Goedespellen.nl

Goedespellen.nl

Wil je graag een bordspel spelen, maar zie je door de bomen het bos niet meer? Wij helpen je met je keuze.
Elk aangeboden spel is door ons speciaal geselecteerd voor de winkel.

Een goed spel op tafel geeft een fijne ervaring. Families en vriendengroepen kunnen enorm veel plezier hebben van een goed bordspel. Samen gezellig bezig zijn, lachen en lol hebben. Daarvoor moet je wel het geschikte spel vinden dat past bij jouw groep.

Wij helpen je graag met het vinden van het beste spel voor jouw groep!
9,4

• Sander
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Snelle levering en ruim assortiment

• Tjeerd Ates
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Spellen waren op tijd bezorgd en in goede conditie. Niks te klagen

• Hoe beoordeel je Goedespellen.nl?

• Jeroen Albers
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Kreeg bestelling snel binnen, keurig verpakt.

• Stephan79
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Alles duidelijk, bestelling goed aangekomen tegen scherpe prijs.

• E. Erbrink
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Makkelijk bestelproces, zeer vlotte en keurige levering

• Kevin
    Review voor Goedespellen.nl

Snelle levering, binnen anderhalf uur na bestelling bericht van Dhl dat het spel onderweg was. Volgende dag in huis.

• Melanie
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Super fijne webshop met duidelijke uitleg, goede prijs en snelle verzending. Top!

• Gert Jan de wit

Top levering

• Jan Smetsers
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Goede service en concurrerende prijzen.

• Ineke
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Makkelijk besteld en snel in huis, voor een prima prijs.

• Marloes
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Mooi aanbod aan spellen, keurig verpakt

• martijn
    Review voor Goedespellen.nl

Klanten service kan beter. Het is nog beter als ze een andere bezorgdienst nemen (Dpd). Bij mij werd pakket zonder toestemming op een ander adres afgeleverd. Oplossing, je zult wel toestemming hebben verleend, haal het pakket maar zelf op, op ander adres.???

Beste Martijn,
    Het spijt ons te vernemen dat de bezorger het pakket op een ander adres heeft afgegeven. Helaas gebeurt dit regelmatig bij alle transportdiensten.
    Uw beschrijving van de zaken is echter incorrect en het spijt ons ook dat u deze verkeerde voorstelling van zaken geeft. Wij hebben aangegeven dat u het pakket op het andere adres kunt ophalen om vertraging te voorkomen. Wij hebben ook aangegeven dat u een klacht bij DPD kunt indienen, wij hebben dit ook gedaan.
    Wij hebben niet aangegeven dat u toestemming zou hebben gegeven.

• Pieter Vreede
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Goede service, beantwoorden de telefoon snel en leveren netjes en op tijd!

• Cokky Weijschede Bosman
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Er is niet duidelijk dat de levering te lang duurt…

Beste Cokky,
    Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden wanneer de verzendmaatschappijen wegens drukte niet op tijd kunnen uitleveren. In de periode half november t/m december kan het inderdaad langer duren dat een pakket bezorgd wordt omdat alle verzendmaatschappijen dan topdrukte hebben.

• Toine Tates
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

De levering was snel en correct! Een aanrader om hier te bestellen!

• Jaco Erasmus
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Personal service and fast delivery!

• Leendert Keyzer
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Levering door DPD, niet mij favoriet. Heb graag levering op ander adres van bijvoorbeeld Albert Heijn. Maar levering was op tijd. Spel Kluster ziet er leuk uit, echter nog niet geprobeerd.

Hoi Leendert,
    Dank voor je 4 sterren beoordeling. Levering op een ander adres dan je huisadres is mogelijk (PostNL servicepoint). Wellicht heb je daar overheen gekeken. Bij een volgende bestelling komt dat vast wel goed :).

• Marina

Snelle levering 👍

• Rianne
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Nette en snelle levering met goed communicatie.

• Wies de Boer
    Geverifieerde klant van Goedespellen.nl

Bestelling niet ontvangen. Formulier bij dpd ingevuld omdat ze een mail gestuurd hadden dat de bestelling bezorgd was. Niets ontvangen en mijn geld kwijt. Heel jammer dus. Met lege handen naar een verjaardag. Erg balen dit.

Geachte mevrouw de Boer,
    We betreuren het enorm dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen, maar ook dat u hier geen contact met ons over hebt opgenomen. Wij verzenden namelijk verzekerd en kunnen hierover contact opnemen met de verzendmaatschappij. Wanneer u geen contact met ons opneemt, kunnen wij geen actie ondernemen.
    Inmiddels hebben wij melding gedaan van vermissing. Wij zullen u email toezenden, zodat wij van u de nodige gegevens ontvangen en uw bestelling opnieuw kunnen toezenden.