GoedEnKoop.nl

GoedEnKoop.nl

Bieden seizoensproducten tegen scherpe prijzen aan en de volgende dag al thuis geleverd.
Zomer, Kerst, voorjaar en najaar producten.

Lidmaatschap per 16-12-2018 stopgezet

8,8
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• 's. Cleassens

Zeer slecht.
    In 2017 1 kerst boom bestelt witte.
    1 zouden ze hem niet kunnen leven.
    Nu in 2018 1 week voor oktober.
    Nog steeds niet binnen.
    Contact krijgen gaat niet.
    Via de chat. Krijg helettijd lezen nog 1 wachten voor u.
    Via de telefoon wordt niet op gepakt.
    Even 60 euro door de neus geboort.
    Nog steeds geen kerstboon

• Monique wilmer
    Review voor GoedEnKoop.nl

Ik zou een nalevering ontvangen meerdere mails gestuurd. Ook gebeld nergens meer bereikbaar?

• Marga
    Review voor GoedEnKoop.nl

Heel tevreden! de om 11u bestelde vuurtafel de volgende dag al in huis. doordat er wat problemen waren met de bevestiging per mail een aantal keer telefonisch contact gehad. erg vriendelijk te woord gestaan.

• Ter Linden
    Review voor GoedEnKoop.nl

We hebben bij goedenkoop een vuurhaard besteld . Keurig en snel geleverd met ook nog additionele plankjes om je drankjes op te zetten. In 1 van de planken zat een scheur. Dit bij goedenkoop aangegeven. Na foto opgestuurd kregen we mooie nieuwe plankjes geleverd. Nog dezelfde dag in huis na reactie. Erg tevreden over de aankoop bij goedenkoop.nl

• E,J . Boeree

E.B. 15-03-2018

Op 22-12-2017 bestelling gedaan, op eind december contact opgenomen en 's avonds mail ontvangen dat er een paar artikelen niet meer leverbaar waren. Hiervoor een paar nieuwe artikelen uitgezocht. Op 4-01-2018 nog steeds niets ontvangen. Na gebeld te hebben kwam er een mail dat de zending was zoek geraakt en dat het geld zou worden terug gestort. (niets terug gestort). Bij een eerdere bestelling was er ook al iets niet meer leverbaar en daar wel het geld terug gestort gekregen. Na twee mailtjes in januari ( waar op geen reactie) op 14-03-2018 maar eens gebeld om te vragen hoe het met de terug storting stond. De medewerken zou het gelijk gaan uitzoeken en vond het raar dat er niet op de mails was gereageerd. Vandaag 15-03-2018 mijn rekening gecheckt en geld alsnog terug gestort.
    Ik wil hierbij GoedEnKoop.nl hartelijk bedanken voor deze afhandeling en hou het maar op een miscommunicatie. Vandaar deze goede beoordeling.

• h.s.
    Review voor GoedEnKoop.nl

zeer slechte ervaring met dit bedrijf. 2x achter elkaar een fout gemaakt. niet netjes opgelost. zelf regelen niks van hun zijde uit. wel mooi praatjes naar deze zijde maar iets doen ho maar jammer. zal het niet aanbevelen aan anderen in mijn vriendenkring. Ook niet op bol.com. Waar men ook adverteert en niet oplet of het product er is.

• gijs k
    Review voor GoedEnKoop.nl

pakket is niet meer traceerbaar,stuurt men na een week vervolgens maar de helft van de artikelen die besteld zijn men reageert daarna niet meer op de emails

• Luit van der Linde
    Review voor GoedEnKoop.nl

Zondagmiddag besteld, en ondanks code rood en onbegaanbare snelwegen vanwege sneeuw toch keurig op maandag bezorgd. In één woord perfect!

• Jolanda Baltus
    Review voor GoedEnKoop.nl

Maandag besteld en dinsdag ontvangen, pakje was prima te volgen via internet. Heerlijk als een bedrijf waar weet te maken wat ze beloven :)

• Nick
    Review voor GoedEnKoop.nl

Snel en accuraat en product voldoet uistekend.

• Thierry
    Review voor GoedEnKoop.nl

Perfecte service en levering. Toestel werkt perfect en is een eyecatcher in de tuin! Absolute aanrader ...

• hanneke vermeulen
    Review voor GoedEnKoop.nl

zeer tevreden over de service

• Wittenberg

prima bedrijf. uitstekende service

• H van Rein Zuidlaren
    Review voor GoedEnKoop.nl

snelle levering uitstekende hulplijn waar je deskundig en netjes te woord wordt gestaan zeer tevreden prijs is zeer concurerend
    Echt een aanrader

• R. Binnendijk
    Review voor GoedEnKoop.nl

Had 2 artikelen besteld. Prima service en bij vragen werd ik prima geholpen.
    Dit bedrijf is een aanrader.

• Reinier
    Review voor GoedEnKoop.nl

Wat een top service! De parasolhoes die ik bij de parasol wilde was op de site niet meer op voorraad. Nadat ik gebeld had met de vraag wanneer deze weer zou komen zijn ze meteen gaan bellen en binnen no time was de bestelling geplaatst. Doordat DHL ons adres de volgende dag niet kon vinden kwam de bestelling echter niet aan. Aangezien ik de ingraafvoet snel nodig had werd me meteen aangeboden om deze voet naar zoetermeer te brengen (vlak bij ons) zodat ik hem daar op kon halen.
    Ik heb vooral contact gehad met Nina, zij weet wat de definitie van service is! Na aflevering van de bestelling kreeg ik nog keurig een mailtje of alles gelukt was.

• h.j.visser
    Review voor GoedEnKoop.nl

De bestelling is correct geleverd op overeengekomen plaats en tijdstip.
    Bij een telefonisch contact vakkundig geadviseerd.

• EdB
    Review voor GoedEnKoop.nl

Zelfs nog heel laat in de avond, contact gehad met een medewerker, die echt alles deed om mij goed te kunnen helpen.
    TOP !!!

• Ruud
    Review voor GoedEnKoop.nl

Vandaag besteld, wegens drukte niet haalbaar de volgende dag te leveren. Geen probleem, werd keurig gebeld! Mooi product besteld voor een eerlijke prijs. Nog contact gehad via de chat, vriendelijke en service gerichte medewerker! Bleek een fout gemaakt door mijzelf. Direct aangepast door de medewerker! Heel erg tevreden! Kan niet wachten totdat eea geleverd is. Als de afhandeling net zo goed loopt als de ervaring nu, ben ik een zeer tevreden klant! Ga zo door!

• Anja
    Review voor GoedEnKoop.nl

Gisteren 23 mei 2016 voor 14:00 uur een parasol en parasolvoet besteld bij goedenkoop.nl. En vandaag 24 mei is de bestelling al geleverd en ook nog tussen de tijd die via mail was doorgegeven. Ook de service bij de bestelling was zeer goed. Bedankt.