Glazenschuifwandxl.nl

Glazenschuifwandxl.nl

Het doel van Glazen Schuifwanden XL? Iedereen het hele jaar door laten genieten van het buitenleven. In Nederland kan het weer onvoorspelbaar zijn, dus bij een overkapping of veranda mag een glazen schuifwand eigenlijk niet ontbreken. Dan kunt u er veel vaker en langer gebruik van maken.
glazen veranda's overkapping
9,1

• Bradley Clemens
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Een fijne levering van een zeer vriendelijke bezorger. Mijn bestelling was correct, netjes en onbeschadigd. Een mooie prijs voor zeer hoge kwaliteit. Ik zal SchuifwandXL bij iedereen aanraden. Mocht de toekomst zich voordoen kom ik hier zeker terug!

• M Peters
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

alles keurig op tijd ontvangen op de dag die al direct na de bestelling bekent werd.
    correcte chauffeur die alles netjes samen met ons heeft uitgeladen. artikelen netjes verpakt.

• Hoe beoordeel je Glazenschuifwandxl.nl?

• Stiftler

Prima hoor!

• Thomas
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Goede service en duidelijke communicatie. Ook een goed product dat zelf eenvoudig te plaatsen is.

• Mittendorff
    Review voor Glazenschuifwandxl.nl

Super service! Iets niet goed opgemeten en verkeert besteld, maar werd echt super opgelost!
    Denken goed met je mee en erg vriendelijke chauffeurs! Top bedrijf!

• Bram
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Goede prijs, goede kwaliteit, vriendelijke mensen. Communicatie van de bezorgtijd kan stukken beter.

• Rutger Elshof
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

jammer dat ik zelf moest regelen met hun leverancier dat de funderingsbalk werd nageleverd

• Helmuth de Reus
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Keurige website, snel geleverd. Scherpe prijs, aanrader

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Prima materiaal, eenvoudig te plaatsen. YouTube filmpje helpt daarbij.

• Ageeth
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Snelle levering, fijne service. Goede kwaliteit voor een mooie prijs

• Linders
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Goede service, snelle levering en vriendelijk. Prijs kwaliteit zeer goed!

• Jean Pierre Hoefnagel
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Netjes afgeleverd, was erg eenvoudig zelf te monteren. Ziet er geweldig uit!

• xander spoelstra
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Het product is goed en netjes aangeleverd

• Henri2510
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Glazen schuifwand via de website besteld wat heel eenvoudig was. Na 3 weken een telefoontje van de chauffeur gekregen dat hij er met 30 minuten zou zijn. Chauffeur was erg vriendelijk en heeft nog wat tips en tricks gegeven. Montage was een fluitje van een cent en mocht het nodig zijn dan zou ik hier zeker weer bestellen.

• Adriana
    Review voor Glazenschuifwandxl.nl

Super vriendelijke mannen
    En super service nog nooit zoiets meegemaakt
    We hadden te korte deuren besteld en meneer stelde zelft voor om ze omteruilen voor een grotere maat .
    Denken goed met je mee
    Super service.

• Jan Boer
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Levering met verkeerde materialen en na herhaald bellen zijn afspraken niet nagekomen, uiteindelijk kwam alles toch goed. De schuifwand is prachtig, functioneerd goed, was leuk om zelf te installeren

• Wim
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Glazen schuifwand besteld, goede en duidelijke website. Bevestiging ontvangen en daarna de leverdatum. Vandaag gebeld door de bezorger dat hij met 30 min aanwezig is. Samen de bestelling uitgeladen. Helaas 2 glaspanelen beschadigd, waarop de bezorger direct aan gaf dit snel te willen oplossen en het ook jammer vindt. Met 5 min telefonisch contact, de bezorger heeft aangegeven om morgen [zaterdag] zelf de 2 glaspanelen te komen omruilen. Dat is pas super service!.
    Morgen, de montage, hebben er zin !

• Bart Broeksema

Kwamen niet

• Eppo
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

De leveringsdatum was snel bekend en klopte... goed contact met t bedrijf en de chauffeur. De pui was makkelijk te plaatsen. Alle onderdelen waren aanwezig. Het filmpje op de website voor instructie om te plaatsen is duidelijk echter kan t filmpje niet worden teruggespoeld. En ook niet groter worden gemaakt. Dat is t enige aandachtspunt... .

• Johan Hofsteenge
    Geverifieerde klant van Glazenschuifwandxl.nl

Tijd van levering klopte niet helemaal.
    Hier was ik niet over geïnformeerd.
    Voor de rest dik tevreden over produkt, prijs, levertijd.