GoedkopePicknicktafels.nl

GoedkopePicknicktafels.nl

De grootste online picknicktafel leverancier van Nederland. Wij leveren direct vanuit de fabriek aan de consument, maar ook grote aantallen aan bedrijven.
8,8
4.739 klantbeoordelingen
Filter 4510 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2638 met beschrijving

• Karin Janssen
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Product zoals omschreven, bezorging volgens afspraak! Mooie tafel!

• Björn
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Goede picknicktafel voor een goede prijs, ook netjes afgeleverd. Ik ben helemaal blij!

• Hoe beoordeel je GoedkopePicknicktafels.nl?

• Rob
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Aflevering was zeer punctueel.

• Majelle slenters
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Mooie tafel voor een goede prijs

• Henk
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

De levering was niet volgens afspraak.

• Paulien Timmer Arends

Toppie

• Patrick Gademans
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

S'ochtends besteld en in de middag al bezorgd.
    Super!!!

• Jolien Carlier
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Onbereikbaar en veeel te laat geleverd!

• remco van son
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Bouten en moeren compleet verroest niet te gebruiken moest ze eerst ontroesten.

• frederik danneels
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

De meeste schroeven als rondellen waren roest! Ook was al het hout doordrongen van het vocht

• Sieb Kindermans
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Volgende dag na bestelling al geleverd.

• Richard Wiersma

Toppie

• CP Kakebeen
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Vorige week op gekozen leveringsdatum hele dag gewacht, niets bezorgd,telefonisch onbereikbaar,in de avond pas een mail :set wordt volgende dag in de middag bezorgd. Kwam in de ochtend. In elkaar gezet. Geen rocketsience. Banken passen dus niet onder de tafel!! Was reden van aankoop. Staat nu vreselijk in de weg op terras. Klantenservice onbereikbaar: continue een bandje: wegens onverwachte drukte telefonisch niet te bereiken. Livechat werkt niet. Diverse mails gestuurd. Nu 1 week verder en nog steeds geen reactie hoe dit probleem op te lossen. Ik ben uitermate teleurgesteld en gefrustreerd over deze gang van zaken. Bestellen en betalen gaat vlot. Maar bij een probleem is er niemand te bereiken. Ik zit nu met een opgestapelde set op mijn terras. Het ziet er niet uit. Ik wordt wanhopig van de pogingen om iemand te pakken te krijgen. Ik wil dit uiteraard zsm opgelost hebben! Een dikke onvoldoende!!

• Arnold Derksen
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Ik heb zelden zo'n goede service en levering meegemaakt! Chapeau voor dit bedrijf en de geleverde kwaliteit.

• Laura Scholten
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Erg goede service, snelle reactie en goede kwaliteit voor echt nette prijs

• Bert van Laarhoven
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Prima snelle levering , goede kwaliteit voor de juiste prijs

• Sieglinde Mertens

Product zoals verwacht

• Nick
    Review voor GoedkopePicknicktafels.nl

Bizar! Mijn vrouw heeft 1 oktober een bedrijf overgenomen, inventaris en goodwill transactie dus een nieuwe kvk. Tot die inventaris behoren 2 picknicktafels. Klaarblijkelijk staat er bij de “oude eigenaar” van het overgenomen bedrijf een factuur van de picknicktafels open.

Vandaag telefoon gekregen van goedkopepicknicktafels.nl met de boodschap dat hij de picknicktafels kort komt zagen omdat de oude eigenaar niet betaald heeft! Bizar! Echt bizar! Geen zaken doen met deze onbeschofte snuiters!!

• Elbert Leusink
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

In het begin was de communicatie goed. Planning van het leveren is niet aangehouden ze zouden op vrijdag komen komt men op donderdag, men wist ook dat het om een kantoor locatie ging waarom kom je dan na kantoortijd in de avond. Ook op die dag gebeld maar je kunt ze niet bereiken. Ook liet men rommel achter.

• Ruud van Zoomeren
    Geverifieerde klant van GoedkopePicknicktafels.nl

Wederom gedaan wat is beloofd, Chapeau!