wat ik besteld heb

• Peter van Fulpen
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Snelle levering + vriendelijke behulpzame bezorger, kortom zeer tevreden!

• Hoe beoordeel je Glazenschuifwandxl.nl?

• John
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Mooi op tijd en compleet geleverd.

• Charlotte
    Review voor Glazenschuifwandxl.nl

Bestelling werd correct geleverd. Dit waren borstels voor onze glazen schuifwanden (tochtstrips). Alleen jammer dat niet alle borstels even lang waren. De ene sluiten dus beter af dan de andere

• Fons Nieland
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Levering exact volgens opgave, kwaliteit prima. Gratis thuisbezorgd maakt de prijs goed.

• Jonathan Overbeek

Direct

• Johan uit Torhout
    Review voor Glazenschuifwandxl.nl

Vlotte, stipte en vriendelijke levering, helaas werden de afmetingen van de funderingskokers gewisseld waardoor er opnieuw geleverd moest worden. We kregen enkele dagen later al de nieuwe levering maar toen was er slechts 1 koker mee in plaats van 2. Omdat we deze koker dringend nodig hadden zijn ze die speciaal komen leveren , dus 3° keer goede keer en in een korte tijdspanne ! We zijn tevreden dat de fouten vlug hersteld werden op een vlotte manier. Het enige wat we jammer vonden is dat er geen beschermingsfolie aan de zijkanten van de bijhorende kokers bevestigd is, waardoor er toch kleine beschadigingen aan de lak zijn, misschien een tip voor de toekomst om ook de zijkanten van beschermingsfolie te voorzien.
    We zijn tevreden over de kwaliteit en de vlotte afhandeling.

• Fred Rosmalen
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Mooi kompleet alles met een geweldig resultaat

• .

Kwaliteit is prima

• ton smeets
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Alles mooi vlug geleverd, alleen stond er iets teveel op de rekening tochtstrips er 6 op 3 gekregen en besteld 3 ,maar is op gelost met een zeer sjagrijnige vrouw die bij jullie op kantoor zit .moet eerst eens les gaan nemen voor klantvriendelijk teworden aan de telefoon ,als ik haar baas was werkte ik zo een buiten , groetjes

• Familie
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Snelle levering, goede kwaliteit en uitstekende service

• Margriet

Snelle en goede service.

• Arno Slagter

Hele goede service ✅✅✅

• Bert van der Garde
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Scherpe prijzen en goede service. Wordt bij afwijkingen in levering echt meegedacht!

• Tom Vries
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Bestelkling via site is lastig met winkelwagen die constant vol loopt als je iets overnieuw wil doen.

• Arjan Pothof
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Perfecte levering prima product.

• Chris Gorissen
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Ziet er goed uit, mis alleen een beschrijving op papier om het te monteren, ik vind het niet prettig om dat op mijn telefoon op te zoeken.Een pluspunt voor de chauffeur hij is heel vriendelijk en niet te beroerd om het achter in de tuin te brengen. Deze man zou het een stuk makkelijker hebben als jullie hem een paar glasdragers geven zodat de zware ramen niet door de handen glippen

• Anne van der Wal
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Prima product. Levering kan beter.

• Wim
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Snelle levering, mooi materiaal. De instructie video vind ik karig.De bestelling kwam niet compleet aan maar 3 glasruiten vergeten! De klantenservice mevrouw was niet helpend en niet aardig. Enig begrip had op zijn plaats geweest. De chauffeur krijgt een 10 keurig gewerkt.

Na een keurig telefoontje van telefoniste met excuses zijn ze me iets tegemoet gekomen en is het nu na tevredenheid opgelost.

• Mark
    Review voor Glazenschuifwandxl.nl

Bestellen is makkelijk, kwaliteit is uitstekend en de chauffeur die kwam leveren is super. En niet onbelangrijk het plaatsen is vrij eenvoudig te doen