Goedkope Zonnebrillen Shop

Goedkope Zonnebrillen Shop

Waarom meer betalen als het ook voor minder kan? Goedkope zonnebrillen koop je online bij GoedkopeZonnebrillenShop.nl.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 18-06-2021 ingetrokken

7,7
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 38 met beschrijving

• M.A.
    Review voor Goedkope Zonnebrillen Shop

In het televisieprogramma 'Wordt u al geholpen?' de zaak van een mevrouw die goederen terugstuurt naar een bedrijf. Deze waren volgens het bedrijf niet ontvangen bij het bedrijf. Daarom kon de mevrouw naar haar terugbetaling fluiten. Ondanks dat zij verzendbewijzen van het retour sturen kon laten zien.

Met tussenkomst van het programma geeft het bedrijf deze mevrouw toch haar geld terug.

Hier dezelfde zaak: ik stuur een product terug naar Goedkoopste-Zonnebrillenshop. Helaas krijg ik het aankoopbedrag niet terug.
    De firma geeft aan mijn retourzending nooit te hebben ontvangen.
    (Of dat echt het geval is weet ik niet, zij kunnen niet bewijzen dat het niet is ontvangen).

Uiteraard laat ik het bedrijf mijn bewijzen (van versturen) zien maar het bedrijf weigert elke vorm van medewerking en geeft bovendien een grote mond.

Het gaat hier nog om een kleiner bedrag ook als het bedrag voor de mevrouw uit het tv-programma. Achteraf gezien stelt dat bedrijf zich net wat beter op.

Wees gewaarschuwd voor de Goedkoopste-Zonnebillenshop.
    Gaat het met het versturen van de bestelling naar u zelf niet mis, dan wel bij u mogelijke retourzending.

Er zijn genoeg andere (wel betrouwbare) webshops op het internet.

• M.

Service na aankoop stopt:

Klantenservice geeft aan niet te weten hoe iets op te lossen.

Draag oplossing(en) aan maar dan verdwijnt de zgn. hulpvaardigheid.

Grote bedrijven als BOL.com lossen dit wél op weet ik uit ervaring.

• Arjan Meijer

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

• Jos Kelder

Was prima

• HCW Dijkstra

Prima service

• Faizel Boumann
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Leuke producten voor weinig geld

• Danielle Reijmer
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Snelle service voor goedkope maar ook mooie brillen!

• Annemie Heyrman
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Zeer weinig info betreffende levertijd. Na bijna 2 weken nog niets ontvangen. Ons adres bleek niet te bestaan... Toch een goede support gekregen zodat de brillen uiteindelijk nog geleverd zijn.

• Eduardo Liotto
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Zeer mooie, kwalitatief goede zonnebrillen tegen zeer scherpe prijzen.

• Didier Winterstein
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

What you see is what you get

• Mirjam de Jonge

• anja van Hal
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Ik heb een andere bril gekregen dan ik besteld heb. Nummers klopt wel maar de afbeelding niet.

• Gislaine Leeuwaarde

Hij zit scheef

Antwoord van Goedkope Zonnebrillen Shop

Hoi Gislaine,

Spijtig om te horen dat je niet tevreden bent. Zou je ons een mail kunnen sturen met je ordernummer en wellicht wat foto's zodat we dit kunnen bekijken? Uiteraard kijken we graag naar een nette oplossing. Groeten Team Goedkopezonnebrillenshop.nl

• sabine beumer

top

• Nynke
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Bestelling kwam twee dagen later dan verkondigd op de website, maar dat vond ik geen probleem. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ben blij met de zonnebrillen :).

• Xavier Grisar
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Snelle levering en zelfs een oplossing aangeboden omdat er een tekort was van een bepaald model.

• Rachel Zondag
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Slechte kwaliteit.. bestel nooit meer iets

Antwoord van Goedkope Zonnebrillen Shop

Hoi Rachel, jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Kan je aangeven wat er precies kapot is gegaan? We kijken dan graag naar een oplossing.

Groeten Chris

• joke winkelmeijer
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Snel bezorgd, kon door de brievenbus, dus hoefde er niet voor thuis te blijven en desalniettemin zeer goed verpakt! Mijn dank.Ook de bezorgkosten waren normaal, dat is fijn!

• Rob De dooy
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Snelle levering. Meer dan prima beschermend zicht door de bril + persoonlijk vind ik de Wayfarer gewoon lekker zitten

• Hidde Servaas
    Review voor Goedkope Zonnebrillen Shop

Prima prijs/kwaliteit verhouding, snel geleverd en prima brilletjes