Goedkope Zonnebrillen Shop

Goedkope Zonnebrillen Shop

Waarom meer betalen als het ook voor minder kan? Goedkope zonnebrillen koop je online bij GoedkopeZonnebrillenShop.nl.
7,9
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 38 met beschrijving

• M.A.
    Review voor Goedkope Zonnebrillen Shop

In het televisieprogramma 'Wordt u al geholpen?' de zaak van een mevrouw die goederen terugstuurt naar een bedrijf. Deze waren volgens het bedrijf niet ontvangen bij het bedrijf. Daarom kon de mevrouw naar haar terugbetaling fluiten. Ondanks dat zij verzendbewijzen van het retour sturen kon laten zien. Met tussenkomst van het programma geeft het bedrijf deze mevrouw toch haar geld terug. Hier dezelfde zaak: ik stuur een product terug naar Goedkoopste-Zonnebrillenshop. Helaas krijg ik het aankoopbedrag niet terug. De firma geeft aan mijn retourzending nooit te hebben ontvangen. (Of dat echt het geval is weet ik niet, zij kunnen niet bewijzen dat het niet is ontvangen). Uiteraard laat ik het bedrijf mijn bewijzen (van versturen) zien maar het bedrijf weigert elke vorm van medewerking en geeft bovendien een grote mond. Het gaat hier nog om een kleiner bedrag ook als het bedrag voor de mevrouw uit het tv-programma. Achteraf gezien stelt dat bedrijf zich net wat beter op. Wees gewaarschuwd voor de Goedkoopste-Zonnebillenshop. Gaat het met het versturen van de bestelling naar u zelf niet mis, dan wel bij u mogelijke retourzending. Er zijn genoeg andere (wel betrouwbare) webshops op het internet.

• M.
    Review voor Goedkope Zonnebrillen Shop

Service na aankoop stopt:

Klantenservice geeft aan niet te weten hoe iets op te lossen.

Draag oplossing(en) aan maar dan verdwijnt de zgn. hulpvaardigheid.

Grote bedrijven als BOL.com lossen dit wél op weet ik uit ervaring.

• Hoe beoordeel je Goedkope Zonnebrillen Shop?

• Arjan Meijer

πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

• Jos Kelder

Was prima

• HCW Dijkstra

Prima service

• Faizel Boumann
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Leuke producten voor weinig geld

• Danielle Reijmer
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Snelle service voor goedkope maar ook mooie brillen!

• Annemie Heyrman
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Zeer weinig info betreffende levertijd. Na bijna 2 weken nog niets ontvangen. Ons adres bleek niet te bestaan... Toch een goede support gekregen zodat de brillen uiteindelijk nog geleverd zijn.

• Eduardo Liotto
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

Zeer mooie, kwalitatief goede zonnebrillen tegen zeer scherpe prijzen.

• Didier Winterstein
    Geverifieerde klant van Goedkope Zonnebrillen Shop

What you see is what you get