GoMaxx.com

GoMaxx.com

GoMaxx.com is een bedrijf gespecialiseerd in autoaccessoires. Het bedrijf bestaat sinds 1995 en daardoor kennen wij alle ins en outs van deze branche. Het bedrijf was sinds het begin gevestigd in Oss. In 2020 is Gomaxx onderdeel geworden van Carstyle Automotive en is verhuisd naar Zwaag.

Na overname zijn we gestart met het bouwen en vernieuwen van de huidige webshops. Wij verkopen artikelen uitsluitend via onze webshop GoMaxx.com en autoStootLijsten.nl. Ons productaanbod bestaat uit zorgvuldig samengesteld assortiment van gerenommeerde merken zoals H&R, Carshades, Bonrath, K&N filters, Climair, koni, Race chip, Foliatec, Meguiars.

Wij geven persoonlijk advies en denken met u mee over de mogelijkheden. Stuurt u ons een email dan beantwoorden wij deze doorgaans dezelfde dag nog.

Op www.gomaxx.com vindt u veel universele autoartikelen. Hier vindt u toegang aan onze styling-site met veel autospecifieke auto-accessoires.
auto-onderdelen & accessoires auto-onderdelen automotive parts & accessories
8,9

• henri spoormakers
    Geverifieerde klant van GoMaxx.com

zoals beschrijving en past precies

• Bryan Koeiman
    Geverifieerde klant van GoMaxx.com

Verkeerde speakers voor mij auto gestuurd , en nu weet ik niet hoe ik moet het terug sturen

Antwoord van GoMaxx.com

Beste Bryan, Bedankt voor je bestelling. Jammer van je 1 sterren review. Wij hebben de speakers opgestuurd die jij hebt besteld. De retourinformatie kan je op de website vinden of je mag ons een mail sturen met je vraag.
    Met vriendelijke groet, Gomaxx

• Hoe beoordeel je GoMaxx.com?

• Rick

Snel geleverd

• Bjorn Bronswijk

Mooie survic

• Andries Dansen

goed product!

• Robert de Man
    Geverifieerde klant van GoMaxx.com

Prima service van begin tot eind!

• Axson Poulina
    Geverifieerde klant van GoMaxx.com

Zeer goede service en mooie spullen

• Leon Derksen
    Geverifieerde klant van GoMaxx.com

Gekregen wat ik besteld heb, bezorgd zoals beloofd. Kwalitatief goed Engels product.

• Rick
    Review voor GoMaxx.com

Om 18:00 uur een rubber kofferbakmat besteld. Dag erna netjes thuis geleverd, precies zoals beloofd. Prijs was ok!