Gofatbike

Wij verkopen fatbikes van het merk OUXI, EB2 & ENGWE. Ook zijn wij gespecialiseerd in het repareren en onderhoud van alle fatbikes.
9,6

• Hafida
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Ze reageren ontzettend snel op whatsapp en kreeg na de bestelling snel de bevestiging. Nu nog even wachten op de Fatbike🥳

• Melanie
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Leuk kinderstoeltje voor me fatbike gekocht kleine is nu al helemaal blij .

• Hoe beoordeel je Gofatbike?

• Iris
    Review voor Gofatbike

Levering duurde wat langer helaas maar de service is echt top! Had even me twijfels omdat de levering lang duurde! maar de volgende fiets koop ik weer bij jullie goede uitleg bij levering en extra telefoonhouder vanwege de wachttijd. En altijd bereikbaar. Ik heb een blije zoon

• Deniz Yilmaz
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Goede servoce en zijn heel beleefd

• Pascal Renkema
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Goede service, klantvriendelijk, vriendelijke behulpzaam bij vragen over onze fatbike.

• Ivanka
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Super service helpen je als je een vraag hebt en heel vriendelijk geholpen

• Thije
    Review voor Gofatbike

Top service en aardig personeel!

• Remon
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Ze zeggen dat mijn fatbike 22 mei word geleverd. Het contact is tot nu toe super verlopen en ik wacht het af, zeer positief tot nu toe!

• Milan
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Goede prijs maar kan wat beter up to date worden gehouden over waarneer je fiets komt

• Sgl

Prima prijzen

• Liandro

Geweldig service

• Nathalie
    Review voor Gofatbike

Bestelling ruim 3 weken geleden gedaan, na diverse malen uitstel vanwege vertraging vanuit de leverancier en in eerste instantie een verkeerde fiets vandaag een compleet nieuwe fiets vers van de leverancier ontvangen in Joure. Communicatie en administratieve afhandeling verdienen nog wat aandacht, maar de service is top!

• M
    Review voor Gofatbike

Hele goede service je word goef geholpen met al je vragen

• Muhammet Ali Bagci

Goed geholpen

• Kostya

Super service! Àlles duidelijk

• Ali
    Review voor Gofatbike

Vlotte ondernemers, die met passie kwaliteit leveren! Erg tevreden

• Lucian
    Review voor Gofatbike

Ik heb hier mijn fatbike besteld na een weekje is het schermpje kapot moest ik zelf naar de zaak rijden 1 uur heen en 1 uur terug omdat hun pas met een week konden komen hij is gemaakt naar 1 week pas weer afgeleverd daarma met 2 weken weer het schermpje kapot heb pas met 3 weken een nieuw schermpje binnen gekregen EN DAN WORD ER GEZEGD HAD JE MAAR GEEN v20 MOETEN KOPEN OMDAT HET EEN SLECHTE FIETS IS

Antwoord van Gofatbike

Hallo Lucian,

Helaas had je de fatbike opgevoerd en was je daarover niet eerlijk tegen ons.
    Jij weet dit zelf ook heel goed, daarom verwijderde je ook snel het whatsapp-gesprek.

Je was eerder in onze winkel, toen wilde je een oude en gebruikte V20-fatbike inruilen tegen een nieuwe Ouxi.

Wij hebben alsnog aangeboden te helpen tegen een kleine betaling, maar jij besloot te liegen en niet eerlijk te zijn tegen ons. Wanneer klanten tegen ons liegen, stopt de samenwerking.

Ook heb jij zelf een V20-fatbike gekocht en hebben wij dit niet gedaan.

Veel succes met het vinden van een andere fatbike-aanbieder die wil helpen.

C

• Dijkstra
    Review voor Gofatbike

Erg blij met de super snelle service en het makkelijke contact. De jongen was erg behulpzaam.

• Songul Dilsiz
    Geverifieerde klant van Gofatbike

Vriendelijk en komen op afspraak!

• Jimi

Beste fiets ooit