Goedhout-Speelgoed

Goedhout-Speelgoed

In een wereld waarin duurzaamheid en bewust consumeren steeds belangrijker worden, biedt onze houten speelgoed webshop een uniek assortiment voor jong en oud. Bij ons staat de klant centraal en streven we ernaar om duurzaam speelgoed toegankelijk te maken voor iedereen, ongeacht het budget. Als toonaangevende webshop in houten speelgoed willen we de keuze voor hoogwaardig, veilig en milieuvriendelijk speelgoed eenvoudig maken.

Bij het creëren van een inclusieve speelomgeving geloven we sterk dat financiële beperkingen geen obstakel mogen zijn om te genieten van duurzaam speelgoed. Onze webshop biedt daarom speelgoedopties voor zowel een grote als kleine beurs. We hebben bewust een gevarieerd assortiment samengesteld met speelgoed in verschillende prijsklassen, zodat iedereen de kans krijgt om duurzaam speelplezier te ervaren.

Lidmaatschap per 19-04-2024 stopgezet

6,6

• Ria
    Geverifieerde klant van Goedhout-Speelgoed

Het product was niet wat ik besteld had. Bleek anders dan op de afbeelding. Een walkie talkie met een bereik van 3 km besteld. Kreeg er een toegestuurd met een bereik van 1 km. Hierover gemaild. Werd aan mij gevraagd om een foto op te sturen van de verpakking en barcode. Verder niets meer op gehoord.

• Gerard Tonkes
    Geverifieerde klant van Goedhout-Speelgoed

Goede service, producten zijn zoals afgesproken op tijd geleverd.

• Ariane Goldberg
    Geverifieerde klant van Goedhout-Speelgoed

Ik krijg deze enquete terwijl ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb

Antwoord van Goedhout-Speelgoed

Onze oprechte excuses voor het ongemak! De bestelling is zojuist aangemeld voor verzending.
    Groeten, Goedhout-Speelgoed

• Rina van der Waal

Snel levering. Mooi verpakking. Mooi hout treintje. Heel tevreden

Antwoord van Goedhout-Speelgoed

Bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat de mooie trein is bevallen!