Glitz4kids
Dé webshop van nederland met de leukste strandlakens, de liefste knuffels en de stoerste rugzakjes! Allemaal met liefde en zorg gemaakt door Mr & Mrs Glitz
Filter 4435 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4402 met beschrijving

• Anoniem

Onwijs snel geleverd!!

• Karen
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Al enkele keren besteld en zoals steeds was alles weer perfect zoals beloofd. Snelle en correcte levering.

• Hoe beoordeel je Glitz4kids?

• Kimberley Heessels
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Levering was lekker op tijd en netjes aangekomen. Product is netjes en van goede kwaliteit zoals altijd!

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Kimberley, Wat goed om te horen dat je alles op tijd en netjes hebt mogen ontvangen. Nog fijner vinden we het dat de kwaliteit wederom niet teleurstelt. Dank je wel voor je lieve bericht. Lieve groet Mrs Glitz.

• Debbie
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Goede service en super mooie knuffel , de naam is er mooi op gemaakt , heel blij met men aankoop .

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Debbie, Wat super fijn om te horen dat je blij bent met de knuffel en de naam erop. Hopelijk heb je heel lang plezier van de knuffel. Dank je wel voor je berichtje. Lieve groet Mr Glitz

• Henny Dijkhuizen
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Snelle levering en keurig gemaakt allemaal!! Je ziet gewoon dat ieder product weer met liefde is gemaakt en als ik dan mail met een vraag, krijg je ook gewoon vriendelijk een antwoord terug!!

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Henny, Zonder jullie hebben wij ook geen bestaansrecht. Jullie zijn ons veel waard en daarom zetten we met liefde een stapje extra. Heel lief dat je dit berichtje stuurt en bedankt voor de lieve woorden. Lieve groet Mr Glitz

• Tatjana
    Review voor Glitz4kids

De beste en liefste service echt hart op de beste plek. Had een speentje besteld en hadden niet meer de kleur wat besteld had werd gebeld als andere kleur ook kon jazeker alleen al dat ze bellen wat een service. Ze denken echt met je mee en snel geleverd mooi in gepakt en het extra kadootje voor me zelf hoefde niet maar echt zo lief dat ze erbij had gedaan me dochters blij weer met deze bestelling.

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Tatjana, Door deze lieve berichten, zetten wij graag een stapje extra. De liefde die wij terug krijgen is echt hartverwarmend. Dank je wel daarvoor en geniet van je kleinigheidje. Lieve groet Mrs Glitz.

• Nathalie Janse
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Snelle levering en mooie producten

• Antonetta Van seters
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Zoals altijd goede service Kwaliteit materiaal

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Antonetta, Goed om te horen dat we je wederom weer blij hebben kunnen maken met zowel de service als de kwaliteit. Geniet van de aankopen en bedankt voor je berichtje. Lieve groet Mr Glitz

• Yvonne Janssen
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

2 mooie dekens besteld die weer helemaal top waren .

• Kimberley
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Mooie producten en snelle verzending

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Kimberley, Wat goed om te horen dat je zo blij bent met de producten en deze snel hebt mogen ontvangen. Dank je wel voor je bericht en veel plezier van je aankopen. Lieve groet Mr Glitz

• Tamara Alberts
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Perfect! Van de producten tot aan de levering!

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Tamara, Nou dat is nog eens lekker om te horen. Gewoon perfect. Dank je wel voor dit mooie compliment en geniet van je aankopen. Lieve groet Mrs Glitz

• Lisa Gebuijs
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Super snelle verzending! Ik ga maar gauw met mijn kut tas boodschappen doen🤣🤣🤣

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Lisa, Hahahahahaha heerlijk, geniet van je kut tas. Hopelijk worden de boodschappen er leuker door. Bedankt voor je berichtje. Lieve groet Mrs Glitz

• Vienna x
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Snel verzonden en mooi product!

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Vienna, Fijn dat je het product mooi vind en snel hebt mogen ontvangen. Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben. Lieve groet Mrs Glitz.

• Petra Korsten
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Het tasje ziet er super leuk uit goede kwaliteit, onze dochter is er heel blij mee, dank je wel voor de goede service en vlotte levering.

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Petra, Wat ontzettend fijn dat je dochter zo blij is met haar tasje en dat de verzending snel en goed heeft mogen verlopen. Hopelijk gaat je dochter er heel veel plezier van hebben. Lieve groet Mrs Glitz

• Lara De Groot
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Zeer tervreden over de levering en het product

• Danielle Van kampen

Super snel geleverd !
    Super blij met mijn tassie

• Precilla
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Snel geleverd, erg leuke producten

• Kristel Langejans
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Mensen met hart voor de zaak, zo blij met weer een dekentje voor de komende kleine! ♡

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Kristel, Hele lieve woorden waarvoor dank. We wensen je ongelofelijk veel geluk en liefde samen met jullie komende kleine. Lieve groet Mrs Glitz

• Brenda Pothoven
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Hele goede service en gave producten!!

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Brenda, Dank je wel voor dit mooie compliment, super fijn om te horen. Lieve groet Mrs Glitz

• Sabrina
    Geverifieerde klant van Glitz4kids

Hele snelle levering smorgens besteld volgende dag al in huis ik had een hele leuke schooltas besteld voor mijn oppaskindje die over een paar weken voor het eerst naar school gaat en HIJ IS ZO LEUK!!!😁 kind is er ook helemaal blij mee en ik geniet ervan om hem te zien als die op haar rug zit ❤️

Antwoord van Glitz4kids

Hoi Sabrina, Wat ongelofelijk lief dat je dit voor je oppaskindje gekocht hebt en daar dan ook zo van kan genieten. Fijn dat je de tas zo snel hebt mogen ontvangen en dat ze hem vol trots kan dragen op haar eerste schooldag. Dank je wel voor je lieve bericht. Lieve groet Mrs Glitz